dimarts, 20 de març del 2012

Sessions llargues i tardanes. Com ho fem?

Inline images 2  Inline images 1

La setmana passada va passar algo... que es veia venir que passaria. Si pelis interessants són especialment llargues (com John Carter, que dura 132 min) i les fan a la darrera sessió (22.40), què fem? a molts, treballant l'endemà, ens tira endarrere haver de sortir del cine a la 1 de la nit. I sí, ja ho sé, a vegades ens hem quedat de tertúlia a la intempèrie fins més tard... però serà que ens fem grans i ens tornem febles :).

Hi ha dues opcions (sempre i quan vàries persones vulguin veure la peli, està clar):

A) S'hi pot anar a la sessió anterior, de les 7 o les 8 de la tarda... (en el cas de J.C., que val tant per John Carter com per Jaume Capdevila xD, ell és el principal interessat a veure-la, així que, suposo que per aquest cas l'opció A no aplica a no ser que aquell dia pleguis abans de la botiga :P)

B) Anar-hi algun altre dia que l'endemà no es treballi, o un dia de festa per la tarda. O sigui, anar-hi algun divendres o dissabte per la nit, o un diumenge per la tarda-vespre.

Tinguem-ho en compte quan aparegui una peli d'aquestes característiques (llarga i que comenci tard). I discutim-ho ara per John Carter.

Som-hi, l'oferta setmanal és:
- John Carter (132 min): 22.40
- Contraband (110 min): 22.40
- Intocable (115 min): 22.40
- Luces rojas (118 min): 22.30
- Esto es la guerra (98 min): 22.40

I encara n'hi ha més però ja n'he posat prous. Si en voleu proposar alguna altra, ja ho sabeu :).

Vinga, ja direu alguna cosa! Sobretot, i en primer lloc, si esteu interessats a veure John Carter, i si és així, quin dia/sessió?

26 comentaris:

  1. Doooncs així està el pati... No han avançat la peli d'horari i la segueixen fent molt tard.

    Jo SÍ vull veure John Carter, però no hi vull anar a les 22.40.
    O hi anem en alguna sessió anterior, o bé dissabte o diumenge tarda (o dissabte nit). (Divendres nit jo no puc).

    ResponElimina
  2. Jo també vull veure JC, la peli :D
    En aquest cas voto per veure-la dissabte a la nit tots plegats ;-)

    Aquest dijous jo tinc que fer campana del cine perque divendres em "toca" fer d'hostessa 12 hores seguides i serà super pesat... si a sobre vaig amb son pot ser mortal. Per aquest mateix motiu no puc anar divendres a la nit.

    ResponElimina
  3. A mi entre setmana no em va bé anar al cine a la tarda ni dimarts, ni dimecres, ni dijous, que tinc anglès i piscina.
    Els dijous no m'importa dormir poc si, no vaig massa cansada de la resta de la setmana, la peli m'interessa, i a més vull veure-la en bona companyia, que no poder comentar-la a la sortida és un rotllo ;)
    Pero és cert que no és el mateix començar a les 22:00 o 22:15 o fins i tot 22:30 si la peli és curta, que saber que sortirem cap a la 1 de la matinada del cine :(
    O sigui que, n cas d'haver de canviar alguna vegada el dia de la sesió de grup, voto pel cap de setmana. I, preferiblement, com la Mari, per un dissabte a la nit ;)

    Dit aixó, pel que fa al vot de la setmana, tot i que em crida l'atenció la peli del paralític i l'exconvicte, em solidaritzo amb el J.C. i voto J.C. (dijous o dissabte nit). Tinc curiositat per veure aquesta versió Disney d'un clàssic de la cf!

    ResponElimina
  4. Els que podeu/voleu anar al cine demà dijous, confirmeu sala i peli, perque hi ha òpera.
    Finalment, "hem aconseguit" que ho anuncien a les xarxes socials!!:

    "Mañana en Ocine Girona, Platja d'Aro, Granollers, El Vendrell, Gavarres, Roquetes, Aqua (Valencia), Plaza Mayor (Xàtiva), Tudela, Bretxa (San Sebastián) y Txingudi (Irún) en directo desde el Royal Opera House (Londres), el ballet de Romeo y Julieta a las 20h15min"

    ResponElimina
  5. Yo me abstengo...
    Demà surto de la uní a les 9 de la nit. Simplement, si decidiu anar demà agrairé que algú m'envii un SMS.
    Si hi ha grup per dissabte, genial.
    El Jaume no ha dit res, i no voldria deixar-lo penjat, la veritat :(
    Algú sap alguna cosa d'ell?

    ResponElimina
  6. Jo per avui no sé què faré... volia anar-hi, però aquesta setmana la Botxan s'ha fet mal i amb prou feines pot bellugar-se. Ahir el veterinari va dir que segurament s'havia trencat un osset de l'esquena, a part d'algun trencament muscular... es recuperarà però durant uns dies estarà molt adolorida. Ja veurem :S
    Decidiu a quina peli/sessió aneu, i depenent de com estigui el pati potser vinc.

    ResponElimina
  7. Pobreta! A veure si millora.
    He "parlat" via iSMS amb el Jaume, i hem decidit que, veient el panorama, millor deixar el cine pel cap de setmana.
    Ell queda encarregat de fer-vos una proposta per anar a veure John Carter aquest weekend.
    Bye!

    ResponElimina
  8. Gerard va dir que avui volia anar-hi a veure Red Lights.
    Si algú més s'hi anima que contacti amb ell. Pq si hi ha d'anar sol no sé què farà.

    ResponElimina
  9. Ho sento, però aquesta no em crida gaire...
    Canvi de tema: a TV1 fan clàssics del cinema. Acabo de veure el tràiler i realment el que diu és cert, s'han de veure al menys un cop a la vida. Ja sé que no són la mena de pelicules que acostumem a veure, però per si us interessa, aquesta nit a les 22:15 fan "De aqui a la eternidad".

    ResponElimina
  10. Ei, com quedem pel dissabte?

    Ah... han canviat la sessió de John Carter: la fan a les 22.00h, cullons per fi!!!.

    La fan a les 19.15 i a les 22.00.

    ResponElimina
  11. Doncs la veritat es una putada que l'hagin canviat ara... Perque amb la Yolanda deiem de quedar per sopar tots plegats abans de la peli, pero ara, si comença a les deu... la cosa ja va molt mes justa de temps

    Espero que aquest canvi d'horari no impliqui que l'hagin passat a una sala petita... aiiix! quina por...

    Ep!!! Recordeu que els caps de setmana les sessions estan molt mes plenes de gent i son numerades. No serveix arribar cinc minuts abans...

    ResponElimina
  12. Sempre podríem anar-hi diumenge a les 7 i sopar després.
    Sinó, seria qüestió d'anar-hi avui a les 8.30, treure entrades i anar a sopar algo abans. Jaume, et podem demanar el teu bocata si tu arribes una mica més tard.
    Ja direu!

    ResponElimina
  13. Sempre podríem anar-hi diumenge a les 7 i sopar després.
    Sinó, seria qüestió d'anar-hi avui a les 8.30, treure entrades i anar a sopar algo abans. Jaume, et podem demanar el teu bocata si tu arribes una mica més tard.
    Ja direu!

    ResponElimina
  14. Sempre podríem anar-hi diumenge a les 7 i sopar després.
    Sinó, seria qüestió d'anar-hi avui a les 8.30, treure entrades i anar a sopar algo abans. Jaume, et podem demanar el teu bocata si tu arribes una mica més tard.
    Ja direu!

    ResponElimina
  15. Sempre podríem anar-hi diumenge a les 7 i sopar després.
    Sinó, seria qüestió d'anar-hi avui a les 8.30, treure entrades i anar a sopar algo abans. Jaume, et podem demanar el teu bocata si tu arribes una mica més tard.
    Ja direu!

    ResponElimina
  16. Marc! Què ha passat? Per triplicat!
    Jo, si voleu anar a fer un frankfurt o un entrepà abans, m'apunto, tot i que no sé si podreixen arribar a les 20:30 (temes familiars) o a les 21:00.
    Ja miraré què dieu al blog o us trucaré.

    ResponElimina
  17. Podreixen NO! Vull dir "podré"!!!
    Feia dies que el "&&€(&@!!@€& corrector no em feia la guitza!

    ResponElimina
  18. nosaltres confirmem a les 20.30 a taquilles per comprar les entrades, i anar a sopar algo per allí ;-)

    ResponElimina
  19. Ok!
    Confirmo que vindré a sopar, però si veieu que no hi sóc a les 20.30, aneu fent i us buscaré.
    PD. També li preguntaré al Jaume si vol que li compri l'entrada del cine.

    ResponElimina
  20. Mari!!!
    Si les entrades són numerades, hauríem de comparar-les totes a la vegada, si volem seure junts, oi???
    Si veig que no puc arribar a les 8.30 (que espero que sí!), us truco abans.

    ResponElimina
  21. si, les hauriem de comprar tots alhora... si no arribes m'ho dius i te la compro

    ResponElimina
  22. Vull deixar constància al blog de que John Carter em va agradar força. Pel que havia sentit/llegit em pensava que seria un bodrio i no senyor!
    :)
    Crec que és una pel·lícula de aventures clàssica, que respecta molt l'esperit del llibre original ("A Princess from Mars", d'Edgar Rice Borroughs, el mateix autor dels llibres de Tarzan (és que la Mari em va dir que ho diguès al blog!)). No és simplement baralles o lluites espacials. Jo no la veig tan dolenta com diuen alguns!
    El que sí que es cert és que potser no és el típic producte Disney; i potser has de ser una mica més gran que nen per que t'agradi del tot, no ho sé. Potser per aixó ha resultat un fracàs als EUA?
    Els paisatges i les ciutats de Mart també em van agradar moooolt, i per descomptat la mascota-gos marcià i les cries verdes de vés-a-saber-com-es-diuen...
    En fi, que trenco una llança a favor d'aquesta pel·lícula!
    ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yolanda, per això intento no llegir crítiques.
      Darrerament sembla que TOT s'ha de criticar. Les crítiques positives no valen, sembla que un crític només és bo si maxaca la peli i n'extreu lo pitjor... així anem.

      De totes maneres algo bo té haver llegit/sentit comentaris negatius d'una peli (abans de veure-la): rebaixes les expectatives i llavors la peli et pot sorprendre agradablement.
      Exemple recent: no vaig veure la nova de Conan al cine. Només recordo que la titllaven de xusco en amunt. Doncs ahir per la tarda la vaig veure i no em va desagradar gens. Al contrari!. Vale, no és Conan, ni un remake de Conan, sinó més aviat una visió 'alternativa': canvien la història del personatge i en treuen una peli d'aventures (que està prou bé).

      Tornant a John Carter, a mi sí em sembla una peli que puguin veure els nens (els bitxos verds dels ullals, i sobretot les seves cries, així com el "gos", són children-friendly de llarg :D). Més aviat el problema que deu haver tingut és que s'ha fet una peli per (gairebé) tots els públics (està classificada per 13 anys en amunt) i potser la gent esperava una peli més adulta/sèria.

      Elimina
  23. Moltes gracies pel feedback Yolanda. A veure si un dia puc veure-la.

    Hem moria de ganes de vindre, pero tinc a ma mare amb febra i no estava amb ganes de passar-m'ho bé.

    Espero s'ho passaseu molt bé.
    Un petó a tothom
    Suvi

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....