dimarts, 6 d’octubre del 2009

Hi anem o ens reservem per Sitges?

Eis!

La idea és potser anar el diumenge a Sitges (i si ho fem així, jo passaria de cine aquest dijous... o no)... tot i que pocs de vosaltres heu contestat a l'email que he enviat amb propostes..... (així que encara espero rebre menys comentaris al blog, lol).

Bé, si voleu fer cine aquest dijous, jo no veig el panorama gaire clar... em feia gràcia Surrogates, però la crítica la deixa per terra, com una peli amb un guió i direcció dolentíssima (pitjor que Gamer... tot i que espero que millor que Ong Bak 2 :P) on l'únic que es salva és en Willis. Així que no em convenç..... La peli dura 88 min i la fan a les 22,40.
També fan El Soplón, amb en Matt Damon, en una peli rollo el Dilema. Aquesta dura 108 min i la fan a les 22,40.

Ja direu!

11 comentaris:

  1. Holes!

    Jo tambe vaig a sitges diumenge, a veure Accidents Happen pel matí, la sessió sorpresa de l'auditori per la tarda, i la marato del retiro per la nit.

    A veure si ens hi veiem!

    ResponElimina
  2. Nuka? Qui ets?! :)

    [parèntesi ON]
    Nens, no parlo al fil anterior, per mandra, però consti que em va agradar moltíissssim la peli del Tarantino
    [parèntesi OFF]

    Cine d'aquesta setmana: Jo vaig contestar al mail de Sitges ahir a la nit... però només al Jaume. Avui ja m'he adonat i us he contestat a tots.
    En qualsevol cas, la cartellera d'aquesta setmana jo no la he mirat, però me'n fio del Marc (per aquest cop :P) i si diu que tampoc hi ha gaire "espectacular" i voleu passar del dijuevs-cinèfil, cap problema.

    petonets

    ResponElimina
  3. Hola a tothom!!! (Nuka!!!????) (Benvinguda!)
    no he opinat publicament sobre Sitges fins ara per mirar de no "influir". El cap de setmana passat ja em vaig escaquejar de les meves responsabilitats comercials, aixi que aquest finde el tinc una mica limitat (diumenge no!!!).

    Si em puc adaptar al que proposeu m'apuntare.

    Respecte al cine d'aquesta setmana... Com que no hi ha res d'interessant???? Jo estava esperant la corresponent entrada d'en Marc, pero veig que no arriba. Aquesta setmana toca Surrogates!!!!!???? (sustitutos)

    ResponElimina
  4. A veure, que aquí la gent (vaja, el Jaume) no s'entera de la missa la meitat......
    1) La Nuka és la Sònia!! ens va ensenyar a jugar al Ciudadelas (a veure quan repetim, abans no se'ns oblidin les normes :P), i fa un temps ens contestava als mails del cine, tot i que no es va arribar a estrenar mai amb nosaltres ;).
    2) Jaume, el dia que ensenyaven a llegir vas anar al cole? xD, però si ho he dit a l'entrada lo de Surrogates!!! però la crítica (tota) la deixa molt malament...

    Guenu, en seguim parlant ;)

    Per cert, huooola Sònia!!!

    ResponElimina
  5. Ah, sento lo del nick, pero es que m'ho agafa automaticament i no he pensat que no sabrieu qui era...

    Partideta al ciudadelas (o catan, o fuga de colditz, o carcassone) quan volgueu, que tal ho teniu el diumenge 18?

    Sònia.

    ResponElimina
  6. Buff! Però hi ha cine o no? Em sembla que trucaré al Jaume directament, a veure què.
    Per cert, a mi no m'arribat l'email de Sitges, ì m'haguès fet gràcia venir, pero me'n vaig fóra de finde! O sea que ya contaréis...
    Marc, per picar una mica al personal purista de blog cinematogràfic: 100% encert amb la fruiteria de Rovira i Virgili, però l'altra no ho tinc clar... jo vaig a la Catalunya, just entre el passatge i el Can Vicenç, però et vaig veure de lluny, i no era qüestió de quedar-me afònica, que ja en tinc prou amb els nens de l'insti!
    I tornant al cinema, si no hi ha sessió aquest dijous, que us ho passeu bé a Sitges!

    ResponElimina
  7. Doncs al final no crec que hi anem avui...
    De fet ja veus que ningú ha dit gran cosa, o sigui que no ha despertat gaire interès el tema cine aquesta setmana.
    El més segur és que diumenge anem a Sitges, una pena que no puguis venir.
    I sí, el Set Pometes està molt bé... l'altra no sé com es diu, però ara diria que és la mateixa que tu dius... fa gairebé cantonada amb Rovira i Virgili (però està a l'Av.Cat), i queda, si surts del Can Vicenç, a la seva dreta. L'han renovat recentment.

    ResponElimina
  8. Doncs mira, una setmana fluixa pel cine de cartellera :(
    És que Sitges acapara la oferta setmanal!
    Cachis, a veure si l'any que ve no m'ho perdo!

    De totes maneres, porto un parell de dies amb el cap mig ennubolat, així que si no hi ha cine avui, em vindrà bé descansar :p

    La setmana que ve ja tenin AGORA, no??? XD

    ResponElimina
  9. Tens raó Mari...
    Per cert, en els mails de Sitges no he llegit pas que diguessis que no podies venir diumenge... :/. Potser ho vas dir en algun altre fil de missatges. I em sap greu... pensava que quan ho vam estar mirant a la casa rural, vam considerar l'opció divendres i/o diumenge...... :(
    Bueno, ja veurem si al final veiem les pelis que volem, pq per algunes d'elles ja no queden entrades.

    ResponElimina
  10. Hola Compis!

    Com no vaig veure molta predisposicio cap anar a veure aquesta peli, ahir us vaig fer el salt i vaig anar al cine amb els amics mes frikis que vosaltres del club de rol.

    :-)

    Vam veure Los Sustitutos i la veritat es que la peli esta força be, entretinguda i sense grans incongruencies argumentals. Molt millor que moltes que hem vist ultimament. Si teniu un dia lliure us la recomano.

    Sobre la setmana vinent... Molt d'ull!!!! Els mateixos critics que posaven a parir els Surrogates també han dit pestes d'aquesta pelicula... Per tant si fosim coherents no tindriem que anar a veure-la :-P

    Bromes a part, tinc moltes ganes de veure agora. Hipatia es un dels meus personatges historics preferits.

    Ens veiem a Sitges!!!!

    ResponElimina
  11. Buenu, al final alguns passarem el dia (diumenge) a Sitges, sense entrades. Si tenim sort i en trobem directament a guixetes, veurem algo. Sinó, gaudirem de l'ambient i de la vila!

    Si algú més s'hi vol apuntar, que ens digui algo.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....