dimarts, 10 d’abril del 2012

Willis - Weaver - Superm... Cavill

Inline images 1

Com ha anat la setmana santa? han vingut bé aquests 4 dies per desconnectar :)
Bueno, que pensava que era dilluns i nooorl, ja és dimarts, així que aquí va la cartellera:

- La fría luz del día (93 min): 22.30
- Contraband (110 min): 22.30
- El exótico  hotel Marigold (122 min): 22.15 i 22.40

També tenim ese peazo de Titanic en 3D, però jo diria que no té gaires números aquí xD. I REC 3, però considerant que molts no hem vist les dues anteriors no crec que triomfi massa...
Ja fareu noves propostes (indiqueu sessió i duració).

fins dijuevs!

PD: eps, almenys aquesta setmana les dues propostes ja no són a les 22.40!! Alguna cosa està canviant... hehe



12 comentaris:

  1. Bones!
    Ja som aqui de nou!
    :)
    Doncs despres de veure els trailers i llegir alguns comentaris sobre aquestes dues, haig de dir que a mi no em crida l'atenció cap de les que proposa -a priori- el Marc (inclosa Titanic 3D, que ja en vaig tenir prou amb la primeva vegada en 2D!!!!!)
    :P
    Jo proposo:
    -El exótico hotel Marigold (122 min) a les 22:15 (tot i que la v.dig. és a les 22:40)
    que diuen que és una "agradable mescla de drama i humor" on es segueixen les aventures d'un "entranyable grup de jubilats" britànics que se'n van de viatge a la India.
    Petontets a tots! i a totes!!!!!

    (y un saludo a Sandra, si nos lees, estés donde estés!!!)

    ResponElimina
  2. Mi voto para La fria luz del dia.Un saludo.

    ResponElimina
  3. Yolanda, no la proposava pas Titanic 3D, intentava ser irònic :P
    Titanic (=eeeeecs) + 3D (=gggrrrmmpfffhfhfhgñggñgñg) = ggggg puaajjj :P (enlloc d'això, volia fer la onomatopeya d'una vomitada, però no sabia com xD)

    ResponElimina
  4. Ah, jo pensava que ja estaria la de Grupo 7 (que la volia votar!) Llavors, del que tenim en cartellera, jo també voto La Fria Luz del Dia.

    He de dir que la de l'Hotel no em desagrada, però em se un que es dormiria tota la peli i no vull!!! jejeje

    Bé, i la resta qué?? Alguns no diuen res, i Marc proposa pero no vota :p

    ResponElimina
  5. Bueno, jo mimetitzo amb la resta, i no voto fins dijous xD
    No, en sèrio, hi ha setmanes que ho tinc molt clar i d'altres que nifúnifá... però si he de votar per una, La Fría Luz del Día :), tot i que cap d'elles em convenç massa.

    ResponElimina
  6. Marc, ja vaig entendre que la proposta de Titanic anava de broma, ja!
    ;)
    Respecte al cine d'avui, crec que em retiro de la convocatòria, macos. Ja vaig dir que aquesta peli no em crida gens... I si fos estiu, m'apuntaria a la peli que fos, només per la vostra agradable comapnyia, però havent de matinar demà, i tenint una tarda tan atrafegada com la que tinc avui...
    :(
    Dons aixó, que ho passeu molt bé (i ja us preguntaré un altre dia com va anar el dia de la Mona!)
    Bye!

    ResponElimina
  7. Hola!

    I no us plantejeu en cap moment la de Lorax??? Es a les 22:15 i dura 85 minutets de res

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues es que esta también me ha dejado muuuuy fría cada vez que he visto el trailer, la verdad, no le he visto el interés en ningún momento ( y es una lastima! Porque se ve que está batiendo récords en los EEUU, no?)
      Lo dicho: creo que esta semana me quedo en casa...
      ;)

      Elimina
  8. Be si no dieu res en contra, estare a la porta dels cines a les 22:20

    Hasta-lueg!!!

    ResponElimina
  9. La primera meitat de la peli força bé, molt entretinguda i ben feta (el 90% del pressupost i de l'esforç interpretatiu gastat).
    La segona meitat de la peli (quan la trama ja estava revelada), molt prescindible i cutrilla.

    ResponElimina
  10. Quin balanç, Marc, jejeje.
    Deixa'm afegir, per donar un exemple molt ilustratiu sobre lo de "cutrilla": quan la ballarina de la disco, estudiant de medicina, al veure que li porten al xic ferit diu "me la vas a liar parda"
    ... << VER (o millor dit, "OIR") PARA CREER >>

    ResponElimina
    Respostes
    1. Je,je! Realment, aixó es el primer que diria una futura metgessa que hagués de curar al prota de torn...
      Gracies per compartir les vostres impressions!
      PD: Avui he mirat la cartellera, ja han estrenat Battleship!
      ;)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....