divendres, 15 de juliol del 2011

Jarri Popoter XXXVII o joqueséquantesenportenja

3488f.jpg

Hooooools!

Avanço ja la cartellera per la setmana vinent, perquè com ja ha comentat el Jaume expressant una idea del Gerard (doncs sembla que Gerard és impossible que escrigui a Cinexcusa... bueno, ja va dir que un cop cada 10.000 missatges ho faria :P), alguns la setmana que ve marxem a la Euskal Party el dijous pel migdia. De manera que la proposta és avançar el cine a dimarts o dimecres.

Bé, la idea és anar a veure el Harry Potter, la darrera peli que ha de tancar la saga (jo encara no m'ho acabo de creure... el temps dirà).

Ojo al dato, la fan en 6 sales a les gavarres, en català, en castellà, en versió original, 3D i normal, etc.
Indico només les sessions 'normal-no-3D' (ja no indico la V.O.):

HP (130 min) en Castellà: 22.15 i 22.45
HP (130 min) en Català: 22.35

Suposo que la peli us va bé, no? i la proposta d'avanç?

Apa, fins ara!!

23 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. hola,
    jo vindré, vull veure la peli, fa tant de temps que no veig una peli sancera.

    Pero només puc venir el dimecres, dimats no.
    VOTO DIMECRES
    Suvi

    ResponElimina
  3. Eeeeiiiii!!!
    A veure se aquesta setmana s'apunta una "mica" mes de gent que la darrera convocatoria...

    A mi, en principi, em van be els dos dies. Solament recordar-vos que dimecres es el dia de l'espectador i per a colmu en mig de l'estiu, per tant el cine estara a rebentá.

    Aixi que, si quedem dimecres, jo us proposaria quedar aviadet, comprar les entrades i despres anar a sopar plegats al Birriking o quelcom similar. Que en penseu?

    ResponElimina
  4. Osti Jeims, tens raó...
    I a més, marxant dijous, el dimecres estaré empaquetant, fent maleta i ultimant preparatius...... així que casi que per mi millor dimarts.

    ResponElimina
  5. que empatia

    ResponElimina
  6. M'es igual un dia o l'altre, a mi...
    Vollia veure HP en VOSE, com l'anterior, però em sembla que no la fan, a TGN...
    Vosaltres mateix@s!

    ResponElimina
  7. Yolanda, sí la fan en VOSE a les Gavarres. Mons cosins hi van anar dissabte.

    ResponElimina
  8. Ei, doncs jo voto per dimarts, en castellà. Si fem 22:15 guai, si fem 22:45, es pot intentar fer un birriking com molt bé ha escrit en Jaumet ;P.

    Marina

    ResponElimina
  9. Gràcies per l'informació Marc!m'ho vaig mirar però no vaig trobar-ho... Em faria gracia veure-la en VOSE, sí, però no tinc ganes d'anar sola i no poder comentar res amb ningú, o sigui que possiblement vingui amb vosaltres :-)
    Per cert, em solidaritzo amb la Suvi, que va dir que només pot venir el dimarts al cine :P

    ResponElimina
  10. La Suvi va dir dimecres... no dimarts. Així, amb qui et solidaritzes Yolanda? xDDD

    A mi (i a Gerard també però si pot ja ho dirà ell) em va millor dimarts pq dijous matí marxem a l'Euskal i dimecres nit estarem empaquetant tot.

    De fet, la proposta d'avanç del cine fou justament per aquest motiu.... però se me'n va anar la pinça i vaig posar dimecres com a opció (quan per nosaltres no ho és).

    Si a uns quants no us va bé dimarts, aneu-hi dijous amb normalitat, però almenys Gerard i jo (i crec que Marina també) hi anirem el dimarts.

    ResponElimina
  11. A veure Yolanda, de solidaria poc, que la Susana va dir dimecres! Això de llegir en vertical no funciona sempre xD.

    ResponElimina
  12. hombre! alguien se quiere solidarizar conmigo.

    Pues como yo no puedo el martes, a ver si realmente alguien quiere ir conmigo miercoles o jueves, me da igual. tengo un mono tremendo de cine y esta peli me molaria verla.

    Quien se anima?
    Suvi

    ResponElimina
  13. Eins? Es veritat! :S
    Es que encara no m'havia acabat de despertar, quan ho he escrit, jeje! (que ahir vaig tornar de viatge i arribava a casa prop de la 1 de la matinada!)
    Pos eso! Que com que el dimarts ja sou uns quants i a mi m'és igual el dia, i ja sé el que és quedar-se amb les ganes d'anar a veure una peli,, ja vinc jo amb tu, Suvi. Ens truquem i quedem, d'acord?, menys divendres que no puc!

    ResponElimina
  14. ... I passeu-HO bé a l'Euskal, nois!

    ResponElimina
  15. Esta muy claro que esta semana tampoco iré al cine :-s

    ResponElimina
  16. Pues me parece que yo también me voy a pasar otra semana sin cine :(
    Me queda pendiente la primera parte de la peli así que mi voto solitario se lo daría a otra peli pero seria tan solitario que me da penita así que ni lo digo, jejeje

    Que lo paseis bien con la peli, y buen viaje a los euskaleros ;-)

    ResponElimina
  17. Bueno, doncs convocatòria avui dimarts per Harry Potter a la sessió de les 22.15.

    Ens trobem a taquilles a les 22.05!!!

    ResponElimina
  18. Que us va semblar la peli als del primer round?
    Sense spoilers eh :p

    ResponElimina
  19. .... i què us ha semblat a les del second round??
    Yolanda i Susana heu anat dijous al final. no?

    ResponElimina
  20. A mi no hem va agradar, potser es perque vaig passar un fred espantós i avui encara hem trobo malament. I demà marxo a busejar tota la setmana, quina putada!, tants anys esperant un viatje com aquest i ara ho fastidio per una absurda pelicula.

    Suvi

    ResponElimina
  21. A mi sí que me gustó, como era de esperar :-)
    Sobre todo, porque el final es muy fiel al libro, y el epílogo, cuando lo leí me gustó mucho.
    Es cierto que hacia frío, pero yo iba preparada, y además me he leído toda la serie de HP, con lo que conozco los personajes y las referencias al dedillo.
    De absurdo nada!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....