divendres, 20 de febrer del 2009

The Wrestler VS Push

iiiiiiiiiiiiiiiii plantejem la peli del proper dijous 26/feb amb més antelació que mai:

La oferta de la setmana és:

- The Wrestler (109 min): 22.40
- Push (111 min): 22.40

Ambdues pelis de casi dos hores i començant tard... en fi, jo insisteixo en lo d'agafar una Magnum del calibre 6 de l'armeria d'en Jaume i fer una visiteta als qui posen els horaris...

La primera, The Wrestler: Té molt bona crítica, nominacions als Oscars, etc etc. Resum (copio-pego: "Randy Robinson es un veterano luchador cuya gloria se quedó en los ochenta y ahora sobrevive a duras penas en plena decadencia. Deterioro físico unido a una complicada situación personal que le lleva a intentar acercarse a su hija abandonada mientras intenta fructificar una relación con una stripper, como modo para huir de la soledad que le asola.")

La segona, Push. Per lo vist sembla una còpia de la sèrie Herois. Diuen que podria estar millor del que realment és... doncs bàsicament no treuen prou suc dels personatges... (o sigui, el 95% dels esforços de la peli dedicats als efectes especials... i el 5% restant........ a la promoció? :P). Encara que no la pinti gaire bé, no em fa res anar-la a veure :D.

El meu vot va per The Wrestler... tinc moltes ganes de veure en Mickey Rourke, en un paper que (diuen, broda i que) li va com anell al dit per l'analogia del personatge que representa amb la seva pròpia vida.

8 comentaris:

  1. Martes y aun no hay movimiento...Las dos películas me gustaría verlas así que me acogeré a lo que diga la mayoría, claro que en caso de empate mi voto seria para PUSH...saludos

    ResponElimina
  2. Si, fallo táctico... alguna vez cuando he mandado el mensaje demasiado pronto acaba pasando lo mismo... que la gente no contesta. Lo ideal és mandarlo lunes por la tarde-noche o el martes.

    Sobre la peli, Gerard y Jaume dijeron que prefieren Push (de hecho, El Luchador no les motiva mucho). Así que creo que esta semana nos decidimos por Push.

    Sobre el Luchador, yo quiero verla... però está mal la cosa :P

    ResponElimina
  3. Seré breu:

    Push manque pierda!!!

    :-)

    ResponElimina
  4. Marc, pues yo también quiero verla...así que se recortan distancias. A ver si se anima alguien más, jejeje. No es que me guste especialmente la lucha, pero la ponen bien.

    Besos!

    ResponElimina
  5. Jo no m'havia manifestat, primer per que així "a voz de pronto", cap de les dos em motivava gaire, però en fi, el que val és la companyia :D
    Però el problema que tinc aquesta setmana és més aviat logístic: tinc metge al vespre, i alguns problemes de locomoció addiconals (vaig amb cotxe prestat i això suposa fer de taxi a la seva propietària, i a més, quilometratge limitat per qüestions morals autoimposades...)
    Així que ja veurem. Será decisió d'ultima hora...

    ResponElimina
  6. No m'agrada dir el que diré, però ambdues pelis les fan a la mateixa hora... així que depenent dels que siguem al final (pq Gerard potser tampoc ve doncs li han aplaçat un partit de futbol per aquesta nit), podem decidir-nos a l'últim moment.
    Jaume i Joe per Push
    Sandra i jo per El Luchador (però insisteixo que qualsevol de les dos a mi em va bé... per no causar conflicte).

    Sigui com sigui, ens veiem avui a les 22,30 a les guixetes. La peli és a les 22,40

    ResponElimina
  7. Avui és un d'aquells dies de sentiments contradictoris... Per un costat fou trist que ahir fóssim només 3 els qui acudirem a la cita cinèfila de la setmana (Sandra, Joe i jo)... però gràcies a això vam decidir veure El Luchador, i la vam encertar de ple!!
    Gran pel·lícula! Gran Mickey Rourke!, llàstima que no s'emportés l'Oscar... (en Sean Penn ho ha de fer molt bé per haver-li arrebatat), i la Marisa Tomei fa un paper 'espatarrant' a aquestes alçades de la seva carrera (amb 45 anys), que al Gerard li hagués encantat ;).
    Apadéu!

    ResponElimina
  8. Jo, tot i que sigui tard... us dic que vaig complir la meva paraula i vaig confirmar l'assistència (en aquest cas la NO assistència) per sms al Jaume. Tanmateix, dos dies després me n'adono que el móvil el tinc mig mort (com el Twingo!!) i que no reconeix la SIM... en fi, que el missatge sms es va quedar "en el limbo".

    D'altra banda, quina sorpresa que la peli hagi causat tan bona impressió. No m'ho esperava... Catxis, ara tinc que anar a veure-la com sigui :)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....