dilluns, 13 de desembre del 2010

Tornem-hi després del paron rural i pont

Jelous!!

Ofertes de la setmana (per ordre a la cartellera de publicine :P):

3181f.jpg

- Franklyn (101 min):  22.40h

3171f.jpg

- Las Crónicas de Narnia 3 (115 min): 22.30

Megamind ja no la fan en sessió de nit (almenys a les Gavarres... si encara la fan en algun altre cinema, Vila-seca o Altafulla, i hi ha ganes de veure-la, s'hi pot anar!).

- Imparable (95 min): 22.40

Si hi ha algo més, dieu-ho!!
fins dijuevs!


--
marc

13 comentaris:

  1. Jo voto per Franklyn !!
    Fa moolt moooolt bona pinta :)

    ResponElimina
  2. Jo crec que tinc un sopar dijous, o sigui que no voto...
    ( de totes maneres, la que més gracia em feia era Megamind. Si algú vol anar a veure-la, si pot ser deixeu-la per un altre dia...o per la setmana que ve, o per horari infantil als dies de festa que vindran?)
    Salutacions a tots!
    ;-)

    ResponElimina
  3. Marc he visto el video y tiene muy buena pinta......mi voto es para Franklyn...;D

    ResponElimina
  4. Una pelicula que han tardado 2 años en distribuir en España me deja mis dudas pero despues del caso de EQUILIBRIUM le doy un voto de confianza.
    Imparable la vimos en la sesion alternativa a HP
    Megamind no, gracias.Pero en 3d si que la dan en las Gabarras a las 22h.

    Asi que mi voto para Franklyn

    Un saludo

    ResponElimina
  5. Paco ha dicho todo lo que hubiera podido decir yo...
    Totalmente de acuerdo en todo (especialmente en lo que respecta a Equilibrium -estupenda!).

    Yo también voto Franklyn ;-)
    mmmm esto... de qué va? jajajaja (ahora me miraré el trailer)

    ResponElimina
  6. Tant de bo Gerard es passés pel blog... :S

    Jaume fa un temps també en va parlar de Franklyn, suposo que li semblarà bé :)

    La sinopsis de Franklyn em va agradar. Ahir en vaig veure el trailer i pinta espectacular... espero que la història estigui a l'alçada. De totes maneres, el personatge recorda molt a en Roscharch de Watchmen (així com una mena de cercles concèntrics que es van movent). Espero que no sigui un copy'paste d'altres pelis... pq la música del trailer (molt bona) també està agafada d'algun lloc que no recordo.

    ResponElimina
  7. Després d'investigar una mica ho he trobat :)
    La cançó és "In The House - In A Heartbeat". A mi em sonava de Kick Ass, però és original de la banda sonora de 28 Días Después :P.

    http://www.youtube.com/watch?v=KSYYEDXaGo0

    alapués :)

    ResponElimina
  8. Esta semana no iré, que os guste la peli elegida finalmente.

    Besos!

    ResponElimina
  9. Sandra, te echaremos de menos!!!! pero bueno, es preferible que te cuides el costipadillo ese. Nos vemos!!!

    Marc, la meva memòria de peix no te cap registre anterior per aquesta banda sonora, lo qual està bé: tinc infinitat d'oportunitats per (tornar a) coneixer coses que m'agraden, i aquesta ha estat una ;-)
    Segur que queda espectacular a la peli del dijous

    ResponElimina
  10. hola,
    doncs jo tenia intenció de venir, pero ara hem tinc que aixecar molt més aviat de lo normal. ma mare esta pitjor des del cap de setmana rural, ja sabia jo que no tenia que haver vingut.I divendres tinc un dia de moltes coses.

    Recupere't Sandra

    Ja ens veurem
    Suvi

    ResponElimina
  11. Menu, com no hi ha més vots ni opinions, quedem a les taquilles a les 22.30 per veure Franklyn (a les 22.40).

    Nus vemus en un ratus!

    ResponElimina
  12. Ok!!!

    A les 22:30 a les taquilles

    (pa que digan que no participo)

    ResponElimina
  13. Su, no et culpis per lo del cap de setmana, Espero que la mare es millori.

    Marc i companyia, ens veiem aquest nit per veure Franklyn.
    Abrigueu-vos força!!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....