dilluns, 15 d’octubre del 2012

Torna la Festa del Cine: entrades a dos euros

Enllaço a la promoció aquesta que ja fa un parell o tres d'anys que es ve fent a molts cinemes.

Resumint, si aquesta setmana anem al cine, al demanar l'entrada hem de dir que ens adherim a la promoció, i durant els dies 22, 23 i 24 (dilluns, dimarts i dimecres vinent) podrem veure tantes pelis com vulguem per 2€ cadascuna.

- Frankenweenie (87 min) 22:40 (V.Dig)
- Cosmopolis (109 min) 22:40
- El Fraude (107 min) 22:40
- Lo imposible (113 min) 22:40 o 22:30 (V.Dig)
- Residen Evil: La venganza (96 min) 22:15 (V.Dig)
- Salvajes (130 min)
- Venganza: conexión Estambul (93 min)
- Looper (estrena per la setmana que ve!!!)

Enviado por Ma Rc a través de Google Reader:

vía Blogdecine de Juan Luis Caviaro el 14/10/12


Hoy comienza la cuarta edición de la Fiesta del Cine, anunciada inicialmente para el mes pasado. El sistema es muy sencillo: al comprar una entrada del 15 al 21 de octubre pide tu acreditación, con la cual podrás ir al cine los días 22, 23 y 24 a un coste de solo dos euros por película.
Aunque el funcionamiento no ha cambiado, por si acaso, cabe aclarar que la acreditación es personal y no se puede repartir para que todos los que te conozcan se aprovechen de la mencionada rebaja. Es tuya y la puedes usar las veces que quieras durante esos tres días. ¿En cualquier cine de España? No, solo en los asociados a esta iniciativa, que son muchos (286), podéis comprobar la lista haciendo clic aquí. En la misma web podéis encontrar respuestas a más preguntas, que siempre surge alguna.
A todos se nos ocurrirán pegas, pero hay que reconocer que la propuesta viene muy bien tras la infame subida del IVA. Aún es pronto para sacar conclusiones, y precisamente este fin de semana se ha estrenado 'Lo Imposible' (J.A. Bayona, 2012), que está batiendo récords de taquilla, pero los cines están notando el descenso de espectadores desde el uno de septiembre, y es lógico. Si eres de los que ha ido dejando pasar estrenos por la subida de los precios, no te descuides y consigue tu acreditación para la Fiesta del Cine.
Más información | Fiestadelcine.com, Facebook y Twitter




Cosas que puedes hacer desde aquí:

13 comentaris:

  1. Doncs comencem a decidir què veiem aquesta setmana, i aprofitem la que ve per veure més coses, que la feina s'acumula!
    :-)
    He mirat la cartellera i n'hi ha una pila de pelis interssants en cartellera :-O
    He seleccionat les que a mi em semblen més interessants i he afegit Resident Evil tot i que a mi no em crida gaire. La de Cosmopolis la poso, però crec que deu ser una d'aquelles pelicules difíiiiiiiicils de pair :S
    No he posat les que només fan a la tarde (per exemple la dels strippers macizorros, jeje!).

    - Frankenweenie (87 min) 22:40 (V.Dig)
    - Cosmopolis (109 min) 22:40
    - El Fraude (107 min) 22:40
    - Lo imposible (113 min) 22:40 o 22:30 (V.Dig)
    - Residen Evil: La venganza (96 min) 22:15 (V.Dig)

    (afegiu vosaltres les que convingui, com sempre)

    Jo sobretot sobretot-sobretot vull veure Frankenweenie, que el curtmetratge que va fer el Tim Burton en el seu moment em va deixar bocabadada i porto anys esperant-la!
    :-)
    Ergo, el meu vot va directament a aquesta.

    Bona setmana a tothom!

    ResponElimina
  2. Buff, t'has deixat Venganza 2 i Salvajes... ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaj, ja he dit que només posava les que JO trobava interessants :P

      Elimina
  3. Jo crec que tenim més pelis que dies, jejeje.

    - Frankenweenie (87 min) 22:40 (V.Dig)
    - Cosmopolis (109 min) 22:40
    - El Fraude (107 min) 22:40
    - Lo imposible (113 min) 22:40 o 22:30 (V.Dig)
    - Residen Evil: La venganza (96 min) 22:15 (V.Dig)
    - Salvajes (130 min)
    - Venganza: conexión Estambul (93 min)
    - Looper (estrena per la setmana que ve!!!)


    Pe mi és dificil emetre un vot (la Yolanda ho té claríssim!) Jo no puc votar la de Tim Burton perquè m'interessa que vingui el Paco i a ell aquestes no li van :p
    Per tant l'altre criteri que tinc és la durada, però en general qualsevol de la resta m'està bé.

    La nostra previsió és veure una aquest dijous (evidentment) i després veure 2 (màxim 3) entre dilluns, dimarts i dimecres. D'aquests dies, si arribem a consens, un podem anar junts en horari de nit, però la resta, aniriem a la sessió de tarda (pel tema de la son, però també perquè igual tenim gustos lleugerament diferents!)

    I ja ho he dit, però ho recordo: Estrenaran Looper!! que jo a aquesta li tinc moltes ganes XD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquils, que si no hi ha quòrum per Frankenweenie, no tinc cap problema en anar la setmana que ve per 2€. Sola o acompanyada, però no me la penso perdre!
      Però ja en parlarem, de la setmana vinent, primer que la gent voti aquesta ;-)

      Elimina
    2. Jo a la que més ganes tinc és a Looper, sens dubte!.
      I un passet per darrere, Venganza2 (insisteixo, la primera part no la vaig voler anar a veure al cine, el títol em feia témer lo pitjor, però la peli està molt bé, de fet en Liam Neesson és la peli i està immens), dic això per si algú no ha vist la primera part, que ho faci!!
      Després, Salvajes i Imposible, potser. En Burton darrerament el noto fluix...
      De cara a la setmana que ve, possiblement si hi anem també sigui en sessió de tarda, per no anar a dormir tard ja a principis de setmana (a no ser que la peli sigui curteta i comenci a les 22.00).

      Vinga, decidim per dijous!

      Elimina
  4. Despues de lo dicho por Mari no tengo mucho mas que decir xD
    Asi que mi voto de este jueves para Lo Imposible.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, a "Lo Imposible" la ponen por las nubes. Bueno, la voto ;-)

      Elimina
  5. Anem comptant vots:
    - Frankenweenie (87 min) 22:40 (V.Dig) --> 1 VOT (YOLANDA)
    - Lo imposible (113 min) 22:30 (V.Dig) --> 2 VOTS (PACO,MARI)


    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que hi ha un vot meu no comptabilitzat per Looper :P, però és irrellevant, doncs per wazà Lo Impossible ha arrasat.

      22.20 a taquilles!

      Elimina
  6. I tant que l'he tingut en compte!!! De fet, subliminarment en té 2, de vots (el teu i el meu) però és que aquesta encara no està estrenada... serà per la setmana vinent!

    Apa, fins les 22:22 a taquilles XD

    ResponElimina
  7. Wooooooooo, andatú, és viritat! encara no l'han estrenat... com que la feien a Sitges m'he flipat pensant que ja estava en cartellera xD

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....