dimarts, 21 de febrer del 2012

Inferns blancs, dones de negre, vergonyes, joves adults i convidats

Inline images 1  Inline images 2

A veure què tenim aquesta setmana...
- Infierno Blanco (115 min): 22.40
- Shame (97 min): 22.30
- Young Adult (94 min): 22.40
- El Invitado (115 min): 22.40
- La Dona de Negre (95): 22.30

La que es veu que està funcionant bé a taquilles és El Invitado, que ja la van estrenar la setmana passada. I bé, les demés, doncs una mica de tot... acció, comedia, fantasmes, sexe, thriller...

Apa, ja direu!

PD: no fa pas massa encara feien pelis a la sessió de les 22.00 o 22.15, no? ara cada cop més tard i eps! que a les Gavarres hi ha un xou de camins nous i desviaments que canvien dia sí i dia també, que fa que te'n puguis anar a girar a la Canonja per tornar... ojillu!

9 comentaris:

  1. Madre del Amor Hermoso!!!!
    Quin munt de pelicules interessants per triar!
    :O
    SHAME te unes critiques espectaculars (més que sobre sexe, és sobre l'addicció al sexe, per si algú no ho sabia).
    Young Adult té pinta de comèdia àcida; Infierno Blanco és de les d'acció que molen molt; i la de El Invitado tampoc pinta malament...
    Respecte a la Dama de Negro, he llegit que com a película de terror clàssic (per a qui li agradi el gènere), està força ben feta.

    Crec que el meu vot estarà a triar entre la comèdia (Young Adult), el drama de qualitat (SHAME)i la lluita per la supervivència (Infierno Blanco), però m'esperaré a veure què dieu la resta, que ja dic que aquesta setmana la tria és complicada...gairebé tant com arribar al cine sense perdre's entre tanta rotonda provisional :S

    ResponElimina
  2. Eeeoooo!!!???
    Que hi ha algú????
    Dimecres a les 7 de la tarda i encara no ha votat ningú?
    Que esteu tant indecissos/es com jo?

    ResponElimina
  3. Wala!!!

    El blog aquesta setmana s'assembla als paissatges nevats i desertics de la peli "Ifierno blanco"...

    A veure, a mi ja em va be que les pelis comencin una miqueta mes tard, que quan comença a les deu arribo pels pels. Aquesta setmana no caldra que corri!!!

    Si es cert, que aquestos dies el nus viari de les Gavarres es un infienno, pero imagino que a les hores que hi anem nosaltres, no tindrem cap problema.

    I sobre la peli a triar... be, crec que em decanto per la comedia. Em ve de gust riure una estona.

    Fins aviat!!

    ResponElimina
  4. Ok!
    Pues ya que Jaume se ha tomado la molestia de votar, voy a decantarme yo también por Young Adult
    ;)

    ResponElimina
  5. Pos Marina també li fa gràcia aquesta, Young Adult i a mi també m'està bé (de fet, aquesta setmana totes em fan bastant el pes).
    Gerard vol veure Infierno Blanco, i va dir que intentaria entrar al blog a votar (o potser ho faci per whatsapp).

    Però sí Yolanda, si no he votat és per indecisió :P

    ResponElimina
  6. Ups, ho sento, aquesta setmana he anat molt enfeinada i no m'he passat pel blog, tot i que he llegit els comentaris pel mail ;-)

    El meu vot és per l'Invitado. El Paco votarà a migdia, però em sembla que també volia aquesta.

    En tot cas, les dos pelis votades les fan a la mateixa hora, així que ens trobem a taquilles a les 22:30h

    ResponElimina
  7. Pues si, mi voto para el Invitado.

    ResponElimina
  8. Bueno, ajuntant wazáaas i els missatges al blog, diria que la cosa està així:

    - Infierno Blanco: 1 vot (Gerard)
    - El invitado: 3 vots (Paco, Mari i Sandra)
    - Young Adult: 3 vots (Jaume, Yolanda i Marina)

    Totes elles a les 22.40.
    Convocatòria 22.30 a taquilles i allí ja es faran grupets o el que calgui.

    ResponElimina
  9. Ui, Marc! El teu "a mi aquesta ja m'està bé" no era un vot per Young Adult, doncs?
    Sigui com sigui, ens veiem al cine!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....