dimarts, 17 de maig del 2011

Sicaris sense identitat

3415f.jpg   3423f.jpg
Bones!!!
Sembla que blogger s'ha refet de la caiguda que va tenir aquest finde.
Som-hi amb la cartellera:
- Sin identidad (113 min): 22.40
- El Sicario de Dios (89 min): 22.00
- El Inocente (119'): 22:15
- Midnight in Paris" (110 min):  20:30 i 22.40 (cast) i 20:15 i 22:30 (cat)

Apa, ja direu!
I com sempre, si teniu altres propostes indiqueu-les amb títol, duració i horari :)

Fins dijuevs!!

PD: ho haveu vist? les dos portades tenen la mateixa tonalitat :/, quanta originalitat :P

28 comentaris:

  1. uix, a dimarts per la tarda i cap comentari?? SOSOS!! :P

    Bé, jo vull veure les dos XD

    La primera per la disparitat de crítiques, i la segona, perque realment crec que serà d'aquelles pelicules que ja no queden i que et mantenen endinsat en la trama fins descobrir un final "inesperat" (o això espero)

    ResponElimina
  2. Ja ja ja!!!

    Nosaltres sosos pero tu...

    No m'acaba de quedar clar per quina peli votes, pero per si acas jo voto a la mateixa que tu.

    :-P

    ResponElimina
  3. Hello!
    Jo ja vaig comentar que aquesta setmana no puc venir dijous:-)
    Pero de totes maneres us diré que haguès votat la de Woody Allen (tot i que la del Sicario de Dios també pinta bé, pero es que la WA sembla que està molt bé!), i potser me'n vaig a veure-la demà a la tarda o el cap de setmana...si no es que algú estigui pensant en votar-la per la setmana que ve!
    ;-)
    Vamos, que us estic sondejant una miqueta amb l'opcio WA!
    ;-)

    ResponElimina
  4. Dades de la de Woody Allen:
    "Midnight in Paris" (110 min)
    horaris: 20:30 i 22.40 (cast)
    i 20:15 i 22:30 (cat)
    ... si vaig pel meu compte perquè no us interessa, jo aniré a veure-la en castellà a les 20:30,demà o el weekend
    (Suviiiii, si vols quedar, avisa'm!, que jo sé que aquestes t'agraden!)

    ResponElimina
  5. Yo quisiera votar por la misma que Mari y Jaume pero no se si va a colar :p
    Lo siento Yolanda pero soy antimadridista y antiWA xD
    Asi que mi voto esta entre The Company Men y El Inocente.
    Un saludo

    ResponElimina
  6. No, no, si yo no pido el voto para ninguna película!
    Sólo quería sondear era si en el futuro proximo estaríais interesad@os en la de WA...pero probablemente vaya a verla por mi cuenta, como he dicho, por si acaso
    ;-)

    ResponElimina
  7. Paco, la del Affleck no la ponen en nuestro horario (al menos en Gavarres :p). La otra que propones si:
    El Inocente(119'): 22:15

    De todos modos, mi voto va para Sin Identidad (aunque me vendo fácil XD )

    ResponElimina
  8. Actualitzat el llistat de flins :P

    ResponElimina
  9. M'ho sembla o només hem votat Paco, Jaume i jo ??
    Doncs llavor la meva va guanyant, que Jaume va dir que votava la mateixa que jo :p

    Va, manifesteu-vos XD

    ResponElimina
  10. Mari, a mi tampoc em queda clar... quan parles de la primera, no sé si fas referència a la primera foto, o a la primera peli del llistat (que no hi ha el mateix ordre).

    Per si de cas especifica el nom de la peli que votes.

    Jo voto peeeeer: El Sicario de Dios (només pq és més curta i comença abans :P).

    ResponElimina
  11. Pos jo voto per la peli que comença mes tard (que no se quina es) i quedar abans i sopar tots plagats un kebab o un birrikin o alguna porqueria similar, que fa molt que no ho fem

    :-)

    ResponElimina
  12. Ah buenu, en el comentari anterior si que havia dit clarament quina votava :p
    tot i que els teus motius em sembla que també tindran molt de pes en la votació d'un altre que jo em se XD

    Així doncs, deixem que la resta es manifesti i comptem de moment els vots "clars":

    Sin Identidad: Mari
    El Sicario de Dios: Marc
    El Inocente: Paco

    Tanmateix, avui les postures no son irreconciliables com altres vegades, perque totes estan més o menys al mateix sac. Durant la tarda ho acabem de decidir :)

    ResponElimina
  13. Uéee un altre vot per "la meva" ;-)

    ResponElimina
  14. jo estic molt liada entre cursos i examen angles, i auditories i .... i no vindré al cinema fins passat el 3 de juny (que espero podre respirar).

    pero os seguiré los comentarios de cerca!!
    Suvi

    ResponElimina
  15. Si no recordo malament, Gerard em va dir que tant El Sicari com Sin Identidad li estaven bé... però ahir va anar a veure Thor, i no sé si repetirà avui.
    Així que, sense vot, de moment :P

    ResponElimina
  16. Bueno pues sin que sirva de precedente cambio mi voto por Sin Identidad que es la que empieza mas tarde y asi poder comeralguna guarreria de las que dice Jaume :p
    Asi que nos vemos a las 22h en el burrikin xD

    ResponElimina
  17. http://www.cinesacec.es/promo_sin_identidad.php

    Pero no cal que lo rellenéis.... le tocará a Paco :D

    ResponElimina
  18. ...seguim amb els spoilers :p

    Tot i que no era la seva dona de veritat, si que havia hagut (del verb haveu XD) rose i muxo carinyo eh, que lo de la dutxa no eren imaginacions

    ResponElimina
  19. Si si si si si si, allí hi havia tomate :)

    ResponElimina
  20. pos a mi el que em va patinar una mica de l'argument va ser el fet que tenien previst un substitut "assassí" pel Lian Neeson, encanvi per a la seva companya d'equip d'assassins no... (o almenys no en parlen en cap moment)...

    Com sabien que ell fallaria i ella no?

    I totalment ciert, les escenes de la dutxa no eren imaginades...

    :-D

    ResponElimina
  21. Bueno, jo crec que tots són substituts de tots si s'ha de donar el cas :P. Ja van dir que es tractava d'un 'equip' d'assassins, de manera que segur que ella també tenia suplent per si algo li passava (però ja no s'entretenen a explicar-ho).
    A mi el que em va patinar és que tot s'originés pq es van oblidar una maleta al taxi de la forma més absurda...
    Però bé, la peli em va agradar, i l'escenita de la dutxa pos també xDD

    ResponElimina
  22. Estic amb el Marc, no ho expliquen per no fer-ho més llarg però segur que tenien plan B per tot.

    Tanmateix, també s'ha de dir una cosa a lo de "com sabien que ell fallaria i ella no?". Nens, les feines importants s'encarreguen a les dones, que són molt més responsables i fiables. Ves si no per què se'n torna a desactivar la bomba... Qué professionáa!! ^^

    I no parleu mes de la dutxa que al final el Gerard se'n penedirà de no haver vingut a veure-la i tindrà que anar tot sol un altre dia XD

    ResponElimina
  23. Home Mari, lo de fiable..........
    A jutjar pels resultats en la desactivació de la bomba, molt fiable no va ser :P
    Crec que has agafar un mal exemple ;)

    ResponElimina
  24. homeeee tenia menys d'un minut, va haver d'atravessar una paret per accedir-hi, no hi veia, només amb el tacte i que no arribava.... doncs mira, a mi em va sembla molt bé que petés la bomba, és més realista, que no pas com la resta de pelis que éls tios son uns cracks i les desactiven quan el comptador està ja a 00:00:00 Però es clar, és que als homes us agrada fer-ho tot amb molt de protagonisme i que després us alabin i us diguin lo bo que sou XD

    jajajaja avui estic feminista :P

    ResponElimina
  25. Pel Gerard no patiu, tampoc ho llegirà...

    :-D

    (Aquesta es la meva gra aportació del dia)

    ResponElimina
  26. Pues quina sort tinc de no tenir ganes de veure-la, nens i nena, que d'espoilers n'heu deixat anar uns quants ;-)
    Sigui com sigui, segur que la Mari té raó en tot :P

    ResponElimina
  27. Gràcies Yolanda!! Ja necessitava reforços ;-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....