dilluns, 19 d’abril del 2010

Alicia? o esperem...



Alicia en el PdlM (108 min): 22.30
El Escritor (128 min): 22.30
Exposados (108 min): 22.40

Crec que vam dir de veure Alicia en 3D, però NO la fan en 3D. Suposo que a les gavarres hi deu haver 1 sola sala 3D, i hi fan Furia de Titanes.
Per tant, podem esperar una setmana més, i triar entre les altres dues.
No obstant, ja sabeu que la opinió general (crítica i públic) no és gaire favorable a Alicia, de manera que potser en 2D ja pot ser suficient :P.

36 comentaris:

  1. Jo voto per El Escritor

    ResponElimina
  2. Jo també voto per El Escritor :)

    ResponElimina
  3. pd. marc... torna a passar lo de la foto. Em sembla que a aquests de demasiadocine.com no els agrada gaire que els afagin les imatges de la seva web :p

    ResponElimina
  4. pd2. quan fiquis la foto, podries ficar directament la de l'Escritor ^ ^

    ResponElimina
  5. Jo voto per Alicia, tot i les crítiques i tot i que el trailer que he vist no m'ha convençut del tot (però en segona opció El Escritor).
    Per cert Marina, al titol d'aquesta Alícia parla del mirall que et vaig dir, tot i que no tinc clar si la peli és aquesta novel·la (pels que no ho saben, L.Carroll va escriure dos llibres sobre Alicia), o és una menjada de tarro del Tim Burton tipus Hook.

    ResponElimina
  6. Com anava dient, jo voto per Alicia (havia fet un comentari més llarg, però s'ha perdut per l'hiperespai, es veu que la Mari me l'ha trepitjat ;)
    (doneu-li les gràcies!)
    En segona opció, em va bé El Escritor. Me n'han parlat molt bé.

    ResponElimina
  7. Ups! Al final dos comentaris i amb aquest tres!
    Ja em callo, ja!

    ResponElimina
  8. Hola hola!

    Pues jo, pel que sembla, seré una mica alternatiu i trencaré una llança a favor de "Exposados" i deixaria "Alicia" per la setmana vinent.

    Por sierto, el fet que divendres sigui el Meu cumple no em dona algún tipus de prerrogativa especial a l'hora de triar la peli??????

    :-)

    ResponElimina
  9. JAjaja Mari, fico la del Lector per pressionar al personal, eh? ;) Nah, així tindrà més mèrit :P

    Joer Yolanda... no siguis tant ànsies :P! I no li fotis les culpes a la Mari!! que a vegades els missatges triguen una mica a publicar-se :P

    Jeims, si em pagues l'entrada, voto el que tu vulguis ;), sigui o no sigui el teu cumple xD

    ResponElimina
  10. Bueeno, d'ansies res, és que tinc el mono de fantasia de nivell! (potser aixó sí que és ser ansiosa :S
    Doncs ahir vaig veure el Sergi i em va dir que ell volia veure Alicia (serveix que voti per ell?)
    I si el Jaume paga, pues hasta "Exposados" voto, que la Jenifer Aniston es una payasa de cudado!

    ResponElimina
  11. ....tengo una semana muy complicada....no creo que pueda ir aunque me apetece mucho veros....cualquier pelicula me gusta...un abrazo para todos

    ResponElimina
  12. holaaaaaaa,
    Doncs jo vindré al cinema per molt motius:
    1ª i principal: Us vull veure
    2º Vull veure el cotxe del Jaume.
    3ª m'agradent totes les pelis que dieu.
    4ª Voto per Exposados només per contentar al nostre anfitrión de la setmana (Jaume: és la teva setmana nano).

    PD: Ara el meu cotxe quedarà en el olvido i ningú el mirarà?, nif, snif.

    Petonetsssss
    Susana

    ResponElimina
  13. Jo també he cregut sempre que qui fa anys, te el benefici d'escollir... així que Jaume, per mí, "estem a les teves mans" :*

    PD. Su... ho sento, el teu cotxe va caure en l'oblit quan va arribar el meu, jejejeje (qué dolentota soc!) A veure si vaig assumint que ara totes les atencions seran per l'audi :P

    ResponElimina
  14. ... Mari, i el teu va quedar en l'oblid quan va arribar el del Gerard.

    Ja ja ja!!! Que tal sienta un poco de tu propia medicina?????

    :-D

    ResponElimina
  15. ESO, ESO, SOY LA VOZ DE LA CONCIENCIA, JEJEJE

    ResponElimina
  16. Bueeno, vaaaaleeee, de acueeerdooo, que elija Jaume.

    De todos modos, os reproduzco un comentario que hicieron ayer en el programa de cine de la 2 (dias de cine?) sobre el Lector: una trama mediocre y un final patético

    La verdad es que me deprimí un poco...
    Viva Alicia!
    (en realidad, por ver el super-coche, me apuntaré a la que sea)

    ResponElimina
  17. Yo solo ire a veros las caras un poco y a ver si por fin puedo ver por fin el A3 que despues de una semana namas se le han visto los aros de la parrilla ;D
    Un saludo

    ResponElimina
  18. Doncs sincerament a mi no em sembla una bona idea... no ho hem fet mai fins ara, i mira que en fa d'anys que anem al cine junts.
    Però bé, tant fàcil com donar el vot a qui vulgueu :/. Vindré igualment :), que també vull veure els anells olímpics xD

    ResponElimina
  19. ...Hola a todos, yo pasaré a saludaros cuando salga esta noche del curro....que tambien quiero ver los aros olimpicos....;D

    ResponElimina
  20. bueno, y a que hora nos vemos, nos vemos a las 22:20??
    suvi

    ResponElimina
  21. Por mi si. A las 22:20 por allí, aunque igual estamos antes, tomando un cafelillo en La Torre :)

    ResponElimina
  22. Home, depèn de la peli...
    Si es decideix Exposados (22.40), quedem a les 22.30. El cotxe, com sempre, en sortir del cine ;)
    (((Qualsevol de les altres dues comencen a les 22.30. Llavors sí s'hauria de quedar a les 22.20.)))

    ResponElimina
  23. doncs alli estarem a les 22:20.
    Suvi i SAndra

    ResponElimina
  24. Al final quina peli anem a veure????

    Com la Suvi i la Sandra jo faré cap a les taquilles del cine a les 22:20

    Hastalueg!!! ;-)

    ResponElimina
  25. Vale, jo també vindré a les 22:20.

    Marc, la pregunta sobre votar pels altres anava en broma!!!!
    ;-)

    ResponElimina
  26. I lo de triar la peli, doncs el que digui la majoria, com sempre (i si la majoria li dona la raó al Jaume... però jo votarè abans per Alicia, je,je!)

    ResponElimina
  27. molts missatges i poca gent triant peli:
    Alicia en...: 1 vot (Yolanda)
    El Escritor: 1 vot (Marc)
    Exposados: 1 vot real (Jaume) + 2 vots de peloteo :P (Su i Mari) xD

    And the winner is...... Exposados!!

    La peli és a les 22.40. L'hora de trobada oficial seria les 22.30 a les taquilles, però veig que heu decidit anar-hi abans..... jo arribaré quan pugui.

    Ens veiem aquesta nit!!!!!!

    ResponElimina
  28. mmm, no sé. A mi em feia l'efecte que el Jeims ho deia de conya, lo de anar a veure Exposados... de fet, diria que per això quedem a les 22:20

    I si era conya, consti que el meu vot ja l'havia manifestat, i era per l'Escritor.

    Tanmateix, si "guanya" l'altre, doncs vale. Repetirem dosi de "tio guapu" (tot i que em mola més el Sam!!)

    ResponElimina
  29. Jelou!!!

    Joé, quina polemica... A veure, m'explico, el meu interes per veure la peli d'Exposados es real i per aixo vaig votar per ella. El fet d'utilitzar el meu cumple com argument per obligar-vos a triar la peli si que era una broma.

    De fet, visto lo visto, quasi preferiria anar a veure qualsevol altre. Aquesta ja hi amire un altre dia...

    Fins d'aqui una estona!!!!

    ResponElimina
  30. Polèmica? Noooo :)
    Només que ja feia vàries setmanes que el Marc i tu tenieu la mateixa opinió, i això era raro. Hem tornat a la normalitat ;)

    Apa, fins ara :*

    ResponElimina
  31. xDDDD
    Me n'alegro per mi mateix d'haver fet una bona lectura de tot plegat. És a dir, que lo que acaba de dir el Jaume (interès real per exposados i l'excusa de l'aniversari) és just el que havia pensat :). Així que Mari, crec que no sé per quin estrany motiu llegeixo la ment del Jaume ;)

    No obstant, quedi clar que no tinc cap inconvenient a veure Exposados!!!! (de fet si no m'interessés lo més mínim ja no l'hagués posat a la llista d'opcions :PPP).

    A mi em sembla bé veure-la avui mateix!

    ResponElimina
  32. La peli fluixeta fluixeta... la Aniston uff, collons com es conserva xD. I el Butler comença a estar fondon... ja veig que aquest segueix les passes d'en Russel Crowe xD

    ResponElimina
  33. Lo de l'Aniston no és normal... ¿serà fotoshop? :p
    El que sí és més normal és lo que els passa a aquests "guapus" més normals, que amb l'edat acusen uns quilets de més... Però clar, ells continuen estan "adorables", mentre que "nosaltres" ens fem grans i "gordos" ^ ^

    ResponElimina
  34. L'Aniston té la mateixa edat que jo, si no m'equivoco... i és de les que no s'han operat!
    Ai, millor no comparar, oi? Bé, la veritat és que la cara sí que la té de la "nostra" edat xD
    ...pero quién pillara su cuerpo... o a su entrenador personal ;-)
    I el Butler, perdoneu, però encara li falta per arribar al nivell fondón que gasta darrerament en Russel Crowe.
    Ah! Mari, discrepo amb tu: nosaltres sempre serem "adorables" :-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....