dimarts, 14 de febrer del 2012

Star War Horse

3824f.jpg  3795f.jpg

Ho sento pel joc de paraules del títol, no ho he pogut evitar :P

En fin Pilarin, que la moda de les pelismésllarguesqueundiasensepa està en auge, i inclús les reedicions (SW EpI) són també pelis de llarga duració. I si n'hi ha alguna que és més curteta, la fan a les 22.40... mandagüevs.
Per aquesta setmana la cartellera està així:

- War Horse (146 min): 22.00h
- El Invitado (115): 22.40
- SW: La Amenaça Fantasma en 3D (136 min): 22.00
- J.Edgar (137 min): 22.00

Pos eso, ja direu!


18 comentaris:

  1. Pfffffffffffff, tio, és que així no hi ha manera d'anar al cine :((((
    Amenaza Fantasma estaria guay veure-la en 3D, vaja, veure només la carrera de baines i el combat amb en Darth Maul, la resta (jar jar, midiglorians, etc) ho podrien retallar i deixar una peli d'hora i mitja :P

    De les que hi ha... potser el Invitado és la que més m'atrau (i no gaire), però és la que acabarà més tard (sent la més curta).
    De fet ni em van ni em venen massa totes elles... :S
    kakadevaka

    ResponElimina
  2. Però si he de votar per una... hmmm... El Invitado? :P

    ResponElimina
  3. A veure si fan (i surt votada) una peli que t'agradi, Marc... que vull la meva arracada, jejeje

    ResponElimina
  4. Ostias, la teva arrecada! (ni me'n recordava ja :P)
    Crec que la vaig posar fora de l'abast de la Botxan (espero, jejeje).

    ResponElimina
    Respostes
    1. oooh espero que si... m'encanta aquesta arracada!!!
      Me les va comprar el Paco a un mercat medieval.

      Elimina
  5. Respostes
    1. El Invitado como segunda opcion

      Elimina
    2. No sé si atreverme a votar, la verdad, porque últimamente estoy gafada, los jueves :(
      Pero voy a ser positiva :) y a pensar que este jueves SÍ!
      Y mi voto (y también la opción secundaria) es el mismo que el de Paco
      ;)

      Elimina
  6. La del cavall me'n recordo que quan vaig veure el trailer al cine (fa temps)em va semblar infantiloide, i per molt que sigui de l'Spielberg, no em motiva gens.

    El meu vot pel J. Edgar.

    ResponElimina
  7. Jajaja, a este paso nos vamos a meter en la Ópera ¬¬ Mari, ya veo que les metes caña...ahí, ahí :D
    Mi voto vuelve a ser para J.Edgar.

    Nos vemos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si... intento "meterles caña" porque me da rabia que encima contesten y me digan prácticamente que "son daños colaterales" (ni que fuera una peli de yanquis!)

      En fin, supongo que esta tarde no estaría de más llamar por teléfono lo más tarde posible para confirmar que no nos chafan la peli OTRA VEZ!

      Elimina
  8. Bueno, crec que guanya J.Edgar per golejada :P, així que a les 21.50 a taquilles.
    És una peli que a mi no m'atrau (ho vinc repetint fa dues setmanes, i a més Gerard ja me la va explicar, espoilejant el final :S), així que passupalabru fins la setmana vinent :)

    ResponElimina
  9. Doncs segon intent de veure J.Edgar ;-)
    Qui confirma assistència?

    ResponElimina
  10. De fet crec que és el tercer intent de veure J.Edgar xD (que la setmana de Underworld ja n'éreu uns quants que la volíeu veure, però vau sucumbir al món subterrani :P).
    M'ha semblat que per avui sou 4, de moment, no? Paco, Mari, Sandra i Yolanda.

    ResponElimina
  11. Tens raó, tercer! intent ;-)
    Suposo que Jeims també, tot i que estigui molt ocupat organitzant congressos... :p

    ResponElimina
  12. Yo voy...y llevaré palomitas ;)

    ResponElimina
  13. Yo confirmo que vengo, aunque esté super resfriada!!!
    ;)

    ResponElimina
  14. Sí, Jaume ha confiramdo que viene, pero muuuy justito de tiempo, que la peli empieza a las 22:00!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....