diumenge, 6 de gener del 2013

Cinema post-Reis

Com que hem sigut uns bons xiquets i xiquetes i hem anat molt al cine, els Reis d'Orient han arribat a Cinexcusa, i ens han deixat com a regal un parell de pel·lícules molt interessants: The Master i La noche más oscura.
La noche más oscura (v.dig)The master                                                                        
Hi ha també alguna altra novetat, bàsicament comèdia (Despedida de Soltera) i terror (El hombre de las sombras). Continuen també pelis que o bé ja hem vist o bé no hi ha massa intenció de veure.

Poso l'horari d'aquestes dues i, com sempre, si algú vol proposar alguna altra cosa, que ho digui  ;-)
-The Master (98 min) 22:00
- La noche más oscura (? min) 22:30

9 comentaris:

  1. Confio que us interessi la proposta! A mi m'agradaria veure les dues, i si a vosaltres us ve de gust alguna, jo sumaré el meu vot a la que sigui ;-)

    ResponElimina
  2. Hola!!!

    De les dues pelis que proposa la Yolanda, la que mes em crida l'atencio es la de "La noche mas oscura", que te molt bones critiques i sembla interessant.

    Per tant voto per ella (si no hi ha altres propostes)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs va, jo també voto per "La noche más oscura", que el Jaume aquesta setmana m'ho ha posat molt fàcil, votant tan aviat, jeje!
      (en realitat era la que tenia més ganes de votar des del començament, perquè és veritat que té molt bones crítiques, però és que a més aquesta directora a mi m'agrada bastant des de fa anys, quan va fer "Dias extraños", i la última que vam veure d'ella va ser "En tierra hostil" que em va semblar boníssima!)

      Elimina
  3. AAaaaaaaaaaagghh!
    No podia ser que haguessin portat La Noche Más Oscura al cine i jo no me n'hagués enterat... Però no!
    La Noche Más Oscura es un crossover de DC centrat en Green Lantern, que segueix un dels altres grans events de DC, El Día Más Brillante (si recordeu el jurament dels Green Lanterns:
    En el día más brillante, en la noche más oscura,
    el mal no escapará de mi vigía.
    Que aquéllos que adoran al mal
    teman mi poder: ¡la luz de Linterna Verde!)

    En fi, vale, la peli que aquí han traduït com La Noche Más Oscura (tindrem problemes si mai porten la veritable "La Noche más Oscura" al cine) és Zero Dark Thirty, la de la captura d'en Bin Laden.
    En aquest país ens segueixen tractant de tontets... deuen pensar que no sabem llegir més de 2 paraules seguides en anglès.

    Al tema:
    Zero Dark Thirty dura 157 minuts i comença a les 22.30. Jo passo.
    The Master són més de 2h també i la peli no em diu gaire... (tot i que els actors m'agraden molt).
    No he vist El Cuerpo ni Los Miserables, així que aquesta setmana probablement caigui una d'aquestes dues...

    Bona tornada a la feina!!!
    Espero que els Reis hagin estat generosos!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. lo de "captura" és un dir...... :P
      I no em negaria a veure la peli, però hauria de ser més aviat, o bé dissabte o diumenge tarda.

      Elimina
    2. Jajaja! Marc, molt interessant, la teva explicació sobre Green Lantern! Ara (vull dir, quan la vegi) em passaré mitja peli esperant a veure si hi ha algun dels protagonistes que fa cap referència al còmic, perquè tampoc m'estranyaria gens!
      Sí que és llarga, sí!, no ho sabia, perquè a la web de les Gavarres ahir no posava la durada, però aquest curs els divendres començo més tard les classes, o sigui que jo no tinc el problema que tens tu ;P

      Si has d'anar a veure "Los Miserables", aplicant la mateixa lògica també hauràs d'anar un dia a la tarda o en cap de setmana, perquè també són gairebé 160 minuts, però no es fa gens llarga.
      A nosaltres ens va agradar molt i no se'ns va fer pesada (aixó sí, t'ha d'agradar el musical i no importar-te que sigui en VOSE. Com a curiositat, per cert:els subtítols de "Los Miserables" són la lletra de les cançons del musical espanyol i no la traducció real de les lletres...)
      ;-)

      Elimina
    3. No no, no en faran cap referència!!
      El títol original de la peli de la Bigelow és Zero Dark Thirty, que té poca semblança amb Blackest Night (l'event de DC del que parlava). El problema, com sempre, són els traductors d'aquest país...

      Pufff, també és tan llarga Los Miserables? jodó...... que sigui en VO ja m'està bé. Ja veurem doncs :P

      Elimina
  4. Hola! nosaltres no crec que vinguem aquesta setmana al cine. D'una banda, no sé, no em venen gaire de gust les pelis que hi ha, i d'altra, he pillat una grip que encara està "de pujada" i no em trobo gens bé :S
    Farem bondat per arribar "bona" al cap de setmana ;-)

    ResponElimina
  5. Millora't, Mari!
    El Jaume i jo anirem demà a veure Green Lantern , ops! Volia dir La noche más oscura, jeje!
    Si algú s'ho repensa i s'anima venir, a les 22:20 ens trobem als cines.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....