dimarts, 23 de desembre del 2008

Cine abans d'acabar el 2008

Hooooooolas i bon Nadal a tothom!!!

Bé, segurament pocs de vosaltres veureu aquest missatge... però jo em mantinc ferme escrivint aquí a pesar de ser ignorat (i de quina manera).
Malgrat les absències d'alguns i els compromisos en aquests dies, havíem comentat de fer una possible sortida al cine, però les dates estan xungues....

dimecres 24 - no comments
dijous 25 - no comments
divendres 26 - (Txell i jo no podem)
dissabte 27 - (Txell i jo no podem)
diumenge 28 - CANDIDAT
dilluns 29 - CANDIDAT
dimarts 30 - CANDIDAT

Altra cosa és la peli........ com que (almenys per part meva) encara falten dies per la propera sessió cinèfila, ja proposaré algo més endavant, que ara no tinc teeeeeeemps.

--
marc civit

6 comentaris:

  1. Puntualitzo: dic que Txell i jo no podem en aquelles dates......... però si us va bé quedar a vosaltres, no dubteu a fer-ho, eh? :)

    ResponElimina
  2. Ei, cinèfils!
    entre els dies que ja no cal comptar per que s'han passat (23 i 24) i els que jo tampoc puc (26 i 27), jo faig un vot pel candidat número 30, dimarts.
    Això sí, ho sento molt, sempre que la peli no sigui un trunyo...
    Bon Nadal, Marc, més que res perque segur que ho llegeixes, i si algú més ho llegeix... (mmm, pemeteu-me que ho dubti), doncs també BON NADAL!

    ResponElimina
  3. Mari, aquest blog és només per a tu i per a mi :P, però com tu, faig extensible a tots la felicitació Nadalenca!!! wiwichu a merricrisma, wiwichu a merricrisma, wiwichu a merricrisma en ajapi niuyir!

    ResponElimina
  4. Al final avui dilluns anem al cine a veure The Spirit, a les 22.40.
    Ens veiem a les guixetes a les 22.30

    ResponElimina
  5. que és que vol que veiem??¿?
    susana

    ResponElimina
  6. esperem a veure què diu el Jaume...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....