dimarts, 28 de setembre del 2010

Entre Sta. Tecla i Sitges...

Xics i xiques, no se valtros, però entre les festes, ara la casa rural i després Sitges, porto un estrès damunt per intentar estar al dia amb tot... que ufff...
Bueno, en estat de recuperació de festes i amb els preparatius per la casa rural aquest finde no sé com estan les ganes de cine pel dijous, però jo faig l'entrada igualment:

- El Americano (106 min): 22.30
- Adele y el misterio de la momia ja només la fan en horari infantil
- Resident Evil (no 3D) només la fan en horari infantil (claru, apta pels crios)
- Resident Evil 3D (98 min): 22.40
- Lope (108 min): 22.30

Gerard aquest dijous no pot anar-hi, però Lope li fa gràcia veure-la... podríem deixar-la per... la setmana vinent? (si és que no fem un passa-palabra degut a la proximitat amb Sitges).
Jo passo de Resident Evil... no he vist la 3a, tot i que suposo que no afecta gaire :P

Ja direu

Un breu comentari: Astroboy la puntuen amb 1 estrella en la versió catalana i amb 4 estrelles en la versió castellana... tela :P (http://www.publicine.net/cartellera-cinema/tarragona)

13 comentaris:

  1. Home.... jo, encara que tinguem tantes coses (finde rural, Sitges) encara tinc força i ànims per fer cine (del tradicional :p)

    A mi m'agradaria veure El Americano i Lope (que bé, pensava que seria la única que vol veure la espanyola!!! però tinc al Gerard)

    Si Gerard et confirma quan la podria veure (aquest dimecres, o dijous vinent??) o bé, podem fer canvi de dia per aquesta setmana (això si "guanya" Lope), o anar a veure el dijous la del americà.

    Apa, ja direu (però no espereu a última hoooora)

    ResponElimina
  2. A mi Lope i El Americano m'estan bé.
    I m'és igual veure primer una o l'altra.

    Segueixo preferint anar al cine el dijous... que els dimecres solem fer poca tertúlia degut a que estem a mitja setmana i no mola :P.

    ResponElimina
  3. ......mi voto es paraaaaa.....el americanoooooooooo.......

    ResponElimina
  4. Jo també voto El Americano.
    La setmana que ve no sé si vindré, i Lope no tinc cap ganes de veure-la, per tant m'aniria de conya si la reservat per la setmana que ve!

    ResponElimina
  5. Maldito corrector del iPod! On diu "si la reservat" hauria de dir "si la reserveu"...
    ...però segur que ja ho havieu entès, oi?
    ;P

    ResponElimina
  6. Pa pa americano... ;D

    ResponElimina
  7. Pues no hay más que hablar: Dijuevs, El Americano :DD

    ResponElimina
  8. ........heyyyyyy Paco por fín coincidimosssssssssssssss........Pa pa americanoooooooooo.......;DDDD

    ResponElimina
  9. ....esta semana estamos teniendo mucho trabajo de montaje del nuvo folleto de la tienda y mañana entro a trabajar a las 6 de la mañana.....necesito dormir asi que no podré ir al cine....pero nos vemos mañana viernessssssssss.....;D

    ResponElimina
  10. Be, sembla ser que les intencions van bastant encaminades cal a "El Americano".

    Aixi quedem a les 22:20 davant les taquilles del cine.

    Fins aqusta nit!!!!

    ResponElimina
  11. Sip, tot apuntava a l'Americano.... però al final el tir s'ha torçat :(
    i em tingut un episodi d'aquells d'escollir peli apresuradament a davant de taquilla :P
    Finalistes: Astroboy i Aprendiz de Brujo.
    Guanyadora...... la del brujo ;-)
    (per sort, no TAN infantil com m'havien comentat)

    ResponElimina
  12. Manda güevs...
    Jo miro la cartellera a:
    http://www.publicine.net/cartellera-cinema/tarragona
    i aquí no s'indica res de lo de la Opera... de fet en totes les pelis hi ha sessió de peli pel dijous nit :((

    En alguna de les webs on mireu la cartellera indiquen lo de la opera?

    ResponElimina
  13. Jo sempre ho miro aqui:

    http://www.ocine.es/

    escollint el cine que m'interessa (Gavarres... o Vila-seca :p) i a part del banner, em sembla recordar que quan fan futbol o òpera surt ben indicat com una peli més

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....