dilluns, 22 de novembre del 2010

GRRMGPHFFFH %&$%/&

Me cago en el Jarripoter i en les maleïdes distribuïdores!!!

3144f.jpg

Que no dic que no sigui bona ni res d'això (consti que he vist TOTES les altres del niñomago al cine!), però joder, la fan en un fotimer de sales i (si a la web on miro la cartellera no s'han equivocat) JA NO FAN SCOTT PILGRIM...... :(. Ha aguantat UNA SOLA PUNYETERA SETMANA en cartellera...

En fi, la cartellera és:

- Harry Potter y las Reliquias... (146 min): 22.00 (VO), 22.15 (Català), 22.30 (Castellà)
- Los otros dos (107 min): 22.40
- Imparable (95 min): 22.40

Més propostes?

28 comentaris:

  1. La meva situació familiar segueix igual... així que, bueno... tinc ganes de venir i en principi vindré.

    ResponElimina
  2. Muchos animos Marc.

    Y volviendo al cine SCOTT PILGRIM la dan en Vila-Seca a las 22:40 asi que mi voto para Imparable y como segunda opción SCOTT PILGRIM
    Un saludo

    ResponElimina
  3. Marc, en Vilaseca la continuarán poniendo el jueves...es una opción. Mi propuesta: La Bella y la bestia en 3D ;)

    Besos!

    ResponElimina
  4. Pakoooo, qué sincronización! ;)

    ResponElimina
  5. Yo Ya he visto HP, y era lo que me esperaba. Si os gusta la saga esta no os defraudará (pero supongo que ya sabéis que es solo la 1ª parte!)
    Mejor no voto, porque aparte de SP, las demas me dan igual, y no creo que tenga ganas de ir a VIlaseca el jueves, y a Tgn tampoco lo sé, que tengo una semana durilla...
    Me abstengo!
    :)

    ResponElimina
  6. Ok Paco, gràcies pels ànims i per la info de Vila-seca :)
    La de Scott Pilgrim fa temps que l'espero, i vist que a les gavarres ha durat una sola setmana i no em vull quedar sense veure-la, sense ànims de manipular votacions, jo aniré a Vila-Seca... quan pugui.
    Fins ara!

    ResponElimina
  7. Ep!!!

    Que jo m'apunto a la idea d'anar a Vilaseca a veure Scot Pilgrim!!! Es una peli a la que li tinc moltes ganes.

    Mari, no t'atrau la idea d'anar al cine a Vilaseca???? :-D

    ResponElimina
  8. holaaaaa
    sorry la setmana passada no vaig entrar al cinexcusa i això que he vist que se'm demanava.

    Jo aquesta setmana no puc venir pero vull anar a veure Harry Poter, així que si aneu a Vilaseca hem feu un favor i vinc la setmana que ve a veure HP amb vosaltres.

    Marc! no sabia res, ¿com es que no aviseu?, bé et truco.

    Suvi

    ResponElimina
  9. siiiii, por fin juego en casa :p

    Pues me parece que a martes por la noche ya tenemos confirmada peli y cine :)

    ResponElimina
  10. Marc, mucho ánimo!!!. Yo causaré baja de última hora. Que os guste la peli!

    Besos

    ResponElimina
  11. Bueno doncs, així què?

    De moment crec que finalment Pilgrim té almenys 3 vots (Jaume, Mari i jo). Marina en principi també vindrà i si Gerard no està molt petat del concert de la Shakira d'ahir, també :D.

    Ens trobem als cines de Vilaseca a les 22.25?
    A veure si per arribar-hi, no la lio com la darrera (i única) vegada que hi vaig anar... :S

    ResponElimina
  12. Pues nos vemos en Vila-Seca ;-)

    ResponElimina
  13. Paco, Mari...nosotros nos vemos mañana ¿no? Hoy no iré al cine porque he tenido una visita de última hora.

    ResponElimina
  14. Sandri.... mañana sí, pero quizás sea el último día de salseros oficiales :p

    ResponElimina
  15. Ens veiem a Vilaseca a les 22:30!!!

    :-)

    ResponElimina
  16. Scott Pilgrim contra el Mundo és una de les pelis més frikis que he vist mai!
    La part positiva, és que agradarà, i crec que força, a tots aquells que hem passat part de la nostra vida enganxats a videojocs, o som fans del manga/anime.
    Si no et motiven aquestes temes, llavors la peli pot ser xunga de veure :P
    Sigui com sigui, les escenes d'acció i lluites són INCREIBLES!!

    Gran peli! friki, sí, però gran peli!

    ResponElimina
  17. Doncs l'apunto a la lista de pendents!
    :-)

    ResponElimina
  18. Crec que la gent es perd una mica amb la forma de la película i s'oblida del fons.aquesta película no es res mes que una historia d'amor, on el noi ha de superar tota una sèrie d'adversitats per lograr el cor de la seva estimada..

    L'unic que passa es que aquesta historia d'amor està explicada d'una mandra una mica diferent.

    A mi em va agradar força, especialment per aquest manera tant diferent d'explicar una típica historia d'amor.

    ResponElimina
  19. què romàntic Jaume ;-)
    Si. Si jo la història d'amor també la vaig seguir, però hi ha coses bàsiques que no em quadraven (i no parlo de la posada en escena :p) sino del fet que l'Scott aquest el pintessin com un seductor trenca-cors... quan el pobre fa pinta de pringat de la classe
    M'haguessin posat un tio com deu mana!! jejeje

    ResponElimina
  20. Estic d'acord amb la Mari, el tio fot cara de pringat, ni de lluny sembla un trencacors...

    I discrepo amb el Jaume... per mi no es pot definir com una història d'amor. La història d'amor és una mera excusa i un transfons per emmarcar una peli friki, per donar format de peli a lo que realment és un videojoc.

    M'explico, hi ha un fotimer de jocs on l'objectiu és salvar la noia (p.ex. el mateix Donkey Kong, el Mario, etc etc, inclús en el propi Street Fighter alguns personatges lluiten motivats per amor, però en essència és un joc de lluita). Al fi i al cap, com en un videojoc, el prota va passant pantalles eliminant cada 'enemic final de fase' per guanyar la partida.

    Així doncs jo no la classificaria com una "peli d'amor", doncs això és només un pretext per donar rienda suelta a tota una sèrie de moments clàssics i típics dels videojocs.

    Com la classifico? Ni furrulera :-/.
    Segurament no hi ha encara cap categoria per una peli com aquesta :D.

    ResponElimina
  21. jajajajaja
    aix, tu no estàs romàntic avui, Marc

    En fi, abans que obriu un nou fil (que estarà al caure) aprofito per recordar als administrators (Marc i Jaume, segons noves informacions del Joe), que ja que teniu aquests poders feu que m'arribin notificacions del blog al emiliu!!!!
    Plissss

    ResponElimina
  22. FET!!!

    De totes maneres no fa gaire que soc administrador... Perquè totes les opcions que tinc ara no les tenia la darrera vegada que havia entrat en el blog.

    Per cert Mari, que tu també tens permisos d'administradora, així que la propera vegada la feina bruta la fas tu!!

    :-P

    ResponElimina
  23. Marc... I l'entrada d'aquesta setmana??????

    ResponElimina
  24. uaaala, que guay, el cinexcusa al mail

    ÀSIES :*

    ResponElimina
  25. No es tracta d'estar poc romàntic... sinó de ser objectiu :-/. De debò, algú dels que la va veure, creu que es tracta d'una peli romàntica?

    ResponElimina
  26. Marc, "els que la vam veure" ja hem parlat (Jaume, tu i jo). L'altre espectador... ejem, va fer un "Sandra" quasi la meitat de la peli, jejeje

    ResponElimina
  27. jajaja, pos no em vaig enterar que el Paco es va adormir xDD

    m'ha agradat això de 'fer un Sandra' :)

    ResponElimina
  28. Eeeeeeh, menos cachondeo, que os leo ;P

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....