dimarts, 12 de març del 2013

"Debo confesaros algo: yo tampoco soy zurdo" Pirata Roberts - La Princesa Prometida

Una nova setmana ens trobem amb el dilema d'haver d'escollir pel·lícula entre varies aparentment interessants, tot i que en hi pot haver una que ressalta sobre les altres.


- Oz (131 min) : 22:00h
- Parker (118 min) : 22:30h
- Dando la Nota (112min): 22:40h

Oz es una pel·lícula d'aventures fantàstiques  Paker es Statam en estat pur (en totes les pelis va vestit amb la mateixa americana??) i Dando la Nota es una comèdia intel·ligent amb tocs musicals.

Les cartes estan sobre la taula, ara toca triar.

12 comentaris:

  1. Jo aquesta setmana voto per OZ!!!

    ResponElimina
  2. Oooooh la princesa prometida!!!! que gran!!! :D

    Doncs tant Oz com Parker m'estan bé!

    ResponElimina
  3. Doncs jo volia votar 7 Psicopatas, però ja no la fan :p
    Així que el meu vot pel Parker i la Jlo ;-)

    ResponElimina
  4. Al final sí que puc venir, bien!
    :-)
    El meu vot és per Oz (tot i que jo estic esperant a veure si per fi fan la versió cinematogràfica de Wicked...).
    Si guanya Luther també vindré ;-)
    (pero si pot ser, voteu al llarg del mati o migdia, que una servidora surt de la uni a les 9 de la nit, i necessito saber si haig de córrer o tinc un cert marge de temps per sopar i anar al cine. )
    (amb el si us plau per davant, eh?)

    ResponElimina
  5. Statham siempre será un valor seguro. Mi voto para Parker.

    ResponElimina
  6. Uy! Otro lapsus de los míos! Donde dije Luther poned Parker ;-)
    Gracias al voto de Pako, tenemos empate: 2 para Parker y 2 para Oz, si no me he descontado.
    Em sembla, Marc, que el Gerard i tú haureu de desempatar...

    ResponElimina
  7. A mi em sembla que el Gerard va dir alguna cosa de "Oz" pel Whatsapp, pero no n'estic segur. Algu (Marc) sap si el Gerard avui ve al cine i quin peli vol veure??

    ResponElimina
  8. Pos dimarts pel fungol vaig estar amb ell, però com sempre no va concretar res sobre la peli, però sí que va dir que vindria (suposo que una o altra ja li estaria bé).
    Per whatsapp sol estar més actiu, millor li preguntem per allí :)

    Jo ja vaig dir que qualsevol de les dues pelis m'està bé. Voto per les dues :).

    A veure si Gerard diu res per whatsapp.

    ResponElimina
  9. I què? Hi ha desempat o no?
    Algú em pot enviar un SMS, si anem a la peli de les 22:00? Jo d'aqui a 10 minuts em desconnecto de l'interné fins gairebé les 21:30!!!!
    (sí, ho sé: amb un smartphone aixó no em passaria ;P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yolanda, jo crec que anirem a veure OZ a les 22.00.
      Per whatsapp sembla que s'ha trencat l'empat :)

      Elimina
  10. OK!!!
    Gracies!

    ResponElimina
  11. Doncs quedem a les 21:50 a l'entrada del cine.

    Fins aquesta nit compis!!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....