dilluns, 7 de maig del 2012

Tornant a la normalitat

Inline images 1

Superades i amb força nota les 3 estrenes de les darreres setmanes (Battleship, Los Juegos del Hambre i Avengers), tornem a 'monotonia' de les cartelleres amb pelis 'normals' xD

Aquesta setmana la cosa està variada: per un costat el nou despiporre d'American Pie. Una nova peli d'acció amb l'Statham (que per lo poc del trailer recorda a León el Profesional i a Mercury Rising) i una de suspens, diuen que de l'estil de Los Otros i La Mujer de Negro.

- American Pie (113 min): 22.00h i 22.40h
- Safe (95 min): 22.40
- La Maldición de Rookford (106 min): 22.40

Apa, ja direu (i/o proposareu alternatives).

10 comentaris:

  1. Pueeeeeeeeeeeeeees, no sé no sé, dubto entre American Pie i Safe, tot i que podria prescindir d'ambdues. De moment no voto i m'ho penso més :)

    ResponElimina
  2. Homeeee, estant per aqui l'Statam el meu vot hagués sigut clar ;-)
    Però aquesta setmana em sembla que no podrem venir al cine: divendres marxem a Guadalajara i tinc tota la setmana super ocupada. Només em queda lúltim dia, el dijous, per preparar-me maleta i el dinar del dia següent (que a sobre, em toca anar a una reunió a Bcn pel matí, dinaré al tren, i en quant arribi a casa, emprenem el viatje).

    Bé, que trieu bona peli! XD

    ResponElimina
  3. Pos a veure què diuen els altres, però per mi es pot deixar la del Statham per la setmana vinent.
    I potser faig un pasa-palabra aquesta setmana, que vaig un pèl cansat (no he recuperat son el finde, i estic KO), ja veurem :P

    ResponElimina
  4. Jo ahir vaig escriure un comentari, pero se'm va esborrar abans d'enviar-lo :(
    La veritat és que el panorama em convida a quedar-me a casa, aquest dijous: no soporto la saga American Pie, tampoc m'agraden gaires les pelis de fantasmes (amb alguna excepció), i tot i que m'agraden les pelis d'acció, no sóc tan fan del Statam com la Mari i no em crida massa l'atenció aquesta de Safe :P
    En fi...He revisat la cartellera i de les altres que fan a la nit només em faria gràcia veure "Intocable" (115 min, V- Digital), que tothom que l'ha vist diu que es divertidíssima, però és a les 22:40 i jo també vaig cansada... NO la proposo per dijous a la nit, però si algú vol anar-hi el cap de setmana (preferiblement diumenge a les 20:30), que ho digui ;)

    Resum: em retiro aquest dijous!
    ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yolanda, Marina i jo tenim ganes de veure Intocable (Marina sobretot fa molt de temps que ho diu).
      Si ningú més la vol veure, sempre hi podríem anar a la sessió de les 8.30, no? però... ara que hi penso, justament aquest dijous Marina treballa per la tarda i diria que no li va bé.
      En fi... ja veurem :S

      Elimina
  5. Jo a les 20:30 entre setmana no puc anar-hi gairebé cap dia, Marc. Nomès els dillus o els divendres. Per aixó he proposat el diumenge (o el dissabte, però si el Jeims vol venir- que no ho sé- dissabte tampoc podria ser...)
    Fem una cosa: si voleu anar, i trobeu una estona que us vagi bé, m'ho dieu i si jo també puc, quedem, d'acord?

    ResponElimina
  6. Bueno, sembla que no hi ha massa activitat, signe inequívoc de que la cartellera avorreix xD
    Bé, vaig una mica cansat, així que jo també faig campana aquesta setmana :)

    ResponElimina
  7. Hola!

    La veritat es que la cartellera d'aquesta setmana no m'atrau gens, pero si que tinc ganes d'anar al cine. Per tant si finalment algu es decideix a anar-hi, que es posi en contacte amb un servidor.

    Semper Fidelis

    ResponElimina
  8. Doncs al final la setmana passada no vau anar ningú, oi?
    Aquesta setmana ho hem de compensar, que al final se'ns acumularà la "feina" ;-)
    Vaig a fer una ullada a la cartellera, a veure les propostes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que jo sàpiga nop :P
      Entrada nova amb cartellera nova creada!!

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....