dimarts, 19 d’octubre del 2010

Una setmana més, sense grans pelicules

Aquesta setmana tampoc hi ha grans novetats. Potser la més important es aquest interludi vacacional que s'ha pres en Marc a l'hora de fer la primera entrada setmanal en el nostre Blog.

Repassant la cartellera veig que hi ha les següents pelis:

- La Red Social: 22:30
- Gru, mi villano favorito: 22:40
- Wall Street: El dinero nunca duerme: 22:00
- DiDi Holliwood: 22:40 (peli del Bigas Luna)

I poca cosa més hi ha...

(Signat: El doble per escenes de risc del Marc)

10 comentaris:

  1. La unica que em crida una miqueta l'atencio es la de la Red Social...

    ResponElimina
  2. Creo que esta semana me vuelvo a abstener, porque tampoco tengo claro si vendré el jueves al cine...
    En fin...
    Y muchas gracias, Jaume, por tomar el relevo de Marc ( ya me estaba preocupando, esto de que el blog no tuviera entrada nueva)
    ;-)

    ResponElimina
  3. LOL, estava una mica saturat de cine i no vaig pensar en la cartellera fins ahir per la nit :)
    Bueno, el Jaumet m'ha cobert les espatlles ;).

    Fa temps que no en veiem cap de dibuixos, i la de Gru podria estar bé. La del Facebook segur que aguanta en cartellera :P (Marina també la vol veure però aquest dijous no podrà venir).

    Jo voto pel Villano Favorito ;)

    ResponElimina
  4. A mi també em crida Gru, recordo que el tràiler era força divertit!
    Però les possibilitats de que vingui demà son gairebé nul.les, o sigui que no votaré, com ja vaig dir...

    ResponElimina
  5. Jaume, bona feina ;-)
    Bé, la cartellera està fluixeta de nou (al menys pel meu gust). El meu vot va per Wall Street... crec que la peli ha de ser Més del que ens venen al tráiler, segurament són de les que sorprenen gratament.

    ResponElimina
  6. Dijous al matí i tenim:

    a) 4 comentaris
    b) 3 vots
    c) 3 pelis empatades :p

    :D

    ResponElimina
  7. Aix Mari, això és el pa de cada dia darrerament al blog :P

    Ja miraré de parlar amb Gerard, a veure què diu al respecte (si pot ser abans de les 5).

    Per cert, Jaume, no has inclòs la duració de les pelis... ;)

    ResponElimina
  8. Yo tambien voto por Wall Street. Del resto solo me llama la atencion La red social, solo por el director, D.Fincher, no por la peli en si.
    Un saludo
    PD Ala empate desecho :p

    ResponElimina
  9. Gerard vota per Wall Street, així que amb 3 vots es declara com a guanyadora :).

    La peli és a les 22.00h (dura 137 min), doncs a les 21.50 a taquilles.

    Jo de moment no confirmo assistència. Si vinc estaré allí a l'hora (a l'hora que sempre arribo, jajaja). Sinó ja enviaré un sms a algú.

    ResponElimina
  10. Jo confirmo que no vinc :(
    A veure si la setmana que ve...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....