dimarts, 5 d’octubre del 2010

A vegades tant i a vegades tant poc...

Pos eso, hi ha setmanes que ens hem hagut de tragar qualsevol cosa pq no fotien res de bo, i ara ens trobem (a part de la proximitat de Sitges) amb una cartellera carregada.

3057f.jpg

N'indico 3 o 4 i si algú vol que n'afegeixi alguna altra que indiqui peli, hora i duració.

- Buried (95 min): 22.40
- Machete (105 min): 22.40
- El americano (106 min): 22.30
- Lope (108 min): 22.30


Espero que aquesta setmana la Opera no ens espatlli la peli :S

22 comentaris:

  1. Ufff, votaré Lope pq vam dir que la deixàvem per aquesta setmana, però qualsevol altra també m'està bé :P

    ResponElimina
  2. Doncs jo, com ja vaig dir, a Lope no vindré, perque no em crida gens ni mica l'atenció, però si hi ha possibilitats de que guanyi qualsevol de les altres tres, aquest és el meu ordre de preferència:
    1) Buried (of course!)
    2) Americano o Machete (empat tècnic per diferents raons...)
    ...i així ja queda dit per les propers setmanes ;-)
    Salutacions a tots i totes!

    ResponElimina
  3. Si la opera nos la fastidio la semana pasada yo insisto...

    Pa pa americano ;D

    ResponElimina
  4. Sigui com sigui, demà dijous a veure si algú pot revisar on sigui que no torni a haver-hi opera. Quan he posat la cartellera no hi havia cap notificació al respecte...
    De fet, crec que al cine donaven uns paperets amb les dates dels passes d'opera, a veure si n'agafem un, per tenir-ho en compte...

    ResponElimina
  5. El Americano 22:30h Sala 13
    Confirmado por Servicaixa

    ResponElimina
  6. Opera 1 - Pa pa americano 0
    Queremos la revancha!!! ;-)

    ResponElimina
  7. Por mi ya esta bien cambiar,ya, pero...
    ...¿y los que querían ver Lope, qué, nadie dice nada?

    ResponElimina
  8. Gerard vota per Lope (i diu que segurament vindrà el seu amic Quim).

    A veure com estan les votacions al migdia/tarda...

    Apa, ens veiem aquesta nit!!!

    PD: en tot cas, si la cosa està entre Lope i El Americano ambdues les fan a les 22.30. Per tant ens veiem a taquilles a les 22.20!!

    ResponElimina
  9. home, jo Lope també la vull veuere, però l'ordre m'és igual (una avui, i l'altra dijous vinent?)
    Això sí, TOTS plegats que mola més ;-)

    ResponElimina
  10. Alguna haurem de "sacrificar"... pq ara mateix hi ha 4 pelis en cartellera que no hem vist, lo que implica 1 mes de cine (on s'han de sumar noves estrenes) :S
    A mi també m'és igual una que l'altra. En fi, a veure si EL QUE FALTA diu algo i decanta la balança, pq jo veig un empat... :D

    Recompte. si no m'he errat està així (Mari, no m'ha quedat del tot clar el teu vot, conto que pel Americano):
    - Americano: 2 vots (Paco i Mari)
    - Buried: 1 vot (Yolanda)
    - Lope: 2 vots (Gerard i Marc)

    Dels que falten per votar, segur que Jaume ve al cine... així que PARLA JA PILTRAFILLA!!!!!!!!
    Els demés, com no sé si vindran...:S, pos si venen que votin :P

    ResponElimina
  11. Ei!
    Si al final hi ha empat entre Lope i Americano, ja sabeu quina es la meva 2a opció ;-)
    Decidiu vosaltres i digueu quina aqui quina és la guanyadora, si us plau, que ja he dit que si guanya Lope em quedaré a casa. A les altres si que vindria...
    Bye!

    ResponElimina
  12. JAUMEEEEEEEEEE!
    ESTAS AHI????????
    VOOOTAAAAAA, PLIS!

    ResponElimina
  13. Hola xics!!!

    La veritat es que les pelis de la llista d'aquesta setmana no m'apassionen excessivament, es mes, la de Buried per a res del mon aniria a veure-la, nonono.

    Pero vist el que va passar la setmana passada crec que em decantaré mes la del Americano, per donar-li una segona oportunitat.

    Ens veiem aquesta nit a les 22:20!!!

    EL PILTRAFILLA HA HABLADO

    ResponElimina
  14. Okis, ha costat lo seu decidir aqta setmana... Per properes setmames no triguem tant... Que almenys jo en sortir d la feina desconnecto :P. I sovint he d'avisar a gerard x informarlo...
    Apa, ens veiem en unes horetes! :D

    ResponElimina
  15. La peli ha estat prou bé, tot i que lenta.
    Jaume, millor que Solaris ;)

    Per cert, vil atac contra la meva persona i gustos musicals lo d'aquesta nit! i a traïció i 2 contra 1 ! grrrrr!! (com es dibuixa l'emoticono del 'diablillo'? xD)
    El Jeims, el dia abans per la tarda em va dir si podia carregar un 'pinxo' per la 'road' (que no per la casa), i vaig fer lo que vaig poder amb la música que tenia a la feina :(((
    Haguéssiu portat algo valtrus que sou els DJs oficials!! o m'ho dieu amb temps i faig una mica de selecció :P
    Ains, lo que s'ha d'aguantar xDD

    ResponElimina
  16. Por sierto, el uno con un coche con blutus y troposientos altavoses quetecagas y un aifon y aipat y aiporc amb aituns y demás pijadas, y la otra con un equipaso que hase temblar las paredes (de los vesinos 4 casas más allá) y focos discotequeros.... y me piden la musica a mi? què esperaveu? ja sabeu com va el refrany: no le pidas peras al olmo :P

    ahí queda xDDDDDDDDD

    ResponElimina
  17. jajajajaja, Marc, és que mira q tens música friki a la feina :p (vaaaale, sabem que et fa falta per soportar lo que tens al costat).
    Avui t'ha tocat rebre a tu, però mira que bé que portessis musiqueta, així tindrem "anècdota" per a temps. De fet, jo havia pensat aprofitar la musica del pen de Pako, però pobret va marxar a treballar i no el vam tenir pel dinar.

    Tornant a la peli. A mi, sorprenentment, m'ha xiflat la peli. Com us he comentat, m'ha semblat d'una fotografia exquisida, i la música i els silencis, molt ben escollits per crear l'ambient necessari i poder "sentir" un mateix com creix la inseguretat del prota no només en la seva expressió, sino en la meva pròpia pell.
    Ho sé, potser no ho compartiu, però jo anava totalment "verge" (sense saber gairebé res de la peli) i m'ha agradat moltíssim.

    ResponElimina
  18. Hehehe, si ja m'agraden les punyalades ;), donen vidilla xDD
    De fet a la feina tinc tres estils de música:
    - Bandes sonores sense lletra (lo que escolto el 90% del temps). Em permet concentrar-me.
    - Alguns àlbums 'tranquilets'. Per determinats moments (8%).
    - Música destroyer: heavy-gòtic-rock (per dies que em falta 'canya', 2%).
    Per tant, la música d'ambient la tinc per casa... no obstant en el fons teniu raó, tot i agradar-me molt la música i escoltar molta cosa, no sóc molt donat a fer bones seleccions apta per grups i festes ;)

    Però bueno, he de salvar l'honor i ja prepararé algo per la propera ocasió :o)

    Zízí, en Clooney va demostrar que val, amb un personatge allunyat del que ens té acostumat. Coincideixo amb molts dels teus comentaris sobre la peli :). Però com deia, és una peli anti-bocata xD

    ResponElimina
  19. Coincideixo amb la Mari, em va agradar força!
    Jo sa sabia que anavem a veure una peli plena de silencis, i havia llegit que si algú esperava veure una pel.lícula d'acció, millor quedar-se a casa, o sigui que en aquest sentit no em va sorpendre, però m'ha agradt mes del que m'esperava, la veritat.
    I la música també m'ha agradat molt! (vull dir la del Americano, perquè de la del Marc no en puc parlar, tot i que sospito que a mi sí que m'haguès agradat la teva música, Marc! ;-)
    De totes maneres, una critica al guió: no vaig trobar gens creïble algun punt de la relació del prota amb la prostituta. Vull dir (POSSIBLE SPOILER), que,evidentment, es totalment creïble un enamorament basat en l'atracció eròtica/sexual, i que ella es pensi que ell pot ser l'home que la treurà d'aquesta  vida que porta, però d'aqui a plantejar un "juntos para siempre"....
    Però globalment, li poso un 8 o un 8,5. O quatre estrelles!

    Bon weekend a tothom!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....