dilluns, 19 de desembre del 2011

Cine pre-Nadal

3712f.jpg

Com es presenten les vacances (si en feu) i els Nadals? :)

Aquesta setmana hi ha dues estrenes força interessants. Per un costat MI4: Protocolo Fantasma, que diuen que és la millor peli de tota la saga (bueno, de moment ho agafarem amb pinces). Les MI són pelis entretingudes, amb acció, però crec que la trama cada cop ha tingut menys importància, excepte en la primera que crec que ho van bordar. Per altre costat tenim Perros de Paja, que sembla molt molt interessant.
No obstant, crec que hi havia una opinió més o menys consensuada de veure IN TIME aquesta setmana. MI4 aguantarà bastant de temps en cartellera encara.
Es queden en el tinteru altres com Un Método Peligroso, Jane Eyre, etc., o Arthur Christmas que ja només la fan en sessió de tarda.

Cartellera:

In Time (109 min): 22.40
MI4: Protocolo Fantasma (132 min): 22.00 (i 22.40, però durant més de 2h...)
Perros de Paja (110 min): 22.30

Ja direu!!

PD: Gerard em va dir que li aniria millor dimecres, però crec que a alguns dimecres no els va bé... així que bueno, indiqueu quin dia us va millor i quina peli voleu!

11 comentaris:

  1. Qualsevol de les 3 m'estaria bé.
    En quant al dia, prefereixo dijous... però si a tothom li és indiferent i Gerard només pot dimecres, doncs dimecres :)

    ResponElimina
  2. A mi el dimecres m'és impossible, però tampoc puc confirmar assistència pel dijous fins al mateix dijous al vespre,o sigui que feu el que convingui més.
    Pel que fa a la peli, no votaré per la mateixa raó.

    (de totes maneres, L'oferta d'aquesta setmana tampoc es que m'apassioni gaire, la veritat!)
    Bona setmana a tothom!
    :)

    ResponElimina
  3. Marc, ha quedat prou clar que m'està bé si finalment aneu al cine en dimecres?
    Potser fin i tot em feu un favor, jeje!
    ;)

    ResponElimina
  4. Jo voto In Time, pero ull!!! que tot fa pinta que dimecres ens canvien la cartellera. Haurem d'estar al tanto amb els horaris.

    Pel que fa al dia, preferiria dijous ;-)

    ResponElimina
  5. Estem a dimecres!!
    El Gerard ha proposat dimecres perquè dijous no pot.
    Dels que heu dit que 'preferiu' dijous, vol dir que avui dimecres no podeu? o que no us va tan bé com dijous?

    Bueno, no hi ha gaire temps. Jo hi aniré avui amb Gerard. Ja direu què feu.

    Per cert, suposo que la peli serà In Time.

    ResponElimina
  6. Joer, veig que hi ha una mica de passotisme aquesta setmana :(. Suposo que tots tenim el cap en les festes ;) (i vacances :D).

    En fi, a part de figurar en el mateix post, el Gerard ahir va avisar pel 'guasá', així que esteu tots al corrent de que avui alguns anirem al cine. Si us hi voleu apuntar ja ho sabeu.

    ResponElimina
  7. Sorry!! Volia escriue ahir i se'm va passar i avui he anat de cul entre reunió i assamblea del comité d'empresa.
    Intentarem venir al cine aquesta nit, ja que hi aneu vosaltres. Si al final no poguessim anar ja us avisarem per whatsapp

    ResponElimina
  8. Eiiiiiii!!!!!

    Jo si que m'apunto al cine. M'ha passat una mica com la mari, aquesta es la darrera setmana de l'any de feina i tinc moltissims temes que deixar enllestits abans de comenár les vacances de nadal.

    Quedem a les 22:30 davant del cine, oi?

    ResponElimina
  9. Sip, 22.30!!
    (he revisat la cartellera aquest matí i no hi havia canvis...)

    ResponElimina
  10. Passeu-ho bé al cine!

    I Bones Festes a tothom!
    :-)

    ResponElimina
  11. Hola!

    Yo tampoco iré esta semana, así que paseís felices fiestas y feliz año!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....