dilluns, 5 de desembre del 2011

Avancem cine pel pont?

3696f.jpg

Com teniu la setmana del pont? alguns podeu fer 'aqüeducte' de 9 dies? ;)

Al tema, dijous que ve sembla que serà una mica complicat anar al cine per la nit, segons opinió d'uns quants, així que què tal si ho avancem a dimarts o dimecres?

I en quant a la peli? també s'ha comentat per part de molts la intenció de veure el Gato con Botas, així que tot i l'estrena de In Time i Acero Puro (amb en Hugh-pecholobo-Jackman), només indico horari per el Gato con Botas:

El Gato con Botas (92 min):
- 22.15 (castellà, no-3D)
- 22.40 (castellà, 3D)
- hora de tarda en versions catalanes (3D i no-3D)

Ja direu algo referent al dia, i si voleu proposar una altra peli, endavant!

9 comentaris:

  1. Hola!
    A mi el dia que em va millor és dimecres, a la nit, perque aquest dia treballo mati i tarda (fins les 9 del vespre). Per això m'estimo mes no anar dimarts a la nit.
    Pel que fa a la peli, el Gato, en castellà, per sentir la veu d'en Banderas.

    ResponElimina
  2. Marc, has perdut el bon costum de, quan fas tu l'entrada al blog, escriure el primer comentari també... Jo només rebo notificació al mail del primer missatge, i fins ara que ha escrit la Yolanda no tenia ni flowers de que hi havia/podia haver intenció d'anar al cine avui :S

    Jo, per tal de veure-us, fins i tot seria capaç de veure el Gato con Botas :) pero tenint que aixecar-nos TAN aviat a l'endemà, si aneu en sessió de nit passaria.

    Així que estaré atenta demà als vostres comentaris i en funcio de la sessió que escolliu, ja us diré que faig al final ;-)

    ResponElimina
  3. No no, avui dilluns no!, vaja, no crec que a ningú li anés bé avui :P.
    Al llarg de la setmana passada recordo com si s'hagués dit que dijous no anava bé pq alguns no hi eren (almenys per la nit :P). I com si es contemplés l'opció d'anar-hi dimarts o dimecres... per això he fet l'entrada amb aquest títol :), en vistes d'avançar-ho a dimarts o dimecres.

    I sí, dimecres no és massa bona opció si l'endemà s'ha de matinar.
    I dimarts per mi tampoc pq dimecres treballo :(

    No he dit res pq no acabo de trobar un dia que em vagi bé :S
    (potser, només potser, demà anem al cine amb la família de Marina, està per concretar)

    Així que no sé pas què dir-vos... que cadascú vagi contestant a veure si es pot organtitzar una 'expedició' al cine :D. Però aquesta setmana dijous ja tenim algo millor, no? ;)

    (en tot cas, Gerard no hi serà aquesta setmana, que avui ja marxava a Sabadell i crec que estarà allà fins dijous que anirà directament a Cardona amb l'Elisa).

    ResponElimina
  4. Jo estic com tu Marc, que demà treballo, ja ho he dit. I aquest cop no em puc permetre el luxe d'anar mig zombie pel món al dia següent ;)
    Pero si us passa el mateix pel dimecres nit, que al dia següent heu de matinar, doncs feu el que us convingui més, Mari.
    Per mi, cap problema. Feu el que us vagi millor, que jo puc buscar-me alternatives per veure el Gato en un altre moment, com el cap de setmana :)

    ResponElimina
  5. Ah, Mari!
    He llegit que el Hugh Jackman ha tingut molt bones critiques per Acero Puro. Aquesta peli també pinta molt bé! (i no només perquè el prota estigui com està!)

    ResponElimina
  6. Ei Yolanda, no hem diguis això que jo me pirro per anar a veure Acero Puro (Hugh es mi heroe).

    Per altra part, m'encanta els dibuixos animats, i els gatitos son mi debilidad.

    Y digo yo, el divendres que li passa? ja teniu planillus?, perque seria un bon dia, no?

    Susana

    ResponElimina
  7. Hola!

    Porque los viernes no hay descuentos, Su ;) A mí esta peli no me llama mucho la atención, pero como siempre me equivoco, seguro que luego es un peliculón ;) Que os guste.

    Ciao!

    ResponElimina
  8. Jo també havia pensat en l'opcio divendres/cap de setmana, però em sembla que els divendres alguns entreneu, oi?
    Lo dicho: aneu quan us convingui!
    Suvi, si ells van abans a veure la del Gato, quan em decideixi a anar-hi (sola o amb mes gent), ja t'ho diré. Pero no tinc clar quan seria, si aquest finde o un altre. Si Et surt algun planillo, aprofita-ho! OK?

    ResponElimina
  9. Sorry! Quan vaig fer el comentari ahir em pensava que ja era dimarts! Si es que amb tants dies de festa, ja no se ni en que dia visc.

    Nosaltres no anirem al cine, mes que res perqué la del Gat no ens fa el pes. Pero tenim intencio de passar per les Gavarres aquesta tarda, ho dic per si algu hi va i vol que quedem per fer un berenar/sopar al Viena o un lloc d'aquests

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....