dilluns, 4 de gener del 2010

<< 9 >> Primer cine de l'any?

9_movie-poster.jpg

Eiiiiiiiiii bon any 2010 als cinèfils impenitents que ronden aquest blog!!! (magnífica frase que li agafo prestada al Jeims ;)).

L'últim dia que vam anar al cinema a veure la millor peli de zombis que he vist mai, hehe, vam dir que aqeust dijous podríem veure 9.
Bé, poso l'horari d'aquesta i també d'alguna altra que hi ha en cartellera (serveixi per agafar-ne ganes per la setmana següent :P).

- 9 (79 min): 22.00
- Solomon Kane (104 min): 22.40
- Ninja Assassin (103 min): 22.40
- (Spanish movie (sí, encara la fan) (90 min): 22.40)

solomon-kane-teaser-poster_1233286313.jpg

Vam decidir veure 9, però no sé per què tinc més ganes de veure Solomon Kane. Suposo que cauran totes dues, una aquesta setmana i l'altra a la que ve... però és com un rampell d'any nou ;).

De fet, hi ha algo en 9 que no em fa el pes.... originalment es tractava d'un curt de 15 minuts molt aclamat. La qüestió és que l'han allargat fins als 79 minuts i això em fa certa por. Espero que ho hagin fet de forma coherent i sense palla pel mig. En fi, ja veurem ;)

Vinga doncs, si decidim veure 9, ens veiem al cine a les 21.50. També podem qeudar a les 21.00 i ens posem al dia de com han anat els caps d'anys, reis, festes, etc, mentre sopem en algun fast-food.

Fins dijouuuuuuuuss!!!

14 comentaris:

  1. Proposo "9" per aquesta setmana. Les crítiques que he llegit diuen que, tot i ser un curt "allargat" (com diu el Marc), és molt bona!
    També m'interessa Solomon Kane, of course, però proposo deixar-la per la setmana que ve, que la de 9 ja fa molt que es fa esperar! (si més no, per a mi!).

    I també m'apuntaria a sopar, si hi ha proposta ferma!
    Ja direu...

    ResponElimina
  2. Mi voto para Solomon Kane
    Si sale 9 me abstengo
    Un saludo

    ResponElimina
  3. A veure, que sembla que la cosa està canviant:

    Per Solomon Kane aqeusta setmana voten: Gerard, Paco i jo (consti que tant Gerard com jo la volem veure, però la setmana vinent, 9)

    Per 9 voten: Yolanda.

    Els demés dieu algo!!

    ResponElimina
  4. Bon dia a tots! Jo voto que sí a trobar-nos abans i sopar junts qualsevol cosa :)

    La peli, la veritat és que podria votar, però només faria decantar més la balança i no cal. A més, també us confeso que vindré igualment, sigui quina sigui la peli ^_^

    ResponElimina
  5. Hola chic@s... comensare el año asistiendo al cine... que ya hace mucho rato que no voy.. como dice Mari.. la peli es lo de menos, si quedan antes para cenar algo cuenten conmigo.. nos vemos el jueves...

    saludos

    ResponElimina
  6. Vale... se acepta pulpo como animal de compañía...
    La veritat és que jo també vindrè a qualsevol de les dues, però em feia més ilu començar l'any amb 9, què hi farem. De totes maneres, crec que S.K. també estarà bé!

    A quina hora quedem, i on?

    ResponElimina
  7. ein??? Yolanda me has llamado pulpo por querer acompañarlos¡¡¡¡¡¡¡ vaya.. :(:(

    ResponElimina
  8. Hola!!

    Sembla ser que s'ha arribat a un consens, aquesta setmana anem a veure la de Solomon i la propera 9. Em sembla genial, perque jo vull veure les dues i tampoc m'importa excessivament l'ordre. A mes em sento molt identificat amb el que ha expressat la Mari :-)

    Per tant "secundo" la proposta del Marc de quedar a les 21:30 davant del cine per sopar plegats i explicar-nos els regals que ens han portat els reis (Marc, tenim Galactica?????)

    Joe=Pulpo de compañía ... Ja ja ja!!!!! :-)

    ResponElimina
  9. Proposta: quedem a les 21h. directament a algun lloc (Frankfurt la Torre??) i els que podem ens trobem a aquesta hora i els que no, ja anireu arribant a dos quarts??
    És que us anyorooooo!!!! I com abans quedem, millor :)

    ResponElimina
  10. Ay, Joe! Ya te explicaré luego lo del pulpo!

    Pel que fa al lloc de trobada, a mi em sembla bé la Torre (en realitat em sembla bé qualsevol lloc), però possiblement arribi cap a 2/4 de 10, en lloc de les 9.

    Es confirma lloc i hora, o hi ha més propostes?

    ResponElimina
  11. Jo intentaré arribar una mica abans de les 9.30 (o sigui, a les 9.30, jaja) a la porta del La Torre.
    Allí ens veiem!
    Fins ara!

    ResponElimina
  12. Yolanda despistadilla7/1/10 15:53

    D'aixonses... nomès per si de cas...
    Suposo que ens referim al frankfut La Torre que està just abans de la rotonda, no? És que no sé si hi ha algun altre o no...

    ResponElimina
  13. .... no sé de quina rotonda parles, però si et refereixes a la grandota de baix de tot, lo que hi ha abans és un Viena.
    El Frankfurt La Torre crec que està a la dreta si mires les guixetes.

    ResponElimina
  14. Sí, tens raó, ara me'n recordo de que el que jo dic a la rotnda és un Viena! El frankfut la Torre no el tenia enregistrat, però ara ja sé on és, que el Jaume m'ha enviat un missatge explicant-m'ho, i és el mateix que dius tu.

    Thanks...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....