diumenge, 13 de gener del 2013

Entre Oscar i Oscar, Tom

Doncs, aixó, que aquesta setmana a la nit tenim pelis candidates als Oscar i amb molt bones crítiques i també la nova de Mr. Cruise, que no tinc ni idea si té bones crítiques o no, però que segur que tindrà molt bona acollida al nostre grup ;-)




 Jack Reacher (v.dig)

Horaris:
- Jack Reacher (130 minuts) 22:40
- Amor (125 minuts) 22:40
- The Master (98 minuts) 22:00

PD1: també fan l'ultima de Penelope Cruz, i una que es diu "Lola versus". Ho dic per si a algú li pot interessar, però em fa l'efecte que no, al nostre grup (corregiu-me si m'equivoco).
PD2: A partir del proper weekend, durant uns mesos la majoria  dels caps de setmana tindré molta feina i em costarà moolt trobar temps per a aquesta mitja horeta que costa fer l'entrada. Si algú de vosaltres pot agafar el relleu de l'edició del blog per a les properes setmanes, ja des de la propera setmana, us estaré molt agraïda.

8 comentaris:

  1. Només Jack Reacher em crida l'atenció, però la de la sessió que fan a les 22.00h (que la peli dura 130 min i la de les 22.40 és massa tard).

    Aixx, a veure quan estrenen Django ;)

    ResponElimina
  2. Ups, és veritat! Com que han posat 22:00, 20:00 i 22:40, no em vaig adonar que hi havia sesio de Jack Reacher a les 22:00. Per descomptat que aquesta millor que la de les 22:40, Marc :-)
    Jo voto per "The Master", tot i que imagino que guanyarà Jack Reacher (i vindré igualment, si guanya).
    Insisteixo: aquest cap de setmana ja no faré l'entrada. Les coses se m'han complicat per la setmana que ve i hauré d'avançar feina tot el que pugui :-(

    ResponElimina
  3. Hola,
    jo continuo de baixa pel tema de la grip xunga aquesta que estic passant, així que res de cine de moment :(

    fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jopetas mari, Qun agafes una grip l'agafes de veritat. Que et milloris molt aviat!!!
      Petonets

      Elimina
  4. Ep!!

    M'apunto a Jack Reacher sessió de les 22.00h

    ResponElimina
  5. Vaaaleeee, se acepta Cruise como animal de compañía ;P
    A les 21:50 al cine?
    Mari, a veure si et millores aviat!

    ResponElimina
  6. Ja estic bastant recuperada! Avui he tornat a la feina (una setmana de baixa!!! veurem com afecta això el meu sou, ara que no ens paguen les baixes al 100%...)

    Què, com va anar la peli? Us va agradar?

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi em va entretenir força, sí que em va agradar!!

      (Afortunada has estat fins ara amb lo de les baixes :), a nosaltres els 3 primers dies corren a càrrec nostre, llavors ens paguen un 60% i a partir de les 2 setmanes un 75% crec --> O sigui que ara ningú agafa la baixa... si mai ens posem malalts ho gastem en dies de vacances per no perdre sou. I sinó a treballar malalts, amb lo que als 2 dies tothom està tossint, mocant-se i trobant-se malament... segur que baixa el rendiment un huevo, però així ho han volgut :S, almenys ara els dilluns i divendres ve tothom a treballar... que es veu que abans no...)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....