dimarts, 15 de maig del 2012

Sombras Tenebrosas, Sean "Cure" Penn, i comèdies a tutiplén

Inline images 1

Hooooles!!

Aquesta setmana sembla que la cosa va de comèdies: tenim la nova estrena d'en Burton, amb en Depp i tota la tropa (Sombras Tenebrosas), la d'en Sean Penn que sembla el cantant de The Cure (Un lugar donde quedarse), i els American Pies. Per posar algo diferent incloc Safe (la del Statham):

- Sombras Tenebrosas (113 min): 22.40
- Un lugar donde quedarse (122 min): 22.00
- American Pie - el reencuentro (113 min): 22.00 i 22.40
- Safe (95 min): 22.40
- La Pesca del Salmon en Yemen (111'), 22:15h

Apa, ja direu!

13 comentaris:

  1. A mi la que més em motiva de la cartellera és una que justament no he indicat, "El hombre sin pasado"... que la fan només a la golfa.
    D'entre les que fan... pufff, pos estic com la setmana passada. En Burton ja no m'il·lusiona gaire :S.

    Potser la d'en Sean Penn...

    ResponElimina
  2. Jo afegiria una altra, tot i que em sembla que no tindrà gaires adeptes: La de La Pesca del Salmon en Yemen (111'), 22:15h.
    American Pie: no (l'humor aquest massa absurd prefereixo deixar-lo pel sofà :p).
    De les altres 3, no sé, perque son molt diferents i penso que les 3 poden estar bé.
    Ja m'acabaré de definir al llarg de la setmana entre el Deep, l'Statham i el Penn ;-)

    ResponElimina
  3. Jo em temo que aquesta setmana sóc bastant restrictiva... tot i que coincideixo força amb vosaltres en algunes coses:
    -No suporto el tipus d'humor de la saga "American Pie"
    -Vaig llegir (i comprar!!) el llibre de "La pesca del salmón en Yemen" i, la veritat, no em va agradar tant com deien i no tinc massa interès en la película.
    -Pel que fa a "Safe", tampoc tinc massa ganes de veure-la.
    -Queden, doncs, dues pelis que m'interessen: Sombras Tenebrosas i Un lugar donde quedarse.

    Com que sóc burtoniana quasi-total (a excepció del Planeta de los Simios), tenia decidit des de fa dies votar "Sombras Tenebrosas", però m'esperaré a veure què dieu, perquè "Un lugar donde quedarse" també pinta molt bé, i suposo que durarà menys a la cartellera...
    ;)
    Us aniré seguint!
    Bye!

    ResponElimina
  4. Hola!

    Doncs jo tinc moltes ganes d'anar al cine i la peli de sombras tenebrosas m'atrau força.

    Pero us deixo triar peli, a veure si d'aquesta manera es mes facil que vingui algu aquesta nit... :-(

    ResponElimina
  5. Pues por "lo que se cuece" en el whatsapp, parece que tenemos peli ganadora: SOMBRAS ("cumbres" para algunos) TENEBROSAS
    A las 22:30 en taquillas!!

    ResponElimina
  6. Vaya, ya me extrañaba a mi que nadie dijera nada...
    :S
    Gracias por la información, Mari!
    Pues mi voto será también para Sombras Tenebrosas, por si cuenta para algo...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yoli,

      resulta que en la empresa de Marc les han limitado el acceso a internet y no puede conectarse al blog... y nos lo ha contado a treves del whatsapp

      Elimina
    2. ¡Vaya! Al final la crisis va a afectar incluso al Cinexcusa :S
      (y de paso me va a dejar cada vez más desconectada de vosotros....)
      En fin...Em sap greu, Marc, que no puguis cnnenctar-te al blog és com tenir-te una mica més lluny :(

      Ens veiem aquesta nit!

      Elimina
    3. Bueno, puc però amb menor freqüència, rapidesa i extensió :'(

      I si... quina són zzz zzz zzzz

      Elimina
  7. Okis!!!

    Missatge rebut. A les 22:30 a les taquilles.

    ResponElimina
  8. Quina sooooooooooooooooooon!!!!!!

    ResponElimina
  9. Aquest matí he necessitat una grua per sortir del llit, pero gaudir d'una breu tertulia post-cine be es mereix aquest petit sacrifici

    :-)

    ResponElimina
  10. Doncs jo, avui, estic destrossada!
    A banda d'arribar tard a casa, vaig trigar dues hores en adormir-me!!!! Entre que jo estava un xic nerviosa ahir, i que hi havia gent de tertúlia a un balcó a l'edifici del davant... A les tres encara desperta :-(

    Crec que quan em faci més gran em passaré a l'hora dels jubilats, que són les 6 de la tarda, crec.
    ;-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....