dimarts, 4 d’octubre del 2011

Pre-Sitges

3566f.jpg

Holes!
S'acosta Sitges i el tema d'aquest any és la Intel·ligència Artificial.
Però güen, abans del festival, Les Gavarres esperen :)

La cartellera per aquesta setmana és (incloc referències de la Yolanda i de la Mari):

- Four Lions (102 min): 22.15
- No habrá paz para los malvados (109 min): 22.40
- Cómo acabar con tu jefe (98 min): 22.40
- Johnny English returns (v.cat) (97min): 22:15

Hi ha més pelis que poden ser interessants, però de moment poso aquestes tres quatre. Si teniu més propostes, com sempre, indiqueu peli, duració i horari i ho inclouré.

Apa, ja direu!

16 comentaris:

  1. Jo dubto entre la d'en Coronado o la comèdia de Como acabar con tu jefe, doncs diuen que està força bé...

    Casi que voto per Cómo acabar con tu jefe.

    ResponElimina
  2. Hooola!!!

    Sincerament, la del coronado no em diu res. Prefereixo qualsevol de les altres dues opcions. Tant Lions com Jefe em semblen bones opcions

    ResponElimina
  3. Marc, la proposta de Four Lions és de la Yolanda ;-) Jo ni la coneixia aquesta peli, acabo de veure el trailer i m'he quedat... sense paraules! jajaja

    La que afegeixo jo a la llista és "Johnny English returns (v.cat)" 22:15 (97min)

    I el meu vot va per una comèdia (o sigui, alguna de les 3 que tenim per escollir) i descarto al Coronado, que tampoc em crida gaire :p

    ResponElimina
  4. El señor Coronado es una de mis debilidades, lo siento pero no puedo con el. Como la semana pasada Mari y yo ya intentamos ver la del jefe sin exito, mi voto esta semana para el Jefe
    Un saludo

    ResponElimina
  5. Me uno a los que no están interesad@s por la peli de Coronado ;)
    Por mi parte, voto por Four Lions ;)
    (de las tres comedias es la que me apetece/llama más. y demás de que parece muy divertida por lo que he visto y oído, el hecho de que empiece a las 22:15 todavía la hace mas atractiva a mis ojos, je, je!
    PD: Reconozco que tampoco soy muy fan del Rowan Atkinson. Es que yo no veía ni Mr.Bean ni L'escurço negre;P

    ResponElimina
  6. Pues yo tampoco veia Mr.Bean ni nada de el tio éste, que por cierto nunca me ha gustado ese tipo de humor.... pero la verdad es que el trailer me pareció muy divertido, así que se lleva mi voto :)
    A més, "fem pais", no?? que és versió catalana :-P

    Així els vots estan molt repartits i podem tenir debat fins decidir la peli guanyadora XD

    ResponElimina
  7. En Rowan Atkinson em va encantar quan va fer l'Escurçó Negre.
    El Mr. Bean... pfff, a ratos.
    Del Johnny English passo :P
    Cada cop ha anat a menys, IMHO :P

    ResponElimina
  8. Doncs no siguis tan "modest" i vota una peli :-D

    ResponElimina
  9. Però si he votat en el meu primer missatge (el primer comentari del post).

    ResponElimina
  10. Ah, sorry, havia llegit la primera frase i ja no havia vist la de "casi que.." :p

    Ok, dos vots pel Jefe, un per Lions i un pel Johnny.

    He de dir que la del jefe també la vull veure ;-)

    ResponElimina
  11. Juas, què doncs? haurem d'escriure missatges d'una sola frase per a que puguin ser llegits completament? xDD

    ResponElimina
  12. Llavors quina peli guanya?? La del jefe?
    Parleu ja o calleu per sempre! :D

    Si finalment anem a veure la del jefe, hem de quedar a les 22:30 allí. Però confirmeu please!

    ResponElimina
  13. Hola
    Jo no se si vindre. Si vinc us envio whatsapp.
    Suvi

    ResponElimina
  14. A veure, si el Jaume calla, és una abstenció, oi?
    I la resta, ningú més?
    Doncs llavors la del Jefe a les 22:30 als cines.

    (aquesta era la meva segona opció, per cert)

    Si hi ha cap canvi a partir de les 7 de la tarda, i hem de quedar abans, us demano que algú m'envii un SMS al mòbil, que seré fora de casa.

    ResponElimina
  15. Be, per acabar de rematar la jugada, decanto el meu vot per la peli del Jefe.

    :-)

    Per tant, quedem a les 22:30 davant les taquiyes!!

    ResponElimina
  16. Comentario post-cine:

    La verdad es que me reí mucho!
    :)

    (eso sí, no llevéis a Los niños a verla!)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....