diumenge, 27 de desembre del 2009

Últim cine de l'any: DILLUNS?

Ei gent, portem setmanes veient trunyos o semi-trunyos esperant determinats títols, i ara que venen tots junts, se'ns acumulen i no sé si tindrem prou temps per a veure'ls tots :)
Així doncs, faig una proposta de cine per aquest DILLUNS.
 
Les opcions són:
 
- ZombieLand (85 min): 22.40
- Ninja Assassin (103 min): 22.40
- Donde viven los monstruos (101 min): 18.20 (no hi ha sessions més tard)
(podria posar també Llúvia de Albondigas, però...)
 
Penseu que de cara al dia 1 de gener, estrenen "9" i una altra que no recordo ara...... gñgñgñgñg (Solomon Kane? la del guerrer sanguinari que es vol redmir fent el bé?).... vinc a dir que ens hem de començar a treure la feina de damunt!!

Jo li tinc ganes a Zombieland, però la putada és que la dels Monstruos ja només la fan en sessió de tarda...
 
PS: la proposta de cine va per dilluns, ja que: dimarts Gerard i jo anem a patinar :P, i dimecres 30 molts marxem a passar el fi d'any fora :S. Com ho teniu?

 

10 comentaris:

  1. A mi em va bé, tant a la tarda com a la nit. Però proposo nit, pels que treballen, i perquè hi haurà menys nens (tot i que les criatures ja les portarem nosaltres ;P )
    I la que més ganes tinc és Zombieland!

    P.D. Sí, Marc, la que dius és Solomon Kane... però espero que abans arribi "9"!

    ResponElimina
  2. Mi mama siempre dice: quien mucho abarca, poco aprieta. Este lunes y martes tengo que hacer un monton de cosas.... y mira que quiero ver Zombieland :( pero más vale que siga los sabios consejos de quien me quiere.
    A ver si hay suerte y no la escogeis, jejejeje
    En cualquier caso, pasadlo bien!!!!

    ResponElimina
  3. Hola soc el Gerard des de casa el Marc.
    Al Sergi i a mi ens va bé dilluns (només dilluns).

    ResponElimina
  4. Hola!!

    Jo tambe em decanto per Zombieland. El Meu cunyat m'ha dit que la dels monstrous es una mica soporífera.

    A mi el dilluns tambe em va be.

    Ostres Mari!!! I no hi ha manera que et puguis organitzar per que vinguis??? Jo, una llastima...

    PD la meva mare tambe ho diu aixo de que quien mucho abarca poco aprieta...

    ResponElimina
  5. Bueno, bueno...
    Vamos a ver, Mari, ¿qué puedes estar haciendo el lunes a las 22:00 (o así) mejor que venirte a ver Zombieland con nosotros???????????

    ¿Seguro que no puedes venir? ¡Mira que es la última del año!!!

    ResponElimina
  6. Chic@s yo no podre ir... que vaya bien el cine..

    saludos

    ResponElimina
  7. Esto... ¿alguien me puede confirmar la hora?
    ¿A ver Zombieland a las 22:30 en las taquillas?

    ResponElimina
  8. Snif, snif... valtros ja quasi preparats per entrar al cine i jo... a caseta :P
    No es que estigui fent res "especial", però avui no he parat tot el dia, i demà "más de lo pispo": si sapiguèssiu toooot lo que s'ha de tenir en regla per treure un gos del país :O
    A part tinc fisio a primera hora del matí (i em convé anar, que tal com tinc l'esquena, i els super-plans per aquest cap d'any...)
    Bé, consti que només us explico la meva vida (a qui s'ho vulgui llegir) no perque sigui melanòmana :D sino perque si no després el Jaume s'enfada quan no dono explicacions, eh!

    Apa, que disfruteu de Zombieland!!!!
    I espero veure-us a la Primera Sessió de Cine del 2010
    Petonets :*

    ResponElimina
  9. Yo tampoco voy estoy liado con la maleta que mañana no tendré tiempo para hacerla.

    Nos vemos el año que viene.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....