dimecres, 15 de maig del 2013

"Yo... he visto cosas que vosotros no creeríais:

Atacar naves en llamas más allá de Orión. He visto rayos C brillar en la oscuridad cerca de la Puerta de Tannhäuser. Todos esos momentos se perderán... en el tiempo... como lágrimas en la lluvia. Es hora de morir" - Constantino Romero - in memoriam

Perdoneu pel retard d'aquesta setmana. Falten pocs dies pel dijous i encara no hem plantejat les opcions de cine... que tampoc son tantes.

Després de repassar la cartellera i d'eliminar les que hem vist altres setmanes (o hem descartat altres setmanes) que queda?


Una peli d'acció i terroristes malosos

Objetivo: La casa Blanca (119 min) - 22:45h.

Us sembla be? Hi ha alguna altra que se m'hagi passat?



9 comentaris:

  1. Ups! Avui m'he oferit a a fer d'editora "suplent-in-extremis", i ara que anava a fer l'entrada veig que el Jeims ha trobat un moment i se m'ha avançat...
    Hem sortit guanyant, perquè sempre ens ofereix cites memorables, i la d'aquesta setmana encara més ;-)

    Pel que fa a la proposta per demà, a mi em sembla bé (sempre i quan no plogui a bots i barrals com aquesta tarda!).

    ResponElimina
  2. Millor cita no era possible per aquesta setmana :)
    I des de la seva mort, que no paro de llegir i veure referències a aquesta frase, i les ganes de re-veure Blade Runner han pujat com l'escuma :)

    I sí, la peli és de les poques que se salven de les que encara no hem vist xD (jaja, potser és un trunyo). Llàstima que la facin tan tan tan tard.

    Gerard em va dir que la volia veure però que té partit.... en fi, no cal retrassar-ho pq demà estrenen el Gran Gatsby.

    ResponElimina
  3. Per animar una mica el blog, que esta moooolt tranquilet darrerament, pujo un altre tràiler d'una peli que serà d'obligat visionat: "Star Trek, en la osuridad"

    I per als que encara no heu opinat sobre la peli d'avui: "Corred insensatos!!"

    ResponElimina
  4. I què ? Quedem a les 22:35, oi?

    ResponElimina
  5. Cert, cert.
    Horari de trobada, com sempre, deu minuts abans de la peli

    :-)

    ResponElimina
  6. Ei hola!!
    no he pogut escriure abans perque porto una setmana trepidant.
    M'acabo de veure els trailers. quina xulada! aquestes pelis prometen!!
    La d'aquesta nit tampoc fa mala pinta, però el tema horari i durada ens tira una mica enrere. "Buenu", una mica no, el suficient com per declarar-nos baixa avui. Ho sentim!!!

    Ens veiem per la propera, sens falta!

    ResponElimina
  7. Jo ahir en sortir de la feina ja no vaig rebre res... (ni els comentaris aquí a cinexcusa a partir de les 17h). No sé què li va passar al mòbil que va deixar de rebre dades. Ja m'estranyava que ningú hagués dit res.....
    Però no me'n vaig adonar fins que vaig voler avisar per whatsapp de que no vindria.
    En fi, misteris.
    Espero que us agradés la pinícula als que hi vau anar :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, a mi em va agradar molt! Potser haguès desenvolupat una mica més un parell de personatges secundaris, però aixó ho ha pensat avui, no durnat la pelicula o just després.
      Tota la seqüència de l'atac a la Casa Blanca és espectacular, em va fer patir una mica i tot! I les escenes d'acció no es fan pesades o repetitives.
      Potser l'unica cosa que em va sobrar una mica va ser la cruesa d'algunes imatges,que no m'esperava, i em van fer patir...

      Respecte al Gerard Butler,el tratge i la camisa blau marí li queden de conya, nenes!, llàstima que no li durin gaire estona sencers, nets i sense arrugues..
      Diré positivament que és el digne hereu de Chuck Norris, i donat que el Jaume va dir que aquesta peli era un mix de "Jungla de cristal" i no recordo quina altra, potser ara ho ampliaria i diria que Gerard Butler= Bruce Willis+Chuck Norris
      ;-)

      Jaume! Vols rectificar-me o afegir alguna altra cosa?

      Elimina
  8. Carai Yolanda, estas hecha una crítica de cine profesional.

    Gracias a todos por vuestra aportación critica. Ahora me han entrado ganas de ver esta peli.

    Suvi

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....