dilluns, 12 de març del 2012

John Carter

Inline images 1

Després de setmanes i setmanes (jo diria mesos) en les que el Jaumet ens ha donat la llauna amb John Carter, no podem fer més que sucumbir als seus desitjos xDD
Pos eso, que aquesta setmana no hi ha oferta alternativa perquè sembla que hi ha bastant de consens (però, com sempre, podeu proposar-ne d'altres i les inclouré). Quedaran per la que ve Red Lights, Indomable, Intocable (una peli francesa que està triomfant com la colaloca), etc.



Edito: Després de conversa amb Gerard (que a la vegada va parlar amb Sergi i es van sorprendre de la poca oferta setmanal) afegeixo un parell de pelis més. Donat que John Carter és gran estrena i aguantarà en cartellera, es planteja l'opció de postposar-la una setmana i aprofitar aquesta per veure'n alguna de les anteriors... i potser així, de cara a la setmana que ve, canvien l'horari de John Carter i la fan una mica abans. En fi, ja direu tots plegats!

- John Carter (132 min): 22.40
- Red Lights (118 min): 22.30
- Indomable (93 min): 22.40
- Intocable (115 min): 22.40

Agrairia que algú consultés en alguna altra font la 'disponibilitat horària' d'aquesta peli (i que no coincideixi amb cap òpera), a veure si hi ha alguna sessió anterior... :P

(de totes maneres, mecagunlamarequelsvapariratotsplegats!! uns per fer pelis tremendament llargues i els altres per projectar-les tan tard..... ens estan matant!!!)

11 comentaris:

  1. Jelou!
    Segons la web de les Gavarres, l'opera és el dimecres a les 20:00, o sigui que no hi ha interferències ;)
    Jo aquesta setmana no vindré al cine, o sigui que ja direu si us ha agradat la peli.
    Petonets!

    ResponElimina
  2. Yo lo siento pero salir del cine casi a la 1 como que no. Propongo otra peli esta semana a ver si la que viene nos acompañan mas los horarios.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per això preguntava jo si sabíeu d'alguna sessió anterior (a les 22.00h més o menys). A mi tampoc m'agrada la idea de sortir tan tard del cine... que divendres vaig grogui total :(

      Elimina
    2. A las 22:30 en Vila-seca. Tampoco ganamos mucho.

      Elimina
    3. Hombre, algunos sí ;-)

      Elimina
  3. Entrada editada/actualitzada amb noves propostes, que per lo vist la oferta única no havia triomfat gaire.

    ResponElimina
  4. Jajaja!!!
    Sou una colla de blandengues queixiques!!!

    El meu vot es per John Carter.

    Aupa Barsoom!!!

    ResponElimina
  5. Doncs jo voto per Indomable, que me da que no aguantarà massa més i la vull veure al cine (a part de que és la més curteta i acabarà abans que les altres xD).
    Jaumet! John Carter la vull veure també!! (però aguantarà en cartellera).

    ResponElimina
  6. Jo també vull veure la de John Carter, però millor un altre dia i/o sessió.

    Per aquesta setmana Indomable em sembla bé. És la que vaig votar la setmana passada ;-)

    ResponElimina
  7. Gerard ha votat Indomable via whatsapp.
    I també comenta de veure aquesta ara pq porta més temps en cartellera.

    Així doncs què, Indomable (amb 3 vots) avui a les 22.40?
    Almenys és més curteta i a les 00.15 ja podem ser fora :)

    ResponElimina
  8. Mi voto para Indomable.
    4-1

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....