diumenge, 16 d’agost del 2009

Cine: Enemigos Públicos

enemigos_publicos_-_600.jpg

Ieep, tenim en cartellera Enemigos Públicos, la gran peli de l'estiu, amb en Johnny Depp i en Christian Bale.

La peli dura 141 minuts.
Hi ha sessió a les 22.00 i a les 22.40.
Jo estic de vaques així que m'és igual una sessió que l'altra, però la peli és llarga... així que com vulgueu.

A veure, Gerard Sergi i Míriam crec que dijous no hi són. Així que si la voleu anar a veure dimecres tots plegats, dieu alguna cosa, ok?

9 comentaris:

  1. El Gerard proposa via mail (perque el tema blog el te al mateix nivell que el facebook) d'anar dema a veure Enemigos Publicos.

    A mi ja em sebla be, no tinc cap inconvenient. Els demes que opineu??????

    I Sobre l'hora, jo preferiria a les 10... I suposo que la mari tambe, perque d'aquesta manera tidra temps per veure tres capitols de perdidos abans d'anar-s'en a dormir...

    ;-)

    Aixo si, no vull actituds de "Capitan Aranya"!!!! No val que anem al cine dema pel Gerard i que despres ell no vingui.

    ResponElimina
  2. Jo m'apunto el dia que sigui.
    Si us va bé a tots, quedem demà a les 21.50 a les guixetes!!

    ResponElimina
  3. Eiiii hola nens. Doncs si és dimarts, és dimarts :P Compteu amb mí.
    I sent vigilia de festiu a Tarragona, em diu el Paco que també s'apunta :)

    ResponElimina
  4. Pues eso que me apunto que la peli tiene que estar bien :P

    ResponElimina
  5. Per cert.... després de la peli, no toca Perdidos, que és Sant Magí!!!!
    PD: ja em toca el cap.8 de la 3ª temporada :P

    ResponElimina
  6. Ahir em vaig quedar jo per la nit mirant 3 capítols... però de Galàctica :P

    Bueno, al tema: avui cine, i després sortim per Tarragona? crec que és "La Remullada" avui!! Però és a les 23.30, així que no crec que hi arribem a temps. No obstant, podem donar un tomb, oi???

    ResponElimina
  7. El podem donar, el podem donar :D

    ResponElimina
  8. Bé, la nit va ser de luxe: sessió de cine + festes de Sant Magí, i tot en bona companyia :)
    Però la peli en si... bé, "massa soroll i poques nous". Ens haviem fet a la idea de que seria una peli amb més argument, més emoció, no sé. La hem trobat força aigualida al cap i a la fi...

    Els assistents aquest cop: Gerard, Jaume, Marc, Mari, Paco, Susana.

    ResponElimina
  9. Pozí, no va complir amb les expectatives...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....