divendres, 13 de febrer del 2009

Cero y van dos...


Van dos semanas sin Cine y ya empieza a entrar el mono, independiente de las razones por las cuales no hemos ido las semanas anteriores, pues no creo que sea necesario hacer un debate sobre ello, seria bueno que desde ya inicie la votación para la próxima semana, no estoy 100 % seguro, pero diría que la cartelera de esta semana se mantendrá para lo próxima por lo que las pelis a elegir serian las mismas.

* Dieta mediterranea (22.40 h.) Dura 90'
* Valkiria (22:40 h.) Dura 120'
* El curioso caso de Benjamin Button (22:15) Dura 167'


Así que todos a votar para ir el próximo jueves al Cine...

Mi voto es por El curioso caso de Benjamin Button

saludos

Joe

25 comentaris:

  1. Huoles!
    Jo casi que m'abstinc de votar (que no de venir). Anem al gra:
    - La de la Dieta Mediterranea no m'interessa gens.
    - Valkiria i El curioso... poden estar bé, però acaben massa tard..... (almenys jo, el dia següent si la peli ha acabat molt tard, no rendeixo a la feina, i ho passo malament).
    Si hi ha pelis llargues, podríem intentar canviar l'horari i anar-hi a la sessió anterior.....
    Els que treballeu fins més tard, (pregunto) us ho podríeu combinar d'alguna manera per aquella setmana PUNTUAL en la que es proposés d'anar-hi abans?

    No dic d'anar-hi sempre abans, sinó només per les pelis llargues. Si la peli acaba vora la 1, entre que xerrem (mínimament) i anem cap a casa, no ens n'anem a dormir fins la 1.30, i a les 7 ja he d'estar dempeus. Dormir només 5h30 (després de tota la setmana de feina) a mi personalment no em senta bé...

    Perdoneu pel rotllo :P, però em preocupa el tema.

    PD: per exemple, aquest dimecres al final es va anar al cine... i es va avançar la sessió. Jo no hi vaig anar pq no volia anar a dormir tard, però si hagués sabut que s'hi anava abans, hagués vingut. Amb això no critico res ni ningú :D, no em malinterpreteu! Només repeteixo que almenys jo no puc anar a dormir tan tard.

    ResponElimina
  2. Clinnn¡¡¡ tengo una idea... Clinnn¡¡¡¡ para evitar la dispersión de la people cada semana y que el día de la peli no se sepa si se va a ir al cine o ni cual es la peli, propongo que cada semana se nombre un responsable, el cual se encargue de:
    1. Conteo de Votos.
    2. Tener la ultima palabra en caso de empate
    3. Citar la gente el día y la hora de la peli.

    El responsable, creo que debería ser voluntario (por ejemplo, esta semana podría ser yo), pero que a todos nos toque por lo menos una vez.

    Es solo una idea, no se que tal les parece, ya dirán algo..

    saludos

    ResponElimina
  3. Hola Nens!!!
    Jo aquesta setmana vaig al cine... peti qui peti.

    REespecte al tema horaris... Be, jo ja faig esforços per arribar quan la peli comença a les deu, aixi que imaginat si quedesim abans, per mi impossible!!!

    Per tant si decidiu (que teniu tot el dret de fer-ho) quedar per anar al cine una sessio abansjo em tindre que buscar un altre grup d'amics per anar al cine...

    :'(

    Sobre quina peli anar a veure... La veritat es que les tres propostes no m'atreuen pas gaire:

    - Valkiria: No m'agraden les pelis que el prota more al final. Ho sento pero es un fet historic que tothom amb una mica de culturilla sap :-P

    - Dieta mediterranea: Tipica comedia espanyola de trio de amor/desamor. La tinc present perque la SuVi la vol veure

    - El Curioso... Una peli que parla sobre la soledat i la mort... no se per molt bona que sigui no m'acaba de cridar la tematica

    Aixi que faig com el Marc, de moment m'abstinc. Si no hi ha un clar consens de dimecres sobre quina peli anar a veure... pos ho decidirem el Marc i Jo.

    :-D

    Joe, sobre tu idea... Puf... me parece demasido complejo... Responsables rotatorios, votaciones, votos de calidad... La verdad, yo no lo haria tan complicado.

    ResponElimina
  4. Jaume, estic completament d'acord amb tu!!! sobretot en allò que deies de que si no hi ha consens ho decidim entre tu i jo jejejejejejejejee.

    Fora conyes, la idea del Joe no la veig viable jo tampoc... Joe, esto sería un caxondeo. Imagínate la semana que le toque a Gerard.... puffff :))))) (aix, havia dit fora conyes :P).

    No hi haurà mai un sistema 100% efectiu i amb el que tothom estigui sempre d'acord... quan alguna setmana hem intentat modificar el sistema, ha passat lo que ha passat: Confusió i Caos. Jo m'inclino per seguir la línia actual...

    I a mi no m'importa anar fent lo mateix que feia fins ara: dilluns o dimarts penjar la proposta. El que passa és que hi ha setmanes (com aquesta) en que per diversos motius no estic molt per la labor... i llavors si algú altre em pot cobrir l'esquena pos fenomenal ;).

    I en quant als horaris.... si les pelis acaben abans de les 00.30, per a mi és assumible. Si acaben més tard, el dia següent pateixo.
    Sempre es podria proposar als Oscars que les pelis "llargues" (de + de 2h) les comencin a les 22.00..... podríem fer-los la proposta acompanyats d'alguna Magnum del calibre 6 de la botiga d'en James :DD.

    ResponElimina
  5. Jo també tinc moltes ganes d'anar al cine!!!
    Les propostes.... bé, ara no són hores, ja miraré si fan alguna més per aquesta setmana que li pugui agradar a més gent.

    Ara només volia dir que, per sort, ara ja tenim "més oferta" lúdica a la província, i que normalment, als Oscars de Vila-seca (Olzina Center), les pelis les fan mitja hora abans....
    "AHÍ QUEDA"

    ResponElimina
  6. I l'altra opció, és que si alguna setmana ens interessa una peli de les llargues, PUNTUALMENT es pot passar el dia de cine al divendres, que així alguns ja no han d'aixecar-se aviat el dia següent... alguna cosa es guanya, no?

    ResponElimina
  7. Pozí, però si puntualment es canvia a divendres la Txell i jo no vindrem, a no ser que sigui a la golfa... tenim entreno de 21.00 a 23.30..... però deixar per divendres golfa una peli de més de dos hores... uff.
    En fi, a veure com ho encarem...

    Lo dels cinemes de vila-seca no és mala idea... si dius que fan les pelis 30 minuts abans, totes aquelles pelis que a les gavarres comencen a les 22.30 o 22.40, començarien sobre les 22.00, i aquesta sembla ser una hora que ens va bé a tots. No sé on són aquests cines, però Vila-Seca està relativament a prop.
    Per les pelis llargues, optaria per aquests cinemes.

    ResponElimina
  8. Acabo de mirar els horaris de vilaseca:
    - El curioso caso: 22,00 (15 min abans que les gavarres).
    - Valkiria: 22,15 (25 min abans que les gavarres).

    Mari, on son aquests cines? pots enviar un enllaç amb el google maps?

    ResponElimina
  9. Dit i fet :)
    L'adreça és la següent:
    Avda. Alcalde Pere Molas, 36, Vila-seca

    Ara us fico l'enllaç, però no us preocupeu... és més fàcil del que sembla! És la carretera que uneix Vila-seca amb Salou (que passa vora el PortAventura. Han fet el centre comercial Olzina Center, i de seguida es veu, sobretot el "Merkalcalzados" ese, jejeje

    ResponElimina
  10. OLZINA CENTER:
    http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=es&geocode=&q=Avda.+Alcalde+Pere+Molas,+36,+Vila-seca&sll=41.100116,1.16468&sspn=0.015038,0.027466&ie=UTF8&ll=41.101927,1.151762&spn=0.030075,0.054932&z=14&iwloc=cent

    Apa, Joe, li hauràs de fer un enllaç directe a "Enlaces de interés cinéfilo", jejeje

    ResponElimina
  11. Esto...

    Marc pero si ja arribes tard als horaris de les gabarres, el de Vilaseca et costara la salud!!!!!!

    :-P

    Es a dir... Que ara a mes de triar peli hem de triar cine?????? Esto cada ves se pone mas complicado...

    ResponElimina
  12. Gràcies Mari!
    Jaume, de forma habitual les paparres és el nostre cinema.
    Això és només un Plan B, per aquells dies tontos en els que facin alguna peli llarga massa tard, com el Curioso caso...
    Però en aquesta peli, 1/4 d'hora de diferència tampoc compensa gaire tenint en compte que cau un pèl més lluny.
    P.ex. amb Valkiria sí valdria la pena.

    ResponElimina
  13. Doncs si no hi ha res millor... jo no li donaria més voltes :|
    Valkiria a Vila-seca???

    ResponElimina
  14. De fet, per mi sí que fan algo millor:
    - Slumdog Millionaire (120 min): 22.15 (Gavarres).

    La resta de pelis (comentades en aquest post) no m'acaben de motivar gaire...

    ResponElimina
  15. Marc, me gusta tu propuesta, esta peli si que estoy con muchas ganas de verla. Para los que no han escuchado nada de ella, pueden ver el trailer en:
    http://www.trailersdecine.com/Slumdog-Millionaire/2056

    Esta peli, gano 4 globos de oro incluyendo mejor pelicula, y esta nominada a 10 premios oscar, con lo que algo bueno debe tener..

    Hey Marc, más publicidad imposible, no? jejeje

    ResponElimina
  16. Heeeiiiii !!!!

    En parlen molt be d'aquesta peli (Slumdog Millionaire). Jo tambe recolzo la proposta d'en Marc (la veritat es que les altres a mi tampoc em criden gaire).

    Per cert, he oido rumores, de lo mas fidedignos, que Sandra tambien quiere ver esta peli...

    ;-)

    Aixi que, si no hi ha alguna conxorxa "judeo-masonica" d'ultima hora, crec que l'eleccio de la peli es bastant clara...

    Que consti en acta, tambe, que algun dia podriem anar al cine de Vila-Seca, mes que res en plan xafarderia per veure com es.

    Semper Fidelis!

    ResponElimina
  17. Hola a tod@s!

    He tenido unos cuantos problemillas para escribir en el blog, pero bueno, más vale tarde que nunca. Jaume tiene razón...su fuente es verídica y me apetece un montón ver la Slumdog Millionaire. Otra semana vamos al de Vila-seca, para conocerlo...eso si no me pierdo. Por cierto, ¿no vamos a hacer una porra sobre los Oscars? Son este domingo;) Se creará una sección especial y para votar, habrá que mandar un sms al 5555 con la palabra PE o BRAD ME PONE (por ejemplo). ¿Qué os parece? Joe... ¿lo ves de posible?;)

    Saludos!

    ResponElimina
  18. Aunque la del "Sospechoso caso de Juan Sebastián El Cano" también me gustaría verla ;)

    ResponElimina
  19. A ver Sandra.. primero "Imposible is nothing ", así que si hay que hacer la encuesta se hace, ahora, los mensajes de si te pone PE o BRAD, ya no lo veo tan viable, no es que sea imposible, sino que lo de pagar el servicio de recepción de mensajes ya sale muy caro.. jejejeje..

    ResponElimina
  20. Pos ya esta, a la derecha con el titulo: Oscars 2009. Estan los accesos directos a las encuestas que he creado para los premios Oscar para las categorias mas importantes: Mejor Pelicula, y Mejor Actriz y Actor protagonista. Esta tarde agregare las de mejor Actriz y Actor de Reparto..bye

    ResponElimina
  21. Sandra... te pone Pe????
    Juan Sebastian el Cano??? ein?
    Sandrita, estas bien? xDD

    Hmmm, hacer una encuesta en la que no hemos visto más de la mitad de pelis... hehehe, luego sale lo que sale :P

    Buenu, sigui com sigui, ens veiem avui a les 22:05 - 22:10 a les guixetes de les gavarres!

    ResponElimina
  22. holaaaaaaa,
    m'ha semblat veure que aneu a veure Slumbog Milionari??, jo ja la vaig veure. El mono era tan gran que vaig anar al cinema el cap de setmana i està bé. Així quie no vindré perque bo aniré a una altra sala en plan autista.

    Per cert, una altra amiga m'ha dit que "Dieta mediterrania" es molt recomanable.

    No se si ho entes bé, pero lo de fer una porra no pinta malament, jajaja.

    Que ho difruteuuuuuu, i a la propera setmana no me salto la trobada.

    Petonetsssssssss

    ResponElimina
  23. Al final vimos Slumdog Millonaire y asistimos: Angels, Mary, Txel, Sandra, Maria (amiga de Gerard), Gerard, Marc, Jaume, jordi y Joe

    ResponElimina
  24. Sí, esta vez hemos batido el record de asistencia en 2009. A ver si se repite algo así!!! Por cierto, si esa "Mary" soy soy, please, next time in Spanish, osease, con i latina :p

    ResponElimina
  25. Maaaaarrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jijijijiji... es que me gusta mas así..jejejeje eggg quee... nombre que termina en "i" lo escribo con "y", como Jordy, recuerdas?? influencia norteamericana supongo... jejeje bueno para la próxima no me pasa, ok Mary jejejejejeje te pille Mari... bye...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....