dilluns, 8 de març del 2010

Cartellera saturada

Eisssss humans i cylons (i algun que otro ciclón xDD), aquesta setmana la cartellera està a rebentar d'estrenes (i pelis que resten per veure de setmanes anteriors).

Ale doncs, anem a pels horaris:
((jodíos títols llargs... peso una abreviació entre < > i una abreviació de l'abreviació entre << >>)).

- Corazon Rebelde <CR> (113 min): 22.40 (la peli del Jeff Bridges per la qual li han donat l'Oscar)
- Los hombres que miraban fijamente a las cabras <LHQMFALC> <<CABRAS>> (95 min): 22.40
- Millenium3. La reina al palau dels corrents d'aire <M3LRAPDCA> <<M3>> (147 min): 22.00 (castellà) i 22.30 (català)
- The Lovely Bones <TLB> (137 min): 22.15
- Al Límite <AL> (117 min): 22.40

A mi m'és igual quina escollim aquesta setmana... però si he de votar, triaré entre M3 i CABRAS........ i trio M3 (en castellà pq la fan abans i és molt llarga).

Ja direu.

28 comentaris:

  1. Jo voto per les cabres!!! Fa molt de temps que la espero, i sembla mooolt divertida, que ja toca, després de les dues últimes que hem anat a veure!

    ResponElimina
  2. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ResponElimina
  3. ......Beeeeeeeeeeteeeeeeetuuuuuuuuuuu.......... je je je ..;D
    ....yo esta semana no lo veo nada claro.....lo rumiaré un poco más....a ver que van diciendo los demás.

    ResponElimina
  4. Maite, tu subconsciente te traiciona: rumiar=cabras, no?
    ;DDD

    ResponElimina
  5. ja comenceu??? :DD
    Jo em decanto per las cabras.
    M3 per descomptat que anirem!! però potser prefereixo la setmana vinent :b

    ResponElimina
  6. Marc no votes que estasemana toca CABRAS ;D
    M3 para la semana que viene :p

    ResponElimina
  7. Jo ja he votat i ho he fet per M3. I mantinc el vot ;).
    I si surt les Cabres, l'aniré a veure encantadíssim, que també la vull veureeee!!!

    ResponElimina
  8. Cabras ----- 4 votos
    M3 --------- 1 voto

    No hay color ;D

    Beeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ResponElimina
  9. A veure pako, que jo ja no em fio un pèl de tu :P, d'on surten els 4 vots de les Cabres?!?!?!? jo en conto tres: tu, la Mari i Yolanda. Maite diu que encara no es pronuncia.

    ResponElimina
  10. Hola tostadoras y pellejudos!

    Jo m'abstinc de definir el Meu vot fins dijous mati... Basicament per mantenir el suspense i donar temps a que m'intenteu sobornar...

    :-P

    de totes maneres vull expressar publicament el Meu suport (que no el Meu vot) a "Llanero-solitario-Marc", aixi m'agrada, defensant postures perdudes fins la fi... Que heroic!

    ResponElimina
  11. Jaume, no et facis tant el dur, amb això d'aguantar fins dijuevs al matí, a veure si encara t'haurà d'anar a buscar algú pq el golfito no vulgui venir i hauràs de vendre el teu vot al més-dient (alias "millor postor")
    :-P

    ResponElimina
  12. La que se va a Tunez con los niños...10/3/10 16:41

    Per als indecissos:
    Us agrairia mooolt que anessim aquesta setmana a les cabres, perquè jo M3 no l'aniré a veure, i com que el dijous de la setmana que ve és el dia que haig de preparar la maleta, si anessiu a veure M3, doncs em quedaria tot més ben quadrat, la veritat.

    ResponElimina
  13. Esto... para que no se diga que hago trampas y voto como dos: ¡Que era yo! Pero lo de la maleta es verdad, eh?

    ResponElimina
  14. Por eso decia yo que no habia que votar ;D
    Esta semana CABRAS y a la próxima M3

    ResponElimina
  15. ......BEeeeeeeeeeeee.........a quedado clara mi postura.... ;D

    ResponElimina
  16. Gracias, compañeros, gracias :)
    Así que de momento 4-1 a favor de cabras :P
    indecisos todavia: Sandra, Jaume, Suvi, Gerard, Marina,...me dejo a alguien?

    ResponElimina
  17. 22.30 a les guixetes!

    ResponElimina
  18. "Eso decimos todos" ;-)

    ResponElimina
  19. volia dir taquilles ;) o fraking taquilles ^O^

    ResponElimina
  20. ......Vaaaaaallllleeeeeeeee....alli nos vemossss...!!!!

    ResponElimina
  21. que cebada de mensajes nennnnsss
    Bé, la llastima es que es ben tard, a les 22:30 !!!!; aix mareta quina son demà.

    Mireu, jo en un principi vull venir, pero no se si m'agafarà morrinya, així que si vinc hem semblsa bé CABRAS, tan bona es?? o es perque surten actors coneguts i de bon veure que la voleu veure?

    Jo mantinc el suspense i potser apareixo o potser no :-)

    Agurrr

    ResponElimina
  22. Suvi, de fet diu la crítica que és força avorrida... en fi, jo espero que ens distregui i diverteixi pq també li tinc ganes ;)

    ResponElimina
  23. m'acaba dedir una companya defeina que es avorrida i absurda, que no mola res.

    Uixx, m'he penso que no vindre, entre el horari i les recomanacions ... Mai hem deixo emportar per les critiques dels demés, pero l'horari hem pesa, que demà vaig al teatre i no vull dormir-me alli.

    Ja contareu

    ResponElimina
  24. Doncs vaja :(
    Jo amb el tràiler vaig riure molt, i em va semblar ben divertida...
    Buenu, mantinguem l'esperança, vale? :)

    ResponElimina
  25. Suvi, no ho facis per l'horari... fixa't que totes les altres pelis són més llargues. I tot i començar abans, acabaran més tard.
    El que has de mirar és l'hora que acabaran!!
    Que jo em mato cada setmana (i més aquesta amb 5 propostes) posant duració i horaris!!! que serveixi per algo no? ;)

    ResponElimina
  26. Que "gran" que és anar al cine amb poques expectatives, i passar-ho bé i divertir-se veient una peli!!
    La d'ahir, Los hombres que miraban fijamente a las cabras està plena de guinyos freaks, que van deleitar a molts de nosaltres. Sí que és cert que l'última mitja hora és lenta i es fa un pèl llarga, però almenys la primera hora és molt bona :D

    ResponElimina
  27. bé, gracies per la teva aportació Marc.
    Pero la veritat es que vaig fer bé en no venir estava hipercansada i segur m'hagues dormit, com la Sandra .-)

    Mola això de fer una "critica" o digue-li "impressions" al dia següent, jejeje

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....