dimecres, 22 d’agost del 2012

"Siempre hubo más de uno"... o eran 11??



Amb l'estiu sembla que tenim el blog una mica "oblidat", així que prenc el relleu com suplent (o suplent del suplent :p) i us convido a que manifesteu el vostre vot per aquesta setmana ^^

Per altres vies ("léase guasa"), les persones que poden venir al cine deiem de quedar divendres. L'estrena que ens tocava es "El Legado... siempre hubo más de uno" però el mateix divendres també estrenen la d'aquesta colla d'11 iaios, perdò, vull dir mítics protagonistes de l'acció i els mamporros cinematogràfics de les últimes dècades.

Els horaris són:

- Los Mercenarios 2 (102'): 22:40h (horari ja confirmat per Ocine pel 24 d'agost)

- El Legado de Bourne (135'): ¿?¿?¿? No surt a la web de l'Ocine!! Voleu dir que ja l'han tret?! No pot ser?! Caldrà confirmar!! Al de Vila-seca sí que la mantenen en cartellera (a les 22:00)


16 comentaris:

  1. Holaaaaaaaaa!!!
    http://www.publicine.net/cartellera-cinema/tarragona
    Jo normalment miro la cartellera aquí :P, i indiquen que fan Bourne a les 22.00 i 22.45 a les Gavarres :)

    Al final quin dia doncs?

    Avui hi ha partit Barça-Madrid, final de Super-Copa... però estic molt desenganxat del fungo, així que si avui féssim cine, suposo que vindria.

    Vinga doncs, quan hi anem? si hi anéssim avui la Sònia va dir que potser s'apuntaria.

    PD: han tornat a ingressar a la mare del Gerard :(. Ell no vindrà ni dijous ni divendres ni...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, me n'oblidava, jo voto per veure ara Bourne!

      Elimina
  2. Ep!
    Jo també voto per Bourne aquesta setmana.

    Respecte al dia, jo aquest dijous no puc (em vaig organitzar la setmana deixant lliure el divendres per tal d'afavorir al Gerard i als futbolerus), per tant voto pel divendres

    ResponElimina
  3. Ah, doncs ara sí està actualitzat l'horari a la web dels Ocine. Efectivament, divendres fan Bourne a les 22h (v.dig) i a les 22:40 (v. normal).
    El meu vot inicial també era per divendres, i per Bourne, però al Paco li han tocat unes entrades a un espectacle divendres i no sé que farem... Jo votaria cine avui, però Mr. Jeims ha fet altres plans :'(

    ResponElimina
  4. Jo avui dijous no puc perquè em toca quedar-me a casa a cuidar del meu pare de 89 anys.
    Però no patiu, si a la majoria li va be anar-hi dijous, aneu. Ja miraré de veure Bourne amb algu altre un altre dia

    ResponElimina
  5. No, tranquils, feu el que us convingui. Jo tenia ganes de veureu-us, pero com al Paco li han tocat unes entrades a una representacio d'aquestes de la Tarraco Romana, deixarem a Bourne pel dissabte (que si algu s'hi vol afegir, que m'ho digui i ja quedariem).
    Petonets!

    ResponElimina
  6. Hola!!
    Que vau anar al cine ahir? Espero que no :-P

    En cas negatiu m'agradaria recuperar la proposta de la Mari i que us sembla si anem al cine el dissabte i despres anem a fer un gelat o a pendre algo???

    La Suvi em va mig insinuar que tambe s'apintarien...

    Que us sembla????

    ResponElimina
  7. Pos sí, ho podríem deixar per dissabte.
    Aquesta tarda confirmo.

    ResponElimina
  8. Ualaaa, que bé!!! Espero que sí, que prosperi la convocatòria de dissabte, per anar plegats :-D

    ResponElimina
  9. Hola!
    Tot i que estic molt desconnectada, encara us segueixo a estones, eh?
    I com va anar el cine? Vau anar a veure la de Bourne? Us va agradar?
    Un petonet a tots/es!
    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va estar força bé, però alguns es van adormir i jo vaig badallar a moments. No crec que fos per falta d'acció, sinó perquè si bé estava ben feta, diria que no sorprenia massa.
      I com diu la Mari, alguna persecució una mica massa llarga.

      Marina i jo estarem fora de dijous a diumenge, així que no podrem fer cine :S.
      Hi ha alguna estrena gorda per la setmana vinent? ho dic per deixar Mercenarios2 per la propera setmana... :)

      Elimina
  10. Hola!
    doncs va estar bé, molt en la línia de les altres. Alguna persecució una milla llarga, però bé.

    Nosaltres avui hem anat a veure Prometheus, que la teníem pendent!! Quina sorpresa veure que comença a l'Illa d'Skye (Scotland)!!
    http://www.atlasofwonders.com/2012/06/prometheus-film-locations.html

    ResponElimina
  11. En resposta a la petició del Marc, les properes estrenes són:

    31/08/12: Abraham Lincoln: cazador de vampiros
    07/09/12: Dredd

    Tot i així, com nosaltres aquesta setmana hem fet doblete, per mi no hi ha inconvenient en esperar-vos i veure els Mercenaris la setmana vinent ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Mari!
      Ufff, doncs s'apropen dues setmanes interessants i sense descans...
      Si feu quorum aneu a veure Expendables, que ja intentaré veure-la a la tornada. I sinó doncs la veiem plegats la setmana que ve ;)

      Elimina
    2. Ei, Marc!
      Si al final ells (ells = Pako, Mari, Jaume) van aquesta setmana a veure Expendables, jo m'apuntaria a anar amb la Marina i tu la setmana que ve, que aquesta em fa molta gràcia veure-la!

      Elimina
    3. Per fer temps mentres es manifesten els que encara no ho han fet, vet aquí un #chistemercenario:

      ¿Por qué Sylvester Stallone no llega a puerto?
      .
      .
      .
      Porque ya ancló Van Damme



      Boníssim XD

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....