dilluns, 18 de gener del 2010

Elemental estimats cinexcusaddictes ;)

sherlock_holmes_movie_postera.jpg


Aquesta és de les setmanes en les que no hi ha cap mena de dubte de què s'anirà a veure... elemental, molt elemental ;)

Sherlock Holmes (128 min): 22.00h i 22.40h

Jo m'inclino per la sessió de les 22.00h (tenint en compte que la peli dura més de 2h.
Si també us va bé aquest horari, ens veiem a les guixetes a les 21.50. Sinó, ho discutim ;)

Hi ha una altra peli, "Un tipo serio" dels Coen que podria estar bé per la setmana vinent (si no és que estrenen algun altre blockbuster).

Apa doncs, fins dijuevs!

9 comentaris:

  1. Per mi, totalment d'acord en tot:
    - Sherlock a la sessió de 22:00 (21:50)
    - Proposta dels Coen per next week, també m'aniria bé.

    Mari, com vas? Comptem amb tu?

    ResponElimina
  2. Esta semana si que me apunto al Cine y coincido que la función de las 22:00 es la mejor...

    nos vemos¡¡¡

    ResponElimina
  3. Eiiiiii,
    sabeu he estat tan agobiada aquestes setmanes que no m'he enrecordat ni del cinema, Bé si el cap desetmana passat vaig veure lesz vostres critiques. GRACIESSS per comparti-ho. I espero la Mari es trobi millor de l'esquena.

    Vinc aquesta setmana, totes les circunstancies es junten, no plourà, anirem a veure una peli xula i espero trobar-me a TOTS els meus amics... i tot això dijous a les 21:50h
    Petonets

    ResponElimina
  4. Doncs la peli està cantada :)
    i si no passa res allí estaré

    ResponElimina
  5. Si todo sigue su curso mañana a las 21:50 nos vemos...
    Un saludo

    ResponElimina
  6. I com tot sembla que segueix el seu curs i no passa res fora de lo normal, avui ens veiem a les guixetes a les 21.50 :)

    Jo vindré amb escafandra crec, pq estic encostipat :P, però no me la perdo NI DE CONYA!

    Gerard ja veurem què fa... dimarts no hi va haver ruta de patins i la van aplaçar per avui, i segons em va dir volia anar a patinar.

    Fins araaaaaaa

    ResponElimina
  7. Recoi, quina poca expectació que ha aixecat aquesta peli... ni tant sols el Jaume ha dit res, i això sí que és raru.
    I mira que serà bona la pilicula... Apa, ens veiem tots allà a les 21.50. Vaja, tots els que hi anem.......

    ResponElimina
  8. Hola, Marc! Jo ja vaig dir que sí que vinc. L'escafandra no cal, però podires posar-te una mascareta tipus grip A,je, je!,que no em puc permetre el luxe de refredar-me, que estic molt enfeinada ;)
    Jo continuo contracturada, o sigui que a veure si som puntuals i podem agafar uns seients que no estiguin massa abaix, o m'haurè d'independitzar de vosaltres i seure més cap a dalt!

    Fins la nit, nens i nenes!

    ResponElimina
  9. Solament perque no es pugui dir que no he participat:

    ELEMENTAL QUERIDO MARC

    :-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....