dilluns, 30 d’abril del 2012

Vengadores, reuníos!!!

Inline images 1

QUINES GAAAAAAAAAAAAAANES que arribi dijouuuuuusss!!!!

Jopetas, és que a tot arreu parlen meravelles d'aquesta peli, i tot i que veia 'misión imposible' reunir amb criteri en una sola peli tant de super-heroi, sembla que en Joss Whedon (responsable de Buffy Cazavampiros, Firefly / Serenity, Dollhouse, etc, i persona molt vinculada al tema còmic de superherois) ha fet una feina estupenda.

Bueno pos, una altra setmana amb proposta única a petició popular :D
- AVENGERS (145 min): 22.00
(també la fan en 3D però a les 22.40)

21 comentaris:

  1. Pos eso, la sessió de les 22.00 (no-3D).
    Si teniu samarretes o argo friki super-heroístic, a portar-ho al cine :D
    (ara que hi penso... les dues samarretes de super-herois que tinc jo són de DC :S)

    ResponElimina
  2. Mi voto para la sesión de las 22:00h
    Yo tambien llevare la mia de DC xD

    ResponElimina
  3. Ens veiem al cine!
    :)

    ResponElimina
  4. Mi voto para la sesión de las 22:00h
    Yo tambien llevare la mia de DC xD
    Ahora sí que soy Mari xD

    ResponElimina
  5. Collins, pensava que Avengers despertaria més els ànims i participació d'alguns :P

    En fin pilarín, que ens veiem a taquilles a les 21.50.

    PD: Marina i jo segurament anem aquesta tarda a les gavarres, i si se'ns fa tard ens quedarem a sopar allí (al burrikin, a la creperia... on sigui). Si algú s'hi apunta, allí estarem :)

    ResponElimina
  6. Està tan clar que la gent "passa" ;-)
    Sergi i Miriam també venen (m'ho van dir dimarts). Ara bé, la Miriam diu que si anem de "frikis" farà veure que no ens coneix, jajajaja

    ResponElimina
  7. Home, anar de frikis voldria dir disfressats completament :D, i em penso que ningú de naltros té huevs/huevaris d'anar així :P
    Només portarem una samarreta... (i a més de DC, pel que veig xD).

    ResponElimina
  8. Home, jo si tingués la disfressa, si que me la possaria XD
    Però ja li vaig dir a la Miriam que només portariem samarretes, que no tinc capa :p

    ResponElimina
  9. Hola!

    Em sap molt de greu, pero aquesta setmana no podré venir al cine, aixi que soc baixa.

    El motiu es molt simple, que no trago al Marc i no puc suportar estar a la mateixa sala que ell...

    ... aix, no, que havia de dissimular

    :-P

    La veritat es que no puc venir avui al cine perque no tinc cotxe. Es al taller fins divendres.

    No patiu, perque aquesta peli tinc moltes ganes de veure-la i trobare facilment gent amb qui anar al cine.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure piltrafilla, com t'he dit per whatsapp jo et puc tornar a Reus, però no et puc venir a buscar pq tinc la tarda liada.
      Així que fes-t'ho com vulguis, vola, teletransporta't, o pilla un taxi, però vine home!!!

      Elimina
    2. Home, jo crec que puc oferir-nos (en nom del Paco) i més si només és per l'anada, i la tornada que se'n carregui el Marc. Ho concretem a migdia ;-)

      Elimina
    3. Ok Mari, tu reculls el paquet (sí, paquet) en el punt d'entrega, i jo m'encarrego de tornar-lo un cop enllestit el treballet... intentarem que acabi d'una sola peça (i que no esquitxi massa sang...)

      PD: són 3/4 d'una... migdia passat xD (tot i que l'horari del blog sigui el de ves-a-saber-on, i això que està ben definit a la configuració)

      Elimina
    4. jajajajaja aquest comentari teu Marc, m'ha recordat un cotxe ple de sang per dins en una peli molt coneguda del Sr. Tarantino (a qui percet retran homenatge al proper festival de cinema fantàstic de Sitges... BIEN!!)

      Elimina
    5. Sí sí, i llavors el Sr. Lobo ha de netejar l'estropici xD
      (m'ha arribat també un miliu del festival de Sitges on efectivament es diu que celebraran el 20e aniversari de Resevoir Dogs! 20 anys té ja... juer com passa el temps).

      Elimina
    6. "Per cert", on deia "percet" volia dir "per cert" :p

      Elimina
  10. Oooooh :(
    Jo no tinc cap samarreta guay :(
    Només una d'un home-llop, que no lliga gaire ;P
    En fi, a veure si al Saló del Còmic ho arreglem i em compro una ben xula ;)
    I xatos! Cuideu-me el paquet i no el destrosseu gaire, que li tinc carinyu, que ja són molts anys!
    Fins i tot més que amb el Tarantino!
    :D
    C U 2nite!

    ResponElimina
  11. Jo si tinc un parell de samarretes frikis, i m'he vist totes les pelis de Marvel (encara que aixo no sigui suficient per a segons que)
    :-(

    ResponElimina
  12. La Mari no sabia res de l'excursio programada del diumenge al saló del còmic i s'ha sentit una mica dolguder aquest tema

    ResponElimina
  13. Pues eso se arregla rápido, no?, porque no creo que haya habido mala fe por parte de nadie, al no comentarlo, Mari, sino algun despiste, así que por mi parte pido disculpas :S
    Y yo digo:
    Mari!Pako! Os venís al Saló del Còmic a lucir camisetas????!!!!

    ResponElimina
  14. Causamos baja esta noche al cine.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....