dilluns, 12 de setembre del 2011

La Deuda

c_ladeuda.jpg

Hooooles!!!

A veure què en penseu vosaltres, però les estrenes de la setmana (i les pendents d'anteriors) no són gaire prometedores, a excepció de La Deuda, que té bastant bona pinta.

- La Deuda (113 min): 22.40
- La piel que habito (120 min): 22.15

I altra vegada, peli de gairebé dos hores a la sessió més tardana........ en fi, és lo que hi ha :S.
Apa doncs, ja direu si voleu que inclogui alguna altra peli en la cartellera particular de cinexcusa. Sigueu gentils i si ho feu, indiqueu horari i duració ;).

Vingaaaaaaaa, fins ara!!

Edito: he afegit la peli que ha comentat la Yolanda

21 comentaris:

  1. No crec que vingui, sent tant tard i una peli que em resulta bastant indiferent. Aquesta setmana torno a matinar, i no em val la penar dormir i anar destrossada al dia següent.

    D'altra banda, hi ha gent que m'ha parlat bé de "La piel que havíem", tot i que jo encara tinc els meus dubtes, i m'he mig compromés a anar-hi un dia a la tarda, amb la qual cosa ja tindria al menys una sessió de cine aquesta setmana ;-)

    Em sap greu per no veure-us, si no vinc dijous nit, però espero que a algun dels actes de Santa Tecla ens veurem, oi?

    ResponElimina
  2. ...el corrector automàtic em fa la punyeta de nou! Volia dir "no dormir" i " La piel que habito" (22:15; 120 minuts, per si us interessa)

    ResponElimina
  3. Yolanda, els teus missatges "auto-corregits" son sempre molt graciosos XD

    Jo voto aquesta de la Deuda. Fa bona pinta, però sobretot qui en fa mooolt bona pinta és el Sam Worthington, que des de Terminator em va "enganxar" ;-)

    La del Banderas, un cop vist el trailer, no m'agrada gens. I no és per desmotivar, però el tipus de fotografia (no dic l'argument, eh) em va sonar molt a la de l'Anfitrion Perfecto :O

    De la resta... doncs no hi ha gaire. Només la de la Boda de la amiga i la de Destino Final, pero suposo que totes dues seran peli de manta+sofa :)

    ResponElimina
  4. Per cert, que no se'ns oblidi la setmana que ve, que arriba la promo del cine a 2 euros!!!
    Cal anar al cine entre el 19 i el 25 pagant una entrada a preu normal i ens donen l'acreditació per veure totes les pelis que volguem a 2 euros del 26 al 28 de setembre!!!!!

    ResponElimina
  5. Que soso està el blog aquesta setmana :((
    Vinga va, que ja estem a dimecres!!!

    ResponElimina
  6. Hola!!!

    Jo també voto per la deuda, que n'he sentit a parlar força be.

    De totes maneres, en l'hipotetic cas que el Marc vingués al cine i votes la mareixa peli, llavors jo em plantejaria canviar el meu vot (solament per portar la contrària) :-D

    Jeims, intentant animar el blog

    ResponElimina
  7. Jo també anava a ficar un comentari sobre el Marc, perque quan es "pica" dona molta vidilla :P
    ... però no he "gosat" XD

    ResponElimina
  8. A veure si es pica... Però no se, últimament està molt flonjo i solament pensa en la Marina i en el "boley"... I no precisament en aquest ordre...

    ResponElimina
  9. Doncs Jaume, ja pots anar canviant el vot, pq vinc i voto per la Deuda :P

    Mari, lo dels 3 dies a 2 euros acaba sent algo que no fem servir mai... Degut a que:
    1) Ja hem vist moltes de les pelis que volem veure.
    2) Comprar la primera entrada al preu normal, vol dir no aprofitar el descompte del nostre bono.
    3) Anar al cine dilluns, dimarts i dimecres... :S
    En fi, que fa almenys 3 anys que ho fan, i em penso que mai n'hem fet cas :-/

    ResponElimina
  10. per cert... "b"oley ?!?!?!?!
    Aahahhghggghhh mis ojooooooooosssss!!!!

    ResponElimina
  11. jajajaja, Marc, em penso que les cometes eren un preparatiu-calmant pels ulls, precisament :)

    I lo de la promo:
    1) Marc, t'encanten les llistes :)
    2) A mi també XD
    3) No tots tenim descomptes i per tant, aquesta promo ens ve com "anill al ded"
    4) Dilluns no hi serem aqui, però dimarts i/o dimecres fijo que vaig al cine a 2 euros. A aquest preu hi ha un parell de pelis descartades al blog però que es poden veure.

    ResponElimina
  12. Mari, sobre el punt 3:
    I a què espereu?!?!?!?! :D
    (jopetas, mira que a mi m'ha costat fer-me'l, però és que surt molt a compte!!, més que res pq hi pots anar en finde o festiu o quan sigui, que és quan has de vendre un ronyó a canvi de l'entrada).

    ResponElimina
  13. mmmh , no sé , suposo que no m'he acabat d'enterar bé de com va...

    Quant val?

    ResponElimina
  14. Ara mateix costa 28.5 €, o sigui, el que costen 5 entrades al preu del dia de l'espectador (5x5.70€).
    Amb el bono tens disponibles 5 entrades.
    Has de consumir-les abans de 6 mesos (cap problema per nosaltres).
    Sumes punts (també comprant crispetes i begudes n'acumules).
    Quan tens certs punts, tens una entrada de franc (crec que quan has consumit 5 bonos et surt una entrada gratix, algo és algo :P), i no sé si hi ha alguna altra cosa...

    Només veig dos "però's":
    1) que per renovar-lo, cal pagar els gairebé 30 euros trinco-trinco (no accepten tarja de crèdit).
    2) que no pots usar-los als caixers/dispensadors... amb lo qual sempre has de fer la cua. Ni tampoc si compres on-line, o ara que promouen la compra amb el telèfon.

    ResponElimina
  15. Es ciert, Mari.

    No se perque no us treieu tambe vosaltres la tarja. A mes de tots els avantatges que ha comentat el Marc, vas acumulant punts que pots canviar per entrades gratix. Jo ja tinc punts suficients per a dues entrades gratix :-)

    ResponElimina
  16. déjà-vu?
    altra vegada estem en matrix? :)

    ResponElimina
  17. Déjà-vu?
    Altra vegada estem en Matrix?
    :-D

    ResponElimina
  18. Yo paso de "cues" xD
    Mi voto para La Deuda

    ResponElimina
  19. Molt interessant, la discusió, he, he!
    Jo crec que l'abonament val la pena... Potser al cap de l'any no s'estalvia una fortuna, però jo sempre tinc molt present quelcom que va dir Sancho Panza: "Muchos pocos hacen un mucho" ;-)
    A més, si un dia no portes la tarja OCINE, o se t'ha esgotat i no portes les peles, o hi ha molta gent a la cua, sempre es pot fer lo de sempre: ServiCaixa :-)
    Ah! I es pot comprar més d'una entrada amb el mateix abonament (molt practic per a parelles i famílies!).

    Buff! Parece que tenga comisión xD

    ResponElimina
  20. Que haveu menjat llengua o ke? he intentat seguir la conversa aquest mati i quasi no treballava.

    Bé, espero no rajar-me perque demà vinc al cinema, tinc mono d'anar amb vosaltres i veure una peli com deu mana, sense interrupcions.

    Suvi

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....