dilluns, 15 de novembre del 2010

Setmana dificil

Hola a tots, soc la Mari. Aquesta setmana el nostre dictador, amb tot el meu carinyo :* ha d'estar per uns altres assumptes, i el segundo de abordo estarà liat amb la Setmana de la Ciència, així que poso jo la cartellera:

1. Agnosia (22:40) (111min)
2. Imparable (22:30) (100min)
4. Caza a la espía (22:40) (110min)
3. Stone (ja no la fan de nit)
4. Los ojos de Julia (es de por i NO la volem veure :p)
5. Los otros dos (han dit a la radio que és una kk de la vaka)

i alguna cosa més hi ha, però no sé pas si valen la pena.
Ja anireu dient qué voleu veure, això si..... les votacions es tanquen el dimecres a les 00:00 h :p

I abans del cine..... qui vulgui, pot venir a sopar al Foster Hollywood que fan una promo ben interessant:


El Paco i jo anirem a les 21h ;-)

18 comentaris:

  1. Hola! Yo aporto mi granito de arena y propongo "Scott Pilgrim contra el mundo"(1h52') a las 22:40.
    1 voto.
    :-)

    ResponElimina
  2. ......como se nota el toque femenino esta semana en la cartelera con un monton de opciones......ummmmm me gusta ....Mari PRESIDENTAAAAAAAAAAAAAAA......;p, al lo que vamos mi voto va para imparable y caza a la espia cualquiera de las dos me gusta....;D

    Maite la rapidilla...... andale andale espiri gonzalez andale andaleeeeeeeeeee

    ResponElimina
  3. bueno, pues solo nos falta que intervengan las otras asiduas al blog (Sandra y Su) y ya ... Mujeres Al Poder !!!

    ResponElimina
  4. Hola ¿me llamabaís? jajaja. Bueno, aunque no prospere mi propuesta, voto por Los ojos de Julia, que me han dicho que está muy bien...y que no da tanto miedo.

    Besotes!

    ResponElimina
  5. Hola!
    Com ha dit la Mari, jo no estic molt per la labor... però com no sabem quant es pot allargar la situació, i també ens cal a tots desconnectar una mica, si tot va bé i no em requereixen m'agradaria venir el dijuevs.
    No voto pq no és segur que vingui...
    No obstant, la que jo no em vull deixar perdre és Scott Pilgrim.

    Maite... uff, és "Speedy" Gonzalez :-/

    ResponElimina
  6. Gràcies pel teu vot, Marc!
    ;-)
    Per cert, ja sabem que es Speedy Gonzalez, però tots els nens i nenes de la nostra generació dèiem "espiri gonsales", perque els dibuixos venien doblats al que ara se'n diu "español latino"...Us enrecordeu de la cançó?
    ;P

    ResponElimina
  7. Mmmh? Ara m'acabo d'adonar que el Marc NO VOTA ...
    Que no es digui que faig trampes, eh???
    :)

    ResponElimina
  8. Pues vaya, esta vez los chicos no estan muy participativos :p

    De momento tenemos:

    Yolanda: S. PILGRIM
    Maite: IMPARABLE / CAZA ESPIA
    Sandra: OJOS DE JULIA
    Marc (si pot venir: S. PILGRIM)

    Personalment, no m'apassiona cap. M'he mirat tots (tots!) els trailers i no sé si m'ha ajudat o m'ha despistat del tot.
    Aquesta del Pilgrim, que ni l'havia sentit, és rara de collons (aqui no hi ha censura, oi? :p ) Li dono mig vot de confiança només pel fet que la voten dos dels cinèfils del grup.
    L'altra que tinc en ment és la dels trens, que al menys té bona acció i música trepidant!

    ResponElimina
  9. Yo voto por la de los trenes y por el Cheque gorron ;D
    Es que la de pilgrim acaba mu tarde :p

    ResponElimina
  10. Vaya!!! eso del Cheque Gorrón está muy bien, Paco y yo iremos a las 9 a cenar ;-) si alguien se anima:

    http://www.elchequegorron.es/

    ResponElimina
  11. Hola!!

    Certament aquesta setmana estic bastant liat, pero malgrat que me codeo con las altas esferas politicas (avui amb el Conseller d'ensenyamentde la GenCat) segur que vinc al cine... Segurament "trajejat" :-)

    Jo la que tinc moltes ganes de veure es la d'Scott Pilgrim, pero tampoc m'importaria res veure la del tren.

    Jo faré cap al cine vora les 22:20. Si puc arribar abans trucaria a la Mari.

    Fins demà!!

    ResponElimina
  12. Doncs jo no crec que pugui venir... així que si guardeu Pilgrim per la setmana que ve, per part meva millor :P.

    ResponElimina
  13. Jo estic molt cansada, amb molta feina i amb alguns imprevistos. Per mi també millor si el Pilgrim no es veu avui, i així em retiro de la convocatòria...i dormo una mica mes!
    :)
    Esborreu el meu vot i passeu-lo be!

    ResponElimina
  14. Hola xic@s la mano me esta dando un poco de guerra llevo varios dias con bastantes molestias y al final del dia es cuando mas guerra da, me da pena no poder disfrutar de vuestra compañia que os lo paseis muy bien....Jaume siento perderme tu entrada triunfal de super modelo....;(((

    ResponElimina
  15. Menudo tostóooooooon de peli! XD

    ResponElimina
  16. Cual fuisteis a ver al final?
    Por cierto, que hoy tengo previsto ir a ver Harry P en VO, eso que le gusta taaaaaanto al Jaume!
    (eso, si no hay una avalancha de fans en el cine!)
    :p

    ResponElimina
  17. Jaumeeeeee!
    Quiero ver la foto con el conselller! Haciendo contactos,eh?
    ;)

    ResponElimina
  18. Pues no sé quién miraría la cartelera.... pero la del tren no la habian estrenado aun!!!
    Así que, por decisión de última hora, fuimos a ver la de Caza a la Espía.
    Balance: 2 bellos durmientes y 3 aburridos :p

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....