dilluns, 19 de setembre del 2011

Cine per Sta. Tecla?

3559f.jpg

Aquesta és una setmana de festes de la nostra santa patrona a Tarragona, plena d'actes arreu i a totes hores. No obstant, pels que vulguin anar al cinema hi ha vàries estrenes interessants:

- El Arbol de la vida (141 min): 22.00h. Amb en Brad Pitt i en Sean Penn.
- Los amos de Brooklin (132 min): 22.00h. Amb un altre cartell de luxe: Richard Gere, Don Cheadle, Ethan Hawke, Wesley Snipes...
- Colombiana (108 min): 22.40. Amb la Zoe Saldana

De la primera, diuen que no és una peli apta per tothom. És una peli especial, diferent, per lo vist no té res a veure amb lo fet fens ara.
Les altres dos són d'acció. En Los Amos de Brooklin, el ventall d'actors que apareixen és espectacular. En l'altra, Colombiana, el reclam és la Zoe Saldana, però es veu que la peli, sense ser cap meravella, compleix.

Pos bueno, ja proposareu peli i dia, perquè aquesta setmana sembla que serà difícil trobar un dia que vagi bé a tothom.

Edito: corregit actor abans de rebre les vostres cuchillades xD

24 comentaris:

  1. Jo aquesta setmana faig pasa-palabra!
    Fan masses coses per Santa Tecla, i em mouré una mica sobre la marxa.
    Si el dia que trieu no estigués massa interessat en els actes de festes, segurament també vindré.
    (Potser divendres m'aniria millor, però no poso la mà al foc).

    ResponElimina
  2. Es veu que el Terrence Malick és un director de culte molt bo que només ha fet quatre o cinc pelicules a la seva vida, l'ultima fa potser mes de vint anys, i tothom en parla meravelles sobre la seva obra. En aquests moments no recordo cap d'aquestes joies seves, pero alguna es prou coneguda, pel que he sentit. També sembla que el que diu el Marc es cert, no deu ser per atots els públics. No ho dic perque vulgui anar a veure-la, perque no ho tinc clar; ho explico per si us interessa el tema ;)
    Dit això: novament aquesta setmana m'abstinc de votar perque no crec que vingui cap dia... Si al final em van mitjanament be la peli i el dia (si hi aneu), ja avisaria a algú de que vinc.
    Bona Santa Tecla a tots!

    ResponElimina
  3. CORRECIO: el Terrence Malick va fer una peli a 1969, una altra, una altra a 1978 i, vint anys després va fer La Delgada Linea Roja, que va obtenir tropecientos premios :)
    La seva ultima peli es de 2005. I ara aquesta del Arbol.
    Font:wikipedia
    ...

    ResponElimina
  4. Jopelines, havia escrit un super-missatge, s'ha penjat el bloc i s'ha perdut tot el que havia dit :((

    Resumint: Jo voto anar al cine dimarts o dimecres, perque volem aconseguir les credencials per tenir pelis a 2 € els dies 26, 27 i 28.

    M'interessa saber si algú confirma cine per demà o demà passat (espero que siiii) però si anem solets el Paco i jo potser agafariem sessió de 8.

    També m'interessa saber quina peli no us voleu perdre la setmana que ve, perque llavors intentaria veure una altra aquesta setmana, i així en la propera convocatòria (que ja proposo que sigui el dilluns, dimarts o dimecres, per aprofitar lo dels 2€) podriem anar a veure-la plegats :-D

    ResponElimina
  5. Mariiiii!
    Yo Mañana podria ir, a lo mejor hasta por la tarde (Pero hasta el ultimo momento no lo sabré). Si acaso, si vais Mañana dilo aquí en el blog, y si me apunto te llamo.
    (pero por mi no cambiéis nada, que seré dudosa hasta el ultimo momento)

    Iré mirando el blog ;-)

    ResponElimina
  6. Possiblement també puc el dimecres :)

    Yolanda, dubtosa

    ResponElimina
  7. Hola!!!

    No tinc cap inconvenient en avançar la trobada cinefila a dimecres (o retrassar-la a divendres), això si, per la nit, que jo per la tarda no puc.

    Respecte a la peli... Be, qualsevol de les tres m'està be. Potser la del Arbol, perque diuen que es "diferent"...

    ResponElimina
  8. Holes!
    Doncs l'anterior d'en Malick, la del 2005, fou El Nuevo Mundo. Jo no he badallat tant al cine com amb aquella peli :P (bueno, potser a Solaris xD).
    Segurament 'por aquel entonses' no estava preparat per entendre tal(s) obra(es) :S

    Per cert, Yolanda dixit: "També sembla que el que diu el Marc es cert"...... jodé, vaya credibilitat la meva, jajajaja.

    Sobre el que dius, Mari: doncs no et sabria dir, totes tres tenen algo que em crida l'atenció. Potser la que més em cridi és Colombiana :P.
    La dels polis pot estar bé, però me huele a típico-tópico-peli-polis-americana. I la d'en Penn i Pitt potser és algo espessa. I com darrerament vaig massa cansat, necessito algo més 'despert' a aquelles hores.

    Però, aneu a veure el que pugueu/vulgueu i que us vagi bé d'horari!! :)

    ResponElimina
  9. Marc, Et considero una persona molt ben informada, en qüestions cinematogràfiques, i a mes el que vas dir em sonava al mateix que jo havia sentit a TV3 ;)

    Pel que fa a dia i peli, cap problema si aneu a la nit per que pugui venir el Jaume. Com ja vaig dir, jo seré dubte fins l'ultim moment.

    ResponElimina
  10. "Que-te-cagas"

    Sinopsis: ‘El árbol de la vida’ busca respuestas a las preguntas más inquietantes, personales y humanas; a través de un caleidoscopio de lo íntimo y lo cósmico, que va de las emociones más descarnadas de una familia de un pequeño pueblo de Texas a los límites infinitos del espacio y del tiempo, de la pérdida de la inocencia de un niño a los encuentros transformadores de un hombre; y lo hace con sobrecogimiento, asombro y trascendencia a través de una historia impresionista de una familia del medio-Oeste americano en los años cincuenta, que sigue el transcurso vital del hijo mayor, Jack, a través de la inocencia de la infancia hasta la desilusión de sus años de madurez, en su intento de reconciliar la complicada relación con su padre (Brad Pitt). Jack (como adulto, interpretado por Sean Penn) se siente como un alma perdida en el mundo moderno, en busca de respuestas sobre el origen y significado de la vida, a la vez que cuestiona la existencia de la fe

    ResponElimina
  11. Bé, aquesta setmana el blog això si que sembla un blog cinèfil!!! Quin debat sobre el Terrence i la seva darrera obra!!
    Molt bé, molt bé ;-)

    Total, que finalment també s'ha passat dimarts, i ja segur anirem al cine demà dimecres, en sessió de 22:00, a veure la policiaca de Brooklin.

    Si no se raja ningú ;-) hem consta 3 confirmats: JAUME, PACO i jo mateixa.

    A veure si algú més s'acaba animant (Yolandaaaa i els altres! )

    ResponElimina
  12. Be al final quan es va al cinema? Demà fan la baixada de l'aguila i la conteclada (cuenta cuentos)
    Suvi

    ResponElimina
  13. Su, suposo que hauràs vist el meu missatge anterior (1 minut abans que el teu :p)

    La baixada de l'àliga i la conteclada son dos dels actles que més em van agradar l'any passat. Val molt la pena anar-hi.

    Tanmateix, jo aquest any "passo" i prefereixo anar al cine, que logísticament ho tinc més fàcil.

    Si no hi ha cap canvi, al menys anirem Jaume, Paco i jo a veure la de Los Amos de Brooklin, a les 22h.

    ResponElimina
  14. Yolanda, que només ho deia per xinxar ;)
    I de fet no ho vaig sentir per la tele, sinó per la radio (però suposo que tots beuen del mateix :P).

    A veure, aclarim coses:
    - La baixada de l'Aguila és sempre igual.
    - La conteclada, a part que la fan durant (almenys) 3 dies diferents (aquest dilluns i aquest dimarts també la van fer), sempre és diferent, doncs depèn de la persona que vingui a explicar el conte i del conte que sigui. Recordo, en un mateix any, un xic "cuenta-cuentos" que em va agradar molt (ho va fer molt amè i divertit) i en canvi una altra xica que anava d'interessant i mística em va fer morir d'avorriment i de fàstic. Així que en principi o vas a totes, o tries el "cuenta-cuentos" que saps que t'agradarà.

    Jo avui no vinc al cine.

    ResponElimina
  15. Hola!
    La peli d'avui pot estar bé, però de moment no compteu amb mi. AVui vaig molt cansada, aquesta tarda tinc coses a fer, demà haig de matinar... Bé, segurament com la majoria de vosaltres, però estic mandrosa i no vull forçar la màquina :-/
    Com sempre: si m'ho repenso us truco, d'acord?

    ResponElimina
  16. Hola!

    Yo iré a ver la bajada del Águila y al cuenta-cuentos, que no los he visto nunca. Por cierto, he escuchado buenas críticas de "No habrá paz para los malvados", una peli española que estrenan la semana que viene. Parece que José Coronado deja a un lado el papel de seductor y borda el papel de malote.

    Saludos!

    ResponElimina
  17. Ei! lo siento no avisé, pero yo fuí a los cuenta cuentos tambien. No te ví Sandra, ¿te gustó?, yo disfruté mucho con Agus.
    Para la bajada me rajé y me fuí a dormir, que hoy toca diana a las 7:00 am.

    Por cierto, como fué la peli? gustó?

    Suvi

    ResponElimina
  18. No Su, al final sólo fui a la bajada del Águila...eso qué visteis?;)

    ResponElimina
  19. Vas estar de sort Suvi, l'Agus és el millor que hi ha (és el que jo parlava més amunt). L'he vist un parell d'anys (enguany no) i sense cap dubte dóna 100 voltes als altres conta-contes.

    ResponElimina
  20. Si Marc, ja sabia que venia ell, per això no m'ho volia perdre.
    fa tres anys que soc seguidora d'aquesta gent i ja els conec a tots. Tot i que l'Agus es el millor, vaig riure molt dilluns amb el carles, i la Rat ahir també hem va agradar.

    Suvi (a mi que me cuenten cuentos).

    I la peli que tal?, jo vull veure-la la de El arbol de la vida, pero vull saber la vostra opinió.

    ResponElimina
  21. Suvi, no vam veure la del Arbol de la Vida, sino la de Los Amos de Brooklin (clar, tant parlar de Sta. Tecla i no pareu atenció en els posts sobre el cine :p)

    Com la del Arbol de la Vida és una peli "tan especial", hem considerat que serà molt millor veure-la amb més quòrum la setmana que ve (por lo de "mal de muchos consuelo de tontos").

    Així doncs, tot i que ja ho posarem en fil nou (Marc, si et plau, ho faràs tu com de costum, oi?) la setmana que ve proposem avançar el dia del cine a DILLUNS, DIMARTS O DIMECRES ja que aquests dies tenim l'entrada a 2 € el Jaume, Paco i jo :)

    ResponElimina
  22. Per mi, fantàstic que s'avanci el dia (sobretot si es dimarts o dimecres)
    :)

    ResponElimina
  23. Vale, me apunto. El árbol de la vida será? Me llevaré paquete de klinex que me que lloraré
    Suvi

    ResponElimina
  24. Yo he oído muy malas críticas de ésta, así que no me quiero arriesgar de nuevo ;) Ya contareís qué entendisteis...

    Saludos!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....