dilluns, 30 de maig del 2011

Entre marees i fideus a mitjanit

Booon dilluns, i enhorabona a tots els culés per la 4a Champions aconseguida!!!!



I de fet, enhorabona a tot aficionat futboleru, perquè el dissabte fou una bona final. Les patades les rebia la pilota i no els jugadors. Es va veure futbol, un bon partit, gols, i una gran victòria =)


3435f.jpg

Bueno, tornem al tema que ens ocupa cada dijuevs.
La cartellera per la setmana està així:

- Piratas del Caribe 4 (141 min): 22.00 (sessió no-3D i no-VOSE)
- Una mujer, una pistola y una tienda de fideos chinos (90 min): 22.40
- Midnight in Paris (100 min): 22.30

Apa, ja direu!!!

41 comentaris:

  1. OE, OE, OE, OEEEEE
    Visca el Barça i visca el Nàstic XD

    ResponElimina
  2. Pensava que entraria alguna coseta més en cartellera...
    Haurem d'escollir entre lo que hi ha :(

    Que em podeu dir de la la Mujer, Pistola y Fideos?? Segur que algú de vosaltres em pot donar alguna referencia :)

    ResponElimina
  3. juer com sou...
    Sempre poso la post-data de "si en voleu proposar alguna altra, indiqueu títol, duració i horari"...
    Ja pensava que no calia :P

    Pos eso, que si tens cap altra proposta, indica-la i ja l'afegiré :)

    ((que passo d'afegir totes les pelis... per això millor poso el link a la web del cine i yatá :P))

    ResponElimina
  4. a més... tot i que no hi tinc cap interès (la 3a em va deixar descol·locat), suposo que acabarà sortint Piratas :P

    ResponElimina
  5. Ein? Marc, no sé què m'has entès... però vas errat!!

    Ja he mirat la cartellera a la web dels cines, i el que dic és que m'esperava que hagués entrat alguna altra cosa a la cartellera de l'Ocine. No m'hi ficava pas amb la "selecció" feta al primer post del fil.

    Encara no emeto vot. La dels piratas no em semblaria malament si hagués vist la saga, però no ho he fet i no crec que em doni temps d'aqui a dijous. Així que votar, votaré, però estic avaluant les "alternatives" :p

    ResponElimina
  6. Ah, ooops sorry :), no t'havia entès ;)

    Doncs sí, la veritat és que aquesta setmana la cartellera no és per tirar cohets :P. Això va com va, hi ha setmanes que ens barallem entre una i altra peli, i d'altres com aquesta =)

    Jo he vist el trailer de la dels fideus... i tampoc m'acaba de convèncer.

    La que diuen que és bona és la d'en Woody Allen, Midnight in Paris. Jo no en sóc un gran fan (només he vist Match Point, però admeto que em va agradar força).

    De Piratas del Caribe, les dues primeres em van encantar!!! (sobretot la primera per la novetat que va representar), però en la 3a no vaig entendre res... i vaig sortir del cine una mica xoff.
    Però et recomano 'encaresidamente' que et miris les dues primeres (si no ara, quan puguis, pq són pelis molt xules d'aventures).

    Així que jo també m'espero una mica abans de votar :P

    ResponElimina
  7. Per cert, per si no ho havíeu vist... un trailer super-violent d'una peli que estan rodant a Barcelona... crec que es diu "Càrrega indiscriminada dels Mossos sobre els Indignats":

    http://youtu.be/Geg_6Xoy04s

    ResponElimina
  8. [de veure aquest video, i altres, se'm posen els pels com "escarpias"!]

    Si, sembla increible que estem donant aquesta imatge arreu del mon. Això si que és indignant. Bé, i moltes altres coses també ho son, però sembla que aquesta vegada al menys els ciutadans s'estan fent escoltar i potser alguna cosa si cambiarà.
    Tot i que molts d'aquests indignats siguin perro-flautas (com diuen alguns, "pan i vinos" com dic jo), el que importa és el missatge i els milers de persones que segueixen aquesta movilització social.

    ResponElimina
  9. Esta semana, si esas tres son lo mejor que hay, me abstengo de votar. Y por consiguiente de ir al cine.
    Un saludo

    ResponElimina
  10. Bueno, remeneu una mica la cartellera, potser se m'ha passat algo per alt :).
    Crec que també fan la del Mel Gibson que té un ninot d'un castor... però no sé jo :P

    ResponElimina
  11. Uff, la del castor em va semblar penosa quan vam veure el trailer... jajajaja aix, amb el tiron que encara podia tenir el Gibson, i amb aquesta peli "va a ser que no" :p

    ResponElimina
  12. Tinc un problema, i es que totes tres m'interessen per diferents motius...
    Pero tenint en compte que la de Woody Allen ja por DUES setmanes en cartellera i diuen que es molt bona i també divertida, que em cau molt be l'Owen Wilson, i que els pirates estaran segur encara la setmana vinent ( i que votar la dels fideus segurament vol dir llençar el meu vot), aquesta setmana votaré per...
    Midnight in Paris- 1 vot
    :-)

    ResponElimina
  13. per cert, potser el Marc o la Marina aixó ja ho saben, però el director de la peli dels fideus és Zhang Yimou, que potser coneixereu per Hero, La casa de las dagas voladoras, Sorgo rojo... (totes tres em van agradar molt), i aquesta película en concret és una revisió de la primera película dels germans Coen, "sangre fácil".
    Apa, aixó per veure si en el futur us animeu!
    ;-)

    ResponElimina
  14. No, si jo ja veig que la dels fideus, dins del seu génere, deu ser una bona obra... però he vist el trailer i no crec que em pogués empassar aquesta peli... sorry.
    La dels pirates ja vaig comentar que em falta bagatge :p i la del Allen... seria la única amb números però no sé si tants com per que em mereixi la pena anar a dormir tard :p

    ResponElimina
  15. De totes maneres, Mari, jo crec que la dels pirates es pot veure ferpectamente sense haver vist les altres. Ja no és continuació de res...
    T'ho passes millor si ja coneixes els personatges, segur, pero segur que es una aventura "independent" del Jack Sparrow...
    ;-)

    ResponElimina
  16. Jelow!!!

    Certament Yolanda. Auqeta aventura del Jack Sparrow no te res a veure amb les pelis anteriors, de fet, la majoria dels personatges son nous (per exemple la Pe). De ben segur que no hi ha cap problema en veure-la sense haber vist les anteriors.

    Per si no s'ha notat ja, us confirmo que el meu vot aquesta setmana, com la setmana passada, es per Piratas.

    :-)

    ResponElimina
  17. -Pirates: 1 (Jeims)
    -Paris: 1 (Yolanda)

    a veure si desempata algú abans de la tarda del dijous, please!, que alguns ens hem d'organitzar...
    ;-)

    ResponElimina
  18. La Míriam m'ha dit que ella vota per Piratas.
    Gerard no pot venir.
    A mi em resulta indiferent una que l'altra (Piratas o Woody)... potser apostaria per la d'en Woody pel mal record que tinc per la tercera de Piratas...
    Demà confirmo vot.

    -Pirates: 2 (Jeims, Miriam)
    -Paris: 1 (Yolanda)

    ResponElimina
  19. Realment la Peli del Woody Allen es molt recomanable... pero es que jo ja l'he vist!!!!!!

    ResponElimina
  20. Eiiiiiiiins!?!?!?!?!?!?
    Espero que no hi hagis portat els teus nebots :DD
    Jodó tiu, ara ja sí que no tens perdó :P (vas cremar l'últim cartutx a Thor). Pos aquesta Marina i jo la volíem veure...

    (típic mètode de fotre pressió dient que ja l'has vist, i quan ja hem anat a veure l'altra pq no et quedessis a casa dius: era mentidaaaa!! no l'havia vista!! xDDD ---> Si ho fas t'obro en canal grrrrrrr).

    ResponElimina
  21. Eps!!!
    S'assembla al cas de Thor, pero no es el mateix

    :-)

    En aquest cas no pateixo gaire (per aixo no havia dit res fins ara). En el cas que trieu la peli de Paris jo descanso de cine i llesto.

    A mi "Paris" em va agradar molt. L'actor que fa de prota sempre m'ha caigut simpatic. A mes, te cert toc de cinema fantastic.

    Pero insisteixo, jo voto Piratas.

    No recordo be les normes del blog, pero no deien que el meu vot valia doble??

    :-D

    ResponElimina
  22. La lletra petita de les normes del blog deia que et teu vot només valia doble si em regalaves un pernil "Cinco-Jotas" :P

    ResponElimina
  23. Jaume!!!!!! Ens estàs fent el salt?????
    Hay algo que no sepa(mos) y que debas confesar????
    Qué es eso de ir al cine sin nosotr@s, por libre, y a la de Woody Allen!??
    Insisto: ¿pero esto qué es? ¿qué pasa aquí????

    ResponElimina
  24. Doncs jo ja us dic que el dijous vinent vaig a Port Aventura amb l'institut, i que no sé si em quedaran forces pel cine, tot i que s'intentarà...
    Per tant, encara em faria més il.lusió poder veure aquesta setmana la del Woody.
    ;-)
    (posats a fer pressió als indecissos...)
    Sigui com sigui, demà vaig/vinc al cine!
    (si no és que cau un diluvi com el d'ahir!)

    ResponElimina
  25. Poooooooos després de consultar-ho amb el coixí, confirmo el que ja vaig apuntar:
    Voto per Midnight in Paris (i Marina també).
    Els piratas aguantaran en cartellera contra viento y marea (heu pillat el joc de paraules, jajajaja), de manera que la deixo per la setmana vinent :P

    Actualització del recompte de vots:
    -Pirates: 2 (Jeims, Miriam)
    -Paris: 3 (Yolanda, Marina, Marc)

    Els que falteu per dir la vostra, ja no disposem de gaire temps!!!

    ResponElimina
  26. Me n'alegro que guanyi la de Midnight in Paris per si cambio d'opinió i vinc ;-) però en principi, estava pensant en solidaritzar-me amb el Paco, que no li va gens el Woody, i anar a sopar amb ell i dormir aviat.

    Si vingués, ja us faria un truc per confirmar.

    ResponElimina
  27. Així què? la d'en Woody?
    22.20 a taquilles pels que hi anem!

    ResponElimina
  28. bueno bueno bueno...

    Aixo d'aquesta setmana güele a chamusquina i a manipulació, com en els millors temps d'en marc el dictador

    :-P

    Aquest mati ha parlat amb la Marina i m'ha dit que ella no havia votat res i que segurament avui no vindria al cine...

    Mmmmmmmmmmmmmmmmm...

    De totes maneres, perque veieu el tiu tant especial que soc, aquesta nit a les 22:20 jo seré davant les taquilles, perque l'important no es la pelicula si no la gent que tens al teu costat.

    I jo no em perdo la tertulia de despres del flin.

    Per cert, a la peli del Woody, el prota, al final, s'acaba casant amb...

    :-D

    ResponElimina
  29. Pos aixo no es el q em va dir ahir...
    Ok doncs, Marina no ve.
    2 a 2.

    Ja decidireu doncs qiina peli es va a veure. A darrera hora ja mirare el blog i si no plou potser vinc.

    ResponElimina
  30. No me jodas Marc!!!!

    Pos si tu no vens jo tampoc vinc.

    ResponElimina
  31. Uf...

    Estava decidit a anar a veure la peli del Woody amb vosaltres avui, pero si soc l'unic que ha d'anar al cine...

    ResponElimina
  32. Chapó Jeims, repetir peli per tal d'estar amb nosaltres.

    Llàstima, però, que el panorama es va esfosquint de mica en mica, tant literalment (el cel anuncia pluges!) com metafòricament (alguns pensen en l'aixepluc més que en el cine).

    Jo personalment ja vaig anunciar que em rajava :p
    ara.... els vots aquests raros que un diu una cosa, un altre diu una altra... jajajaja, quanta Mafia XD

    ResponElimina
  33. Vale, Jaume! Que yo tambien voy al cine, y agita resulta que resulta que si Los densa no van y yo me mantengo, eres "el unico que va"? Ya se que me he metido contigo, pera esa no es razon para ningunearme, no?
    :-(
    ...además, todos se maten contigo, no?
    :P
    Bueno, en serio: yo SI que vull anar al cine!!!!!!!!
    Sisplau, no em deixeu plantada, Marc i/o Jaume!

    (afegiria a la Mari, Pero entenc que es solidaritzi amb el Pako...)

    ResponElimina
  34. Buena postdata Yolanda, gracias!!
    Y fe, seguro que los chicos no te abandonan, que al final parece que no va a caer la del pulpo hasta mañana :p

    ResponElimina
  35. Joé! Que montonazo de palabros raros he metío antes :-S
    (es el corrector del iPod...)
    En fin, nens, que ha sortit el sol, Marc, no crec que plogui aquesta nit, i que confio en la vostra presencia a les 22:20 a les taquilles, eh?

    Si definitivament no voleu anar al cine, agrairia que el Jaume i tu ho digussiu ja, o m'enviesiu un SMS com abans millor, perque així puc canviar de plans sense sentirme la més menyspreada i plantada del mon...

    ( Pero de veritat que confio en vosaltres!)

    O millor us truco i si us rajeu Marxo ara mateix a la sesio de les 20:30!

    Petonets a tothom, per cert!

    ResponElimina
  36. Gracias por los ánimos, Mari....
    Pero eso de ser invisible duele, eh?
    En fin, voy a llamar a Marc, a ver qué dice...

    ResponElimina
  37. Doncs el Marc no ve...
    O siguui que alliberem al Jaume i me'n vaig al cine ara mateix, que no ge anat a la piscina...
    Si algú s'anima, ja ho sap!
    Ja us explicaré que tal la peli, eh?

    Bye!
    :-)

    ResponElimina
  38. Yolandaaaaaaaaaaaa!!!

    Imagino que me he explicado mal. Quería decir que no me importa repetir una peli si con eso puedo disfrutar de una ida al cine con todo el grupito de amigos.

    Para ir tu y yo (que no hay ningún problema) podemos quedar el día que nos vaya bien a la hora que nos vaya bien (el finde por ejemplo), no hace falta que sea hoy, que soy consciente que no es tu horario "predilecto"

    ResponElimina
  39. Sorry, no he vist l'avalancha de milius fins ara q arribo a casa. Pos eso, q no estic gaire fi i no vinc. Fins ara!

    ResponElimina
  40. Don't worry, Jaume! Ya sabes que he salido encantada de la película, y estaba deseosa de deciroslo a todos aquí en el blog :-)
    M'ho he passat molt bé, de veritat! Crec que he estat somrient tota la película. :D
    I es que a més aquesta película es un clar -claríssim- homenatge no només al Paris de tots els temps, sino també als grans referents literaris i artístics de moltes generacions (incloent la del WA, però també la meva...).
    En fi, una d'aquelles pelicules que, quan porto una estoneta veient-la, penso:"qué feliz que soy de estar aquí viendola!".
    Jaume, ya la comentaremos, eh?

    ResponElimina
  41. Definitivament, amb tant bona crítica, me l'apunto per no deixar de veure-la més endavant ;-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....