dilluns, 4 de juliol del 2011

Transformers3 i Focs artificials

3475f.jpg

Hooooooles!!!

Ja tenim la tercera part de Transformers en cartellera (a banda d'altres estrenes, m'atreviria a dir que bastant menys rellevants pels seguidors palomiteros de Cinexcusa xDD). bueno, aquesta setmana és 'la setmana dels focs artificials' a Tarragona. Si sumem això al fet que Transformers dura 2h i mitja (que no són 3 hores 'ensageraos'!), ahir durant la Tortellinada vam plantejar anar al cine el dissabte nit, i quedar algun dia entre setmana per veure els focs.
De totes maneres, si anéssim a la sessió de les 22.00h, acabaria a les 00.30, que és l'hora a la que sovint sortim del cine, de manera que tampoc és tant inconvenient anar-hi entre setmana...

Podem anar concretant quan ens va bé veure els focs aquí al blog... i en quant a Transformers, si no hi ha propostes alternatives, només indico aquesta.

- Transformes (no-3D) (153 min): 22.00 i 22.25
- Focs (de dimarts a dissabte): de 22.30 a 23.00h? (confirmeu horari sisplau)

La pregunta és: cine dijous? o dissabte?

Apa, ja direu!


21 comentaris:

  1. Ecooooo.....
    Ecooooo.....
    Ecooooo.....

    ResponElimina
  2. Ecooooo.....
    :P
    El dijous tinc un sopar. Decidiu vosaltres el programa setmanal.
    Transformers no em fa ni fred ni calor, per tant m'és igual si aneu dijous a veure-la i jo no. Si guanya adeptes l'opcio d'anar al cine dissabte, potser m'apunto, ja us ho diria...
    Pel que fa als focs, tampoc estic massa inspirada, sorry :/

    ResponElimina
  3. Hola!!! Últimament tinc massa feina i per això no participo al blog en el meu horari habitual (horari d'oficina, jejeje) i a les tardes m'encanto amb altres coses i ni engego el pc :p
    Jo m'apunto a una nit de focs, a partir del dijous (demà dimecres no em va massa bé).
    Pel cine em va bé qualsevol nit, inclosa la del dissabte.

    Així doncs, per començar amb les propostes en ferm, en faig la següent:

    - Nit de focs : dijous
    - Nit de cine : dissabte

    ResponElimina
  4. Yo como me toca semana de reposo ya vere si puedo ir a los fuegos y/o al cine.
    Un saludo

    ResponElimina
  5. Setmana de repòs? i això? Va ser per l'esllomada del diumenge jugant? xDD

    ResponElimina
  6. Doncs si, pobret :((

    ResponElimina
  7. Ostias Paco, doncs millora't!!!

    ResponElimina
  8. Si, fue de la "caida" jugando a voley.
    Llevo 3 dias con unos dolores...
    El medico me dijo que podia tener molestias entre 1 y 2 semanas
    Hoy parece que la cosa ya va a menos. A ver como sigue.
    Gracias Marc.

    ResponElimina
  9. Bueno, esperant que el Pako es millori, i tornant al tema cine/focs, jo casi que prefereixo anar al cine a veure Transformers 3 el dijous (com sempre) i intentar anar als focs divendres i/o dissabte.

    fins ara!

    ResponElimina
  10. Ostras Paco!!!!
    No tenia ni idea que te habias lesionado jugando un partido de boley en la playa... Espero que te arregles rapidamente.

    Respecte al tema cine, jo soc mes partidari de mantenir la trobada cinefila el dijous i deixar els focs artificials pel dissabte.

    Aixo si, la convocatoria de les 10!!!

    ResponElimina
  11. Bé, doncs m'avinc a fer cine demà i deixar els focs per un altre dia. Ara, lo de la sessió de les 22h està dificil Jaume, com no tinguis algun contacte a l'Ocine les Gavarres. Aaahhhh, o es que votes per veure-la a l'Ocine Vila-seca???? XD

    Nens, a les Gavarres fan la V.Dig. a les 20h i la 3D a les 22:30. A les 22 o'clock només fan la 3D a Vila-seca.

    Potser per aquesta vegada, podriem aprofitar i veure-la a Vila-seca aprofitant que la fan mitja hora abans....

    ResponElimina
  12. A "Publicine" certament no posen els horaris per avui dijous...
    Però he mirat a "OCINE", i sí que apareix la sessió 'normal' d'avui dijous a les 22.00h:

    http://www.ocine.es/CA/17/cartellera/tarragona--les-gavarres.html

    ResponElimina
  13. Bueno, a veure si algú més pot confirmar... trucant al cine o lo que sigui.

    (Jo he escrit un mail a publicine demanant que incloguin els horaris per dijous i m'han contestat que com aquesta setmana van estrenar dimecres (enlloc de divendres), els cinemes encara no els han passat els horaris (wtf ?¿?¿?) i que per tant no els han posat... que actualitzaran horaris aquesta nit.... i m'han recomanat que truqui al cine per informar-me).

    ResponElimina
  14. Paco, yo tampoco sabía que te habías lesionado! A ver si te mejoras pronto!

    ResponElimina
  15. En el diari Mes Tarragona posa que a les Gavarres fan la sessió normal, avui dijous a les 22.00h.
    I per confirmar, he trucat al telèfon de Ocine que et dona la cartellera i 'es confirma' que la sessió no-3D és a les 22.00h.

    Per tant, si hi ha quorum per avui, ens veiem a les 21.50 a taquilles.

    ResponElimina
  16. ei nois,
    us he estat seguint, pero al final no vindre al cinema.

    Pero si m'apunto als focs del dissabte.

    Pako espero et recuperis aviat. No et vas lesionar l'altra vegada també jugant?, crec que el boley no es bó per la teva salut.

    Suvi

    ResponElimina
  17. Ok, 21:50 a taquilles ;-)

    ResponElimina
  18. Diox quines corbes... el cotxe aquell vermell antic que tenia exposat era una passada :P

    Pos molt xula la peli, i per res es va fer llarga, molt distreta i divertida, i manté la tensió al llarg de les 2h30!
    L'acció i baralles entre transformers molt bona... l'Optimus és un campeón! i el Bumblebee deu n'hi do com repartia :)
    Els secundaris força bé, i el relleu femení... uff, ni me'n recordo de la Megan Fox xDDD
    (aix que tindré collejón :P)

    ResponElimina
  19. A mi també m'ha semblat molt xula la peli.
    Ara bé, està clar que es una peli de ciencia ficció. I no ho dic perque uns al·lienígenes robots que es transformen en cotxes visquin al nostre Planeta.... si no perquè on s'ha vist que un "esmirriao" com el Witwicky tingui una novia com la Megan Fox, i després una altra com la Rosie Huntington-Whiteley (si... he hagut de buscar el nom de la tia aquesta). A l'escena final sobretot (ojo! spoiler!!!) quan tot acaba bé i ell va corrents per abraçar-la, es veu lo baixet que es comparat amb ella (que a sobre porta uns taconassos d'escàndol, ideals per anar a una guerra), i per això l'agafa enlaire i així es disimula la diferencia d'alçada.

    Però bé, deixant això, també vull dir que la tia aquesta del nom llarg, la que us ha fet oblidar la Fox, és molt guapa i tot lo que tu vulguis, i estic d'acord en que els llavis carnosos son molt sensuals.... però aquesta tia s'ha pasat 3 pobles, Te uns morros exagerats, de debó us sembla sexy???

    Ep, però que m'ha agradat la peli eh... sols que encara m'agraden més quan el "guapu" és el prota, no "la" prota, jejejeje

    Apa fins aquesta nit!!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....