dilluns, 13 de setembre del 2010

Predators

3010f.jpg
Jelou!
Després d'un sopar de dissabte en el que la pizza se'ns va sortir a tots per les orelles, res millor que començar a mentalitzar-nos pel cine de dijuevs (sí, ja sé que no té res a veure una cosa amb l'altra, però és dilluns......... :S).

La cartellera està així:

- Predators (110 min): 22.30
- Adele y el misterio de la momia (99 min): 22.40
- Resident Evil (98 min): 22.40
- Lope (108 min): 22.40

Crec que per aquesta toca Predators, i de cara al futur, em va semblar que hi havia molta gent interessada en Lope, així que anem fent boca.
Apa, ja direu!

25 comentaris:

  1. Pos jo com vinc dient ja fa dues setmanes, voto per PREDATORS!!!

    ResponElimina
  2. ....ahhhhhhhhh siiiiiii .....Predatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....;DDDD

    ResponElimina
  3. Mi voto por Karate Kid ;D

    ResponElimina
  4. Jo voto Predators, i en segona opció Resident Evil.

    ResponElimina
  5. ...Yolanda coincido totalmente contigo.....mi voto opcional es para Resident Evil....;D

    ResponElimina
  6. Encara falta gent per expressar-se :)
    Jeims, no esperis a dijous a darrera hora... ;)

    ResponElimina
  7. Jueeeeeeeé, em sento pressionat.

    Al Blog, al feisbuc... Notes anonimes al "llimpia" del cotxe... Trucades misteriores a mitja nit...

    Aix...

    :-P

    A mi m'es indiferent Predators i Resident Evil, aixi que voto al 50% per les dues

    :-)

    ResponElimina
  8. ....ehhhhhhh que yo solo he dejado una nota muy cariñosa en el facebookkkkkk...;D de lo demás yo no se nada.....palabra de vasca...;DDDDDD

    ResponElimina
  9. Estooooo, ¿alguien más por opinar?
    De momento està claro que los predators y la Jovovich le dan una paliza a Lope y al niño de Karate Kid!
    ;D
    Hey Jaume! Se puede saber qué has hecho para que tooodo el mundo te esté dando caña????

    ResponElimina
  10. Ahir vaig parlar amb Gerard, suposo que avui entrarà el Sergi al blog i expressarà els vots. A veure què diuen :P

    ResponElimina
  11. Buff,Predators no será de miedo no??

    ResponElimina
  12. Buff,Predators no será de miedo no??

    ResponElimina
  13. de un miedo que nos vamos a cagar por la pata abajo... xDDDD

    ResponElimina
  14. Bé, jo agraeixo enormement els vostres esforços (especialment del Marc) en fer-me veure que Predators no em farà por :)
    Tot i així, que voleu que us digui... no em fa goig veure-la. I ja sabeu que m'agrada anar al cine amb vosaltres, tot i que la peli no em faci el pes. Però amb aquesta... va a ser que no.

    Com vam insinuar, tenim una convocatòria alternativa (y ya puestos) més d'hora, per Karate Kid.
    Acaba a les 21:50, i ens quedarem alli a sopar. Si us ve de gust venir abans de la vostra peli, podem coincidir.

    ResponElimina
  15. Ei Mari!
    Està clar que no es pot anar al cine a veure algo que no ve de gust ;), fer-ho és anar contra un mateix (per molt que la companyia sigui bona).

    De totes maneres, si mai en tens ganes t'animo a que vegis la primera, original i irrepetible Depredador. Ja veuràs que és una bona peli d'acció.
    Jo de petit vaig veure l'escena aquella en que diversos soldats morts pengen dels arbres 'despellejats' i em vaig acollonir... però un cop la veus de més adult (per això hi ha pelis NO recomanables per determinades edats), la peli agrada.

    Doncs ja explicareu què tal Kung-fu Kid...estooo Karate Kid :P (aix, he tingut un flash molt emotiu de los Kung-fu Kids en Vietnam... quins temps xD)

    Jo avui he de cuidar mon avi fins just abans de venir al cine, o sigui que no crec que ens veiem... si no és que ens espereu a les taquilles abans no marxeu :D.

    Els demés, 22.20 a taquilles?

    ResponElimina
  16. Marc, pos ara que ho dius, em van explicar que el titol otiginal de la peli es Kung-fu Kid, perque resulta que el Jacky Chang fa Kung-fu i no Karate (a mes a la peli ho diu).

    Per temes comercials, i malgrat la incoherencia, es va mantenir el titol de Karate Kid.

    ResponElimina
  17. Gracias por la aclaración Jaume! Mira que Jackie Chan me cE bien, pero no hay nada como el "dar cera, pulir cera" de...John Romita?. Por eso no me llamaba nada la nueva versión!
    A mi si que me apetece mucho ver Predators, pero al final no creo que venga, porque me duele mucho la garganta :-( y mejor faig bondat...
    Si se me pasa, envio un SMS a Jaume o a marc.
    Pasadlo bien!

    ResponElimina
  18. Joder com t'has passat...
    Pat Morita
    (pobret :'()

    ResponElimina
  19. Ha,ha,ha! Ja deia jo que n'estava despistant...
    Tanto cómic i pelis de adolescencia acaban pasando factura...
    Gràcies pel cable, Marc!

    ResponElimina
  20. Gerardu m'ha enviat un SMS, que ell ve però Sergi és dubte fins a darrer moment.
    Els dos voten per Predators.

    Bé, 22.20 a taquilles!!!

    ResponElimina
  21. Ei como fue la peli?

    ResponElimina
  22. Predators va estar prou bé, força entretinguda.
    No passarà a la història però es deixa veure :)

    I que tal Karate Kid?

    ResponElimina
  23. El Chan està vellet ja :p
    L'Smith Jr ho fa molt bé. Com diu la Sandra, "lo borda". L'expressió de la cara és clavada a la del seu pare, és increible com s'assemblen.
    Potser es va fer una mica llarga, i massa light, ideal per un públic jovenet. Tot i així, "es deixa veure" també ;-)

    ResponElimina
  24. Bé, igual aprofito aquest cap de setmana i vaig a veure Karate kid

    ResponElimina
  25. Mariiiii!
    Si es per a jovenets, vol dir que és perfecta per a qualsevol de nosaltres!
    :P

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....