dilluns, 1 de març del 2010

I aquesta setmana què?

Jelou pípol!

Què hem de fer aquesta setmana? donat que l'anterior ens vam partir i alguns encara volem veure Shutter Island, i hi ha noves estrenes, què fem?

He parlat amb Gerard, ell vol veure Shutter Island, però dijous tarda marxa a barna pq operen sa mare divendres, i em demanava de canviar el cine a dimecres. Com que alguns ja heu vist SI i alguns altres que vau veure En Tierra Hostil vau dir que no us apasionava SI, què us sembla que fem, anem Gerard i jo (i tots aquells que la vulguin veure) el dimarts o dimecres a veure-la? i així dijous podem anar-hi tots junts (excepte Gerard...).

Avui torno a parlar amb Gerard, i arreglo el tema.

Cartellera per dijous:
- Daybreakers (98 min): 22,40
- The Lovely bones (137 min): 22,15
- Al límite (117 min): 22,40


35 comentaris:

  1. Com us convingui, a vosaltres i a la resta del grup. Jo, a SI no hi aniré, i m'agradaria veure The Lovely Bones, però aquesta setmana tinc molta feina i no sé si l'hauré acabat tota el dijous a la nit...
    O sigui que TLB és la meva peli, però no sé segur si vindré, tot i que faré el possible :)

    ResponElimina
  2. Bueno, pos Gerard no podrà aquesta stmana cap dia. JA anirem a veure SI algun dia de la setmana que ve.

    Per aquest dijous, jo voto per Daybreakers.

    ResponElimina
  3. Per cert, quina és Daybreakers? Aquella que al tailer diuen que la humanitat està punt de desaparèixer i ja tenim els vampirs en marxa?
    Tampoc estaria malament, però si no em doneu algun argument més a favor, no canvio el vot ;-)

    ResponElimina
  4. ....tengo serias dudas entre The Lovely bones y al limite....cualguiera de las dos me parece bien.......definitivamente Daybreakers no me ha gustado el trailer me ha parecido malísimo...

    ResponElimina
  5. tampoc sé quina és Al límite!
    :-(
    algú em pot ajudar a veure la llum?
    Ai, quins temps aquells en que el Marc ens posava els cartells de les pelis ;P

    ResponElimina
  6. Mi voto va para Al limite( Yolanda dixit: el padre vengador que antes era Mad Max)ya que por mas que leo y veo los trailers de las otras dos se me quitan las ganas de verlas ;D
    Un saludo

    ResponElimina
  7. Doncs jo aquesta setmana estic bastant predisposada a veure qualsevol cosa... així que de moment no m'he decidit per cap en concret. A veure com va la setmana i dic alguna cosa més ;)

    ResponElimina
  8. Thanks, Pako, per l'apunt. És que vaig molt despistada!
    O sigui que la cosa està entre Peter Jackson (TLB), Mel Gibson i els vampirs...

    M'acabo de deprimir mirant les critiques de totes tres! Quin panorama! De totes maneres, continuo estan entre TLB i Daybreakers. Mireu quin extracte de crítca de la segona:

    Es como si los hermanos Spierg hubieran sido víctimas del hambre y terminaran perdiendo el norte como sus vampiros. Por esto lo único que salva la película son las buenas intenciones iniciales, un acojonante Sam Neill y el desparrame gore del final, que aunque representa la catarsis decadente del film, almenos te ríes un rato.

    interessant, oi? ;-) Aquesta peli em sembla que passar a ser la meva primera opció. Si amb lobo vaig riure, crec que aquesta m'agradarà més!

    ResponElimina
  9. Juer, la setmana passada ens barallàvem pq hi havia un munt d'estrenes per aquesta, i ara resulta que totes són un trunyo... :/

    De totes maneres tampoc feu gaire cas de les crítiques, a no ser que conegueu molt el crític que les escrigui i que compartiu molt el seu punt de vista. Jo estic una mica desencantat amb ells... sembla que només parlant malament i trobant fallos (que sovint només ells veuen) hagin de ser bons (oju, certament hi ha moltes pelis que mereixen una crítica dolenta). Jo encara estic buscant un crític amb qui comparteixi gustos :/

    Apa, fins demà.

    ResponElimina
  10. Coincideixo amb tu, Marc...

    De totes maneres, les crítuqes que he mirat són bastant unànims:
    - de TLB diuen que l'actor que fa de dolent és molt bo, i que és una bona adaptació de la novel·la, i que si et va gradat el llibre t'agrdarà. Però que potser és massa cursi!
    -de DB, el que ja he dit, però també que té un plantejament novedós i original :-)
    - de al límite, que Mel Gibson fa creïble el paper, que les escenes d'acció estan bé, però que els secundaris no són gaire bons.

    Jo canvio el vot per Daybreakers, ja ho he dit. I en 2ª opció TLB. Fins demà!

    ResponElimina
  11. ......siempre nos queda el ciclo de pelis infantiles que estan dando por la tarde....seguro que hay opciones mejores....;D

    ResponElimina
  12. Ostres ostres ostres...

    Em començo a preocupar... Estaré malalt???? Nusé nusé... Com puc estar totalment d'acord en tot el que diu el Marc???? Aiiix...

    :-)

    la veritat es que les tres pelis em semblen interessants (amb aixo tambe apoyu a la Mari) pero crec que em decanto per Daybreakers. La que em crida menys l'atencio es "al limite", no em van gaire aquestes pelis del tipic "baqueru" americà que es pren la justicia per la seva mà... Tot i que Mad Max sempre m'ha caigut simpatic :-P

    Be, molts records des de la sala de graus de la facultat de farmacia de la universitat de Valencia... Escoltant unes conferencies moooooolt interessants

    ;-)

    ResponElimina
  13. Ooooosti el Jaumet per aquí, ja t'enyorava... hmm no, no és veritat, pq enganyar-nos xDDD

    Pos a veure si demà els indecisos s'acaben de decidir, i els que no han dit res (Sandra, Sergi, Míriam, Suvi, etc) es pronuncien.

    ResponElimina
  14. Maite, por si te itneresa: las pelis infantiles, el sábado a las 4 de la tarde valen 3,5 eurillos, sólo. Pero claro, a cambio tienes que acptar compartir la sala con enanos de 3 años ;-)

    ResponElimina
  15. .....gracias Yolanda...pero ya lo sabia, me llegó un correo atraves del facebook de OCine con la informaciónnnn........al final te vas a tener que hacer del facebook ......aiiixxxx......podrias ver mis fotos de Tunezzzz.....es un pais increible ya veras.....bueno a lo que estamos....ejeemmmmm.....me da igual la peli...creo que son muy mediocres todassss......quizas una de vampirosss para saltar un poco del asieto ..... ;D
    .....que dices Pako...?????

    ResponElimina
  16. Me quedo con Mel Gibson, mas vale malo conocido...

    ResponElimina
  17. Eps Jeims (i a qui li interessi), ja sé que has dit que no t'agraden les pelis amb el típic 'baqueru' americà que ajusticia pel seu compte, però hauries de donar una oportunitat a "Venganza" (Taken, de títol original) d'en Liam Neeson. Mooolt bona!!!

    Yolanda i Maite, sou unes fluixes!!!! xDDD mira que canviar el vot... i més quan heu dit que era dolenta i que si no hi havia arguments a favor no canviàveu (i no n'hi ha hagut xDD). Bueno a mi ja m'està bé :P

    Apa doncs, ens veiem aquesta nit a les 22.30 a les guixe... taquilles!!! La peli és a les 22.40

    ResponElimina
  18. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. ¿¿¿¿ DB = fiesta gore al final ????

    ufff, pues va a ser que sí, que más vale "malo conosío"...

    Usease, em decanto pel vaqueru :·/

    ResponElimina
  20. Voluntaris pel recompte de vots?

    ResponElimina
  21. tu mateix ;·)
    confiem en la teva neutralitat :b

    ResponElimina
  22. Baqueru: Mari i Pako
    Vampirs marietes: Marc, Yolanda, Maite, Jaume

    Ve algu més????????????????

    ResponElimina
  23. Maite, Ja parlarem de Tunez!
    Serè una fluixa per canviar el vot, Marc, però tenint en comte que estic tan patèticament penjada i estresada darrerament que m'he acabat enganxant a "GH el reencuentro" (ho confesso!), crec que em convé MOLT una de vampirs amb gore final :D
    Res millor per netejar la ment...
    Ah! M'encanta tota la saga MadMax, però coincidexo plenament amb el que diu el Jaume dels "baquerus" americans que es prenen la justícia pel seu compte.
    Buenu, va, ja començo jo el recompte:
    DB: Marc. Mari, Jaume, Yolanda
    Al límite: Pako
    TLB: ningú

    Pako, em sembla que guanyen els vampirs. Si no aconsegueixes vots de la gent que no ha dit, et quedes sol!

    A les 22:30 a les "taquilles"?

    ResponElimina
  24. Yolandaaaaa!!!!!

    Creo que he subido mi post con el resumen de la votación antes que tu. Me he adelantado :-)

    De todas formas creo que el mío es un pelin mas exacto que el tuyo.

    I la gent que no ha votat?? No veniu al cine??

    ResponElimina
  25. jajaja, la Yolanda ha après ràpid lo de la malversació de vots :D
    Bé, en qualsevol cas, si els desaparesios no diuen res.... això té tota la pinta de nit amb sers d'ultratumba :b

    ResponElimina
  26. Això és gravíssim... gravíssim... haurem de començar a censurar a determinades persones per tergiversar l'estat de les votacions xDDD

    Marina segurament vindrà. Ella votaria en per The Lovely Bones (Daybreakers a la recàmera).

    Per cert Yolanda, GH? Guitar Hero? Gary HOldman? Gregory House? Guay-Homin :P? Gay Histories :O ... Gattlestar Halactica? :/

    ResponElimina
  27. pues no sé Marc... haurem de fer censura, jajaja, però el motiu em sembla que serà per enganxar-se a GRAN HERMANO !!!!! (això si que es "grave-gravíssimo") XDD

    ResponElimina
  28. Bueno, bueno, que lo del GH es por motivos profesionales, que tengo que estar al dia de lo que ven mis niños!
    (ha colado?)
    :P

    ResponElimina
  29. ...ah! y lo del voto Mari fue un lapsus, también!
    (¿y esto ha colado?)
    Fins tonight!

    ResponElimina
  30. Otra cylon nos acecha... ;D

    ResponElimina
  31. He revisat la filmografia de l'Ethan Hawke i definitivament NO va sortir a cap peli de Blade.

    ResponElimina
  32. jajajaja, sabía que ho faries ;·)

    Per cert, ja que som aquí: no m'esperava que la peli fos "així". Vam riure força, i l'argument està millor del que em pensava, el plantejament és original i el prota... guapu :D

    ResponElimina
  33. :)

    Sí, la peli va ser 'diferent'. Jo tampoc me l'esperava així. El plantejament és molt bo, i les actuacions convincents. Però l'estil de la peli no està definit... en termes generals és una peli sci-fi futurista de vampiros, però introdueixen tocs de terror fàcil (els típics sustos que a mi em sobraven :P) i un toc gore gore que feia que la peli perdés la serietat que podia tenir, però que va fer riure i molt xDD.
    Lo del final (la orgia gore canibalística) era més propi d'una peli de zombis ;). Però va molar, tot i que fora de lloc :P

    ResponElimina
  34. El que deciamos era Stephen Dorff. La verdad es que tiene cierto parecido con Ethan Hawke :p

    La peli mucho mejor de lo que me esperaba. Pero no reniego de Mel e iré a ver AL LIMITE ;D

    ResponElimina
  35. ....Osti Pako es veritat..........que massssquinaaaa eresss.......Marc tenias tu razón...;D

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....