dilluns, 21 de setembre del 2009

Aquesta setmana xungo...

Ei nens i nenes,

Aquesta setmana hi ha actes de Sta. Tecla... de fet, el dijous hi ha el correfoc + traca, el correfoc comença a les 22.30 i la traca és a les 24h.... els dies anteriors també hi ha coses, així que Malditos Bastardos hauria d'esperar..... (vaja, almenys jo no aniré al cine aquesta setmana).
Sempre hi podríem anar divendres!
La peli dura 153 min (o sigui, dos hores i mitja!!). I la fan a les 22.30 (golfa a les 00.15).


1 comentari:

  1. Doncs jo, ganes de sortir per Santa Tecla tinc, q encara no m'he estrenat, però reconec q quan arriba el moment em fa una mica de mandra :P
    Però ndependentment del que jo acabi fent, crec que els actes de la Nostra Festa Gran bé mereix posposem el cine.
    La setmana que ve continuaran tenint los Bastardos en cartellera ;)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....