dilluns, 18 d’abril del 2011

Porfaaaaa, sispliiii anem a veure el Justin Bieber!!!

3389f.jpg


Siiiiii siiii nem a beure l justn biver q s mlt cul y s superwapu

Ains, és que vaig acceptar ma cosina al Facebook i els crios de 15 anys avui escriuen així i volen això :S. Que trist.
No us espanteu que anava de broma :P. Eps! a no ser que algú s'hi animi!! en aquest cas, li desitjo molta sort i que s'ho passi bé :P

Fora conyes, al tema:

3387f.jpg

Estareu per aquí aquesta setmana els que marxeu per Setmana Santa?
Com que divendres és festa, dijous és vigília de festiu... i una opció seria passar-ho a dimecres... però és dia de l'espectador. Quin dia us va millor?

La oferta de la setmana és:
- Codigo Fuente (93 min): 22.00 i 22.40 (la peli està dirigida per en Duncan Jones, fill d'en David Bowie que va firmar la fantàstica Moon).
- Caperucita Roja (100 min): 22.40
- Sin Limites (105 min): 22.40
- Rio (3D) (96 min): 22.30
- Aguila Roja (122 min): 22.45

Com sempre, si teniu cap altra proposta, indiqueu peli, horari i duració.

Ja direu!!

22 comentaris:

  1. Hola a tothom! No em puc creure que sigui la PRIMERA a estrenar el blog! Tot un honor xD.

    Doncs allà va: voto per Caperucita, que si hi surt el meu estimat Gary Oldman, no pot ser un trunyo com..., en fi, imaginació. I si no, Rio, una mica de samba nois?!

    I pels que marxeu fora, que tingueu molt bona Setmana Santa!

    Marina

    ResponElimina
  2. Dimecres fan el futbol!!!
    Jo voto per anar dimarts (és massa precipitat??)
    I el meu vot va per Codigo Fuente, of course :)

    ResponElimina
  3. Mi voto: Martes, Codigo Fuente a las 22:00h

    ResponElimina
  4. Passeu-lo be!
    I ja direu si us ha agradat la peli, eh?
    Bona setmana!

    ResponElimina
  5. Hola!

    Este miércoles estrenan Águila Roja, así que como hay partido, yo mantendría la cita de los jueves.

    Saludos!

    ResponElimina
  6. holaaaa,
    Just pensAVA que aquest dijous podriem vindre, que vindria fins i tot en Joan.

    Jo voto per "Sin limites".

    Precisament vam anar Joan i jo aquest diumenge a veure "Codigo fuente". Si voleu us conto el final?, jajaja

    Suvi

    ResponElimina
  7. I si voleu l'explico jo ... per un dia que venia a veure una peli, m'elegiu la mateixa ... andeve ... per cert, l'assessi del cofigo fuente es .... :oP

    Joan Ruiz

    ResponElimina
  8. Ostres, cert, el dimecres hi ha la final de copa... descartat.
    Dimarts no em va bé, si de cas dijous, com sempre.
    fins ara!!

    ResponElimina
  9. Wola!!

    El meu vot es pel Codigo Fuente, però vaja, les altres opcions tampoc no em desagraden.

    Respecte al dia, be, a mi em va be qualsevol, així que m'adaptaré al que vagi millor a tothom.

    ResponElimina
  10. Doncs confirmeu disponibilitat!!!
    ('confirmeu', a veure si despres és un "si puedo voy y si no puedo no" i decanta la balança injustament :p)

    * Dimarts "Codigo Fuente": Mari, Paco

    * [dia?] "Codigo Fuente": Jaume

    * Dijous "Sin Límite": Su, Joan

    * Dijous "Aguila Roja": Sandra

    * Dijous [peli?]: Marc

    * [dia?] "Caperucita": Marina

    ResponElimina
  11. Por cierto, no me iré a Madrid en Semana Santa...así que a ver si quedamos para el finde!!!

    ResponElimina
  12. Ep!!! Que fem al final???

    Repeteixo que a mi em va be qualsevol dels tres dies. Els que teniu preferència per un o altre dia mireu de posar-vos d'acord!!!

    ResponElimina
  13. Mari, apunta dos votos para Águila Roja el jueves:

    * Dijous(Águila Roja): Sandra + Marc


    A mí hoy me es imposible...pero si sale otra peli para el jueves, iremos.

    ResponElimina
  14. Bueno bueno bueno, por 'viejunidad' (usease, antiguedad en el foro.... y edad :P), yo creo que para que no nos confudamos de Marc, Sandra, deberías cambiarle el nombre a "tu Marc" para diferenciarlo, jajaja.
    Es que me he asustao viendo que había votado por Aguila Roja (no por nada, no me importará verla, pero es que no he seguido la serie :P)
    Que los viejunos nos tenemos que hacer valer, digo yo xDD

    Pooooooooooooos jo voto per... m'és igual: Código Fuente, Sin Límites, Carperutxeta... :S
    Però CF té més números.

    ResponElimina
  15. Jejejeje, tienes razón, Marc...creo que como se apellida Santiago, le llamaremos Santi. Porque lo de "mi Marc" suena fatal ;P

    Código Fuente es la ganadora?

    Besos.

    ResponElimina
  16. Bueno, dejo un trailer de la peli de Águila Roja...aclaro que no sigue la trama de la serie, es independiente.

    http://www.youtube.com/watch?v=PROXRVrY1SA&NR=1

    ResponElimina
  17. Suponiendo que hoy no vayamos al cine, que ayer no fuera nadie y que vayamos a ir mañana, sería casi un milagro tener la peli decidida un miércoles por la mañana :DD

    Como viene siendo habitual, creo que hasta el mismo jueves al mediodia o media tarde no nos habremos decidido... :S

    ResponElimina
  18. Algú va anar al cine el dimarts? o hi va avui? no? tots hi anem demà?

    A mi em segueix sent igual veure una que l'altra...
    De Código Fuente ni m'agrada en Gyllenhall (o com s'escrigui) ni el trailer em convenç del tot, però el director em va soprendre molt agradablement amb Moon... així que.... casi que estic casi decidit per Codigo Fuente (però encara no emeto el vot :P).

    A veure la cosa està així:
    - Caperucita: 1 vot (Marina)
    - Codigo fuente: 3 vots (Mari, Paco, Jaume)
    - Sin Limites: 2 vots (Joan i Sus)
    - Aguila Roja: 2 vots (Sandra i "Santi")

    ResponElimina
  19. Al final Mari y yo no fuimos ayer, hoy y mañana imposible. Asi que una semana sin cine.
    Mañana nos vamos de casa rural. Nos vemos a la vuelta.
    Un saludo

    ResponElimina
  20. Actualització (trec els vots de Paco i Mari pq no poden venir, i afegeixo el meu).

    Aguila Roja (122 min): 22.45

    - Caperucita: 1 vot (Marina)
    - Codigo fuente: 2 vots (Jaume, Marc)
    - Sin Limites: 2 vots (Joan i Sus)
    - Aguila Roja: 2 vots (Sandra i "Santi")

    Com que no hi ha quorum, però totes les pelis proposades les fan a la mateixa hora, les 22.40, quedem a les 22.30 a taquilles, okis??
    I un cop allí ja ens dividirem o ens convencerem els uns als altres :P

    ResponElimina
  21. Ep ep ep!!!

    Recordeu que avui es vigília de festa i, probablement hi haurà mes gent que un dijous habitual.

    Si hem de negociar quina peli anem a veure jo proposaria quedar uns minutets abans de l'habitual, que no vull veure la peli a segona fila.

    Que us sembla les 22:20????????

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....