dilluns, 17 de setembre del 2012

Remake A o Remake B ??

Comencem amb força i il·lusió una nova setmana cinèfila. Després d'un interludi estiuenc plagat de canvis absències i vacances intentarem recuperar una normalitat cinexcusera, que espero tots heu trobat a faltar tant com jo.

Aquesta setmana comença amb varies novetats a la cartellera, però potser les mes remarcables siguin els dos remaques dels dos grans antagonistes del cinema d'acció dels anys 90. El Remaque de la peli de l'Stallone "Dredd" i el Remaque de la peli del Schwarzenegger "Total Recall"


Els horaris son:

Dredd (93min) : 22:30h
Total Recall (131min) :22.30h.

Que opineu??? Com sempre, si hi ha alguna proposta a afegir no us talleu!

7 comentaris:

  1. Jo reconec que vull veure les dues pelis.

    Aixi i tot, aquesta setmana voto per Dredd, que porta mes temps en cartellera.

    ResponElimina
  2. Doncs si, potser el mes entranyable de l'hivern es la nostra cita setmanal aixi que ja esta be que la recuperem ara que t.ots hem tornat menys o mes a les rutines normals.

    El meu vot es pel remake del Schwarzi, perque l'altra (ja ho vaig comentar) a mi no m'acaba de fer el pes. Per tant:

    Dredd: 1 vot (Jaume)
    Total recall: 1 vot (Mari)

    ResponElimina
  3. Doncs si, potser el mes entranyable de l'hivern es la nostra cita setmanal aixi que ja esta be que la recuperem ara que t.ots hem tornat menys o mes a les rutines normals.

    El meu vot es pel remake del Schwarzi, perque l'altra (ja ho vaig comentar) a mi no m'acaba de fer el pes. Per tant:

    Dredd: 1 vot (Jaume)
    Total recall: 1 vot (Mari)

    ResponElimina
  4. Jo vull veure les 2, però em tira mooooolt més Dredd, així que el meu vot va pel Jutge-Executor ;)

    ResponElimina
  5. Hola!
    Jo voldria veure les dues, pero possiblement no vingui aquesta setmana, i tampoc la setmana que ve, per tant no compteu amb el meu vot, i si al final hi ha canvi de plans i vinc, doncs acceptaré la vostra sàvia decissió...
    ;-)

    ResponElimina
  6. Bueno, què, com està el tema?
    Ahir vaig parlar amb Gerard i les dues li estan bé... em va semblar entendre que apostava per la que més temps portés en cartellera, a veure si ho confirma per wazà.

    En tot cas, a les 22.20 a taquilles, que les dues comencen a la mateixa hora.

    ResponElimina
  7. Yo está semana no voto. Ya me está bien que salga Dredd que no quiero ver. Así la semana que viene a ver si Total Recall la dan en sesión de las 22h y no acaba tan tarde.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....