dilluns, 14 de desembre del 2009

Esperant Avatar: Blindado, Algo pasa... o Mandonguilles?

Aquesta setmana és 'una altra setmana' a l'espera de l'estrenad'Avatar, sense res realment interessant a la cartellera.

Tenim Llúvia de Albondigas. Poc a dir, una altra peli de dibuixos, que sembla que està tenint més bona crítica de la que semblava al principi. Se li pot donar una oportunitat!

M'han dit que Erizo (basada en la novel·la "L'elegància de l'Eriçó")
si és tant bona com el llibre promet molt...


Després en tenim una d'acció, Blindado, amb unes quantes cares
conegudes: Matt Dillon, Laurence "Morpheus" Fishburne, Milo
Ventimiglia (el Peter Petrelli dels Herois), el genial Jean Reno (cal
presentació?), Skeet Ulrich (ha sortit en algunes sèries...) i els
demés ja no els conec.


I també hi ha l'opció de Algo pasa en Hollywood, un altre títol
estúpid per una peli amb un bon ventall de famosos encapçalats per en
Robert De Niro (Sean Penn, Catherine Keener, Bruce Willis, John
Turturro, Robin Wright Penn, Stanley Tucci, Kristen Stewart, Michael
Wincott, Jason Kravits).


Darrerament en De Niro només fa comèdies... i
no està a l'alçada del que ens tenia acostumats (i després del fiasco
de la dels canguros amb dos actors amb 'cert' prestigi... jo no les
tinc totes). Però és cert que el repartiment és brutal. I només per veure el Bruce Willis així:

ja val la pena :)

Resumint:

- Lluvia de Albondigas (91 min): 22.30
- Algo pasa en Hollywood (104 min): 22.40
- Blindado (88 min): 22.40
- Erizo (100 min): 22.40

Suposo que el meu vot va per Lluvia de albondigas o Algo pasa..., tot i que no ho tinc gens clar :P

PD: ei, no us queixareu, eh? fotos, text, horaris... m'ho he currat avui, no? ;)

17 comentaris:

  1. Aquest dijous voldria venir, o sigui que opinaré:
    - Albóndigas: per què em fa l'efecte que déu ser un bluff?
    - Erizo: he llegit que el llibre és infinitament millor que la peli, i que la peli acaba cansant una mica, perquè és la típica pel·licula francesa. Deixen molt bé l'actuació de la Josiane Balasko (S'escriu així?), que fa de la portera. El que passa és que vull llegir-me i el llibre, i no em ve massa de gust veure abans la pel·lícula.
    - Blindado: no en sé res, però sempre està bé una peli d'acció per no pensar, de tant en tant!
    - Hollywood: crítiques dispars, però pot ser divertideta, i els famosetes interpretant-se els uns als altres, també.

    O sigui que jo voto, per ordre de preferència:
    1) Hollywood
    2) Blindado
    3) Erizo o Albóndigas, però potser m'abstindria de venir amb qualsevol de les dues...

    ResponElimina
  2. Doncs desmotiva bastant quant no hi ha res del que "esperem" entre tants títols a la cartellera.... Però no podran amb nosaltres, i continuarem insistint!!

    A veure, si no fos per lo exagerat d'alguns gags de la feli del Travolta i el Williams de la setmana passada, potser em decantaria sense pensar-ho per la de Hollywood. Però visto-lo-visto, em fa una mica de por.

    Així que el meu vot està mig-mig, que no sap cap a on caure, si cap a Hollywood o cap a Albondigalandia.

    Les franceses, a menys que em digueu (i no està sent el cas) que és bona, en principi no m'agraden.

    ResponElimina
  3. Pues a mi me hace gracia ver al gran Jean Reno.
    Ademas de los que has dicho sale Amaury Nolasco conocido por su papel de Fernando Sucre en Prison Break.
    Asi que mi voto para Blindado
    Un saludo

    ResponElimina
  4. Doncs calen més opinions (Jaume, Su, Sandra, Joe, etc.) o més definides (Marc, tú per quina et decantes?).

    Ara per ara estem:

    Hollywood: Yolanda en 1ª opció + 1/2 Mari
    Blindado: Paco en 1ª opció + Yolanda en 2ª opció
    Albóndigas: 1/2 Mari

    :)

    ResponElimina
  5. Uyyyyy! Que esto está muy parado! Ánimo muchachitos/as, que es el último jueves de cine del año! Que los dos siguientes son el 24 y el 31! Vamos a ver lo que sea, aunque sólo sea por eso!

    ResponElimina
  6. Si,puede que sea el ultimo jueves pero no el ultimo dia cinéfilo del año. Aun nos queda Avatar
    Un saludo

    ResponElimina
  7. Heeeeeiii!!!

    No us penseu que us podreu lliurar dels meus comentaris fora de lloc i sense cap sentit. Ja soc aquí per dir la meva.

    La veritat es que tampoc m'emociona gaire la cartellera d'aquesta setmana, pero posats a triar crec que tinc el corasón partido entre blindado i albóndigas...

    Com deixa aixo la cosa??

    ResponElimina
  8. Va doncs, tot i la indecisió, voto per Hollywood (en segona opció, Albondigas).

    Gerard no vindrà, que té partit.

    fins demà! (o fins avui :P)

    ResponElimina
  9. A blogdecine hi ha una crítica terrible sobre Blindado...... la deixa a l'alçada del betum!! i no sé per què, m'ho crec.

    ResponElimina
  10. a mi m'és igual, crec que vindré a qualsevol (excepte el Erizo, que em sembla que ja està descartada).

    He mirat crítiques de les mandonguilles i de Hollywood i també els tràilers, però tampoc n'he tret cap conclusió, perquè hi ha de tot, totes dues tenen punts forts i punts febles, ni són una meravella ni una merda total (amb perdó!).

    O sigui que digueu-me lloc i hora i allà que em presentaré! Avui tinc ganes d'anar al cine, peti qui peti!

    A la aventura!

    ResponElimina
  11. Com que no hi ha quorum, quedem a les 22.20 a les guixetes. Totes comencen a les 22.40 excepte Albondigas (22.30). Un cop allí decidim, i o bé anem junts o bé ens repartim i en sortir la fem petar igualment... o no :P

    ResponElimina
  12. holaaaa,
    disculpeu he estat molt enredada tota la setmana.
    Jo avui no puc venir, vaig lligar un sopar amb unes amigues de l'infantesa pel dimecres i ara m'han fet canviar al dijous.

    I jo patia que no anessiu a veure "Erizo" perque just és la que vull veure, igual que lluvia de albondigas.

    Així que si no es molt demanar, no aneu a veure aquestes. Encarq ue ja veig que com sempre soc la "nota discordant" i a mi m'agraden aquelles pelis que a vosaltres no.

    Sino ja hem buscaré alternativa per anar a veure-les.

    Ens veiem dissabte!

    ResponElimina
  13. Suvi, lo que no veiem avui ja no ho anirem a veure, tenint en compte lo que se nos avecina: Avatar, 9, etc etc.
    De manera que encara que en 'guardem' una per veure-la amb tu, no crec que hi puguem anar... ja que ara per fi vindran les estrenes bones :)

    ResponElimina
  14. Ep!!!! Estic totalment en contra de dividir el grup, està en oposicio als meus principis dijuevscinefils. Si aquesta es la idea, jo m'abstindré de venir al cine.

    En cas contrari ens veiem a les 22:20 al cine.

    Per cert, jo tambe he llegit les critiques dolentes se Blindado i reconec que m'han desinflat una mica...

    ResponElimina
  15. Ok doncs, tots junts a veure el que sigui :P

    ResponElimina
  16. Pos al final, Yolanda, Mari, Paco, Jaume i jo vam anar a veure Algo pasa en Hollywood.
    I a mi particularment em va agradar!.
    Altra vegada, la traducció patètica del títol original (What just happened) portava a pensar en una ridícula comèdia i afortunadament no ha estat així.
    Per fi he vist un DeNiro a l'alçada. Ja n'hi havia ganes :). Bruce Willis genial :P
    I realment t'acabes identificant amb el productor, personatge del món del cinema que mai havia sabut ben bé què feia a part de posar pasta per les pelis. I amb el gir final de la peli 'de la peli' acabes sentint pena per ell :).

    ResponElimina
  17. Buff, a mi no em va agradar tant, la veritat. Millor dit, la vaig trobar "correcta" amb punts d'humor àcid molt bons (p.e. quan el productor li diu a la secre que li busqui al director ex-yonki un valium!, tot sigui per les peles...).

    I m'haguès agradat molt sentir les veus orginals d'en Bruce Willis i en John Turturro (el representant), perquè els papers que fan són d'un friki total!

    Potser li poso un 6 sobre 10, o un 6,5...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....