dilluns, 15 d’agost del 2011

Unga unga

3514f.jpg

Com que venim del mico, podríem anar a veure d'on venim, no?

Bueno, segons darrera conversa, la setmana que ve és complicada:
1) Dijous és St. Magí i alguns volem sortir de revetlla
2) Dimecres crec que hi ha el partit de tornada de la final de la SuperCopa entre el Barça-Madrid. Confirmació sisplau!

La cosa és que sembla que el millor dia per anar-hi és demà dimarts. Com ho teniu?

- El Origen del Planeta de los Simios (107 min): 22.00

Com sempre, proposeu alternatives si s'escau!

8 comentaris:

  1. Hola!

    A mi el dimarts no em va gaire be, però per a ser-vos sincers, aquesta peli no m'atrau gens gens (per la temàtica que toca, la critica diu que esta molt be)

    Així que si l'aneu a veure dimarts i jo no puc anar-hi quasi que em feu un favor

    :-)

    ResponElimina
  2. Hello!
    Ja sabeu que jo no vindré ni aquesta setmana ni la següent, al cine, però espero que vosaltres ho passeu molt bé!
    :-)
    Ah! I, si us ve de gust, després digueu al blog què us han semblat (sense spoilers, eh?) les pelis corresponents...
    Bon cinema i bon Sant Magí a tothom!

    ResponElimina
  3. Al Paco i a mi ja ens està bé demà dimarts. Avui hem estat amb Gerard i Elisa i també confirmem cine demà (i futbol dimecres, jejeje).

    Així doncs, ens trobem a taquilles 10 min. abans!!

    ResponElimina
  4. Oks doncs, a les 21.50 a taquilles avui!
    Crec que ens acompanyaran la Sonia i el Sergi :D

    ResponElimina
  5. I qué? Us va agradar la peli?

    ResponElimina
  6. A mi sí, i força.
    Em van entrar moltes ganes de veure de nou el clàssic d'en Xalton Jeston :D

    ResponElimina
  7. Jo recordo amb molt de carinyu tota la sèrie original :D, que les van passar totes per la tele quan jo era joveneta, en aquells temps en que exisitien només TV1 i TV2, i els programadors encara passaven en prime time(em refereixo als clàssics de tots els gèneres i pel·lícules anteriors a 1980).
    Encara m'en recordo de l'argument de la peli que explicava com s'havia originat el planeta dels simis (és a dir, com la Terra s'havia transformat en el planeta dels simis), i és clar, no tenia res a veure amb amb aquesta nova versió :-)

    Doncs si us va agradar, l'apuntarem a la llista dels "pendents"!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....