dilluns, 25 de març del 2013

"El futuro siempre en movimiento está" - Yoda - (Star Wars Ep. V)

ACTUALITZAT A (27-3-13)

Aquesta setmana hi ha gran incertesa, a partir del dimarts els auguris no logren entreveure el que ens espera. per tant no podem estar segur de les pelis que hi haurà en caretellera a partir del dimecres.

De totes maneres el primer que hem de decidir es quin dia ens va millor anar al cine. Degut a les escapades de setmana santa de diversos insignes membres d'aquesta germandat cinèfila aquesta setmana es una mica diferent. Simplificant, tenim dos opcions:

- Cine en dimecres
- Cine en dijous

Quin dia us va millor? Com sempre el dia amb mes seguidors serà el triat.

Respecte a pelis, de moment tenim dos moltes opcions en cartellera, tantes que podriem anar al cine dos o tres dies aquesta setmana:





- GI Joe: La venganza (110min) : 22:40h
- The Host (125 min) : 22:45h
- Los últimos dias (102min) : 22:40h
- Una bala en la cabeza (92min) : 22:30h

- Anna Karenina (130min) : 22:45h



Que opineu??

Durant la setmana actualitzarem la cartellera a mida que disposem de mes informació

24 comentaris:

  1. Hooooooooola!!!

    Doncs pel que fa al dia, preferiria dijous, pq divendres no he de matinar :P, però si va millor per tots dimecres, doncs dimecres.
    Peeeeeeeeerooooo cap de les dues pelis em fa massa gràcia.
    De fet "de la directora de crepusculo" + "primera escena del trailer el xic i la xica abraçats i fent-se petonets" = jo no la vull veure :P, així que, jo, Host, va a ser que no :P

    Jo proposo, de forma alternativa:
    - Una bala en la cabeza (92 min): 22.40
    - Spring Breakers (95 min): 22.45

    ResponElimina
  2. No ho he posar perque encara no es segur, pero em sembla que aquest dimecres estrenen GI Joe 2, amb l'amic Bruce...

    Crec que pot ser una elecció força clara

    :-)

    ResponElimina
  3. Ooooooooooh doncs GI Joe :DD

    ResponElimina
  4. Quina sort que tinc, que encara no fan Oblivion!
    :-)
    Jo aquesta setmana no hi seré els dies del cine, finalment. Ja sabeu: família, Setmana Santa, el poble...

    Passeu-ho bé al cine i feu un comentari al blog sobre la peli, plis!, que us aniré llegint!
    ;-)

    ResponElimina
  5. Hola!
    Doncs jo em dono per aludida amb lo de "insignes membres d'aquesta germandat cinèfila" que marxen uns dies fora :-)
    I concretament marxem dijous, així que en cas d'anar al cine, hauria de ser dimecres (o avui)
    Amb el que tenim ara, ho sento, però el meu vot és per The Host, jijijiji, i el meu contra-vot és para el Stallone :S

    De totes maneres, si us va be anar dimecres, podem esperem a veure si hi ha canvis en la cartellera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jusjusjus, així m'agrada Mari xD (i no ho sentis!!, que cadascú ha de poder expressar tranquil·lament el què li agrada - i el què no li agrada :D).

      Ara per ara, amb vots i contravots, crec que totes les pelis tenen 0 vots xDDD

      Elimina
    2. jajajaja empat a zero XD

      Elimina
  6. CARTELLERA ACTUALITZADA!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ala! l'hem actualitzat al mateix temps :-)

      Elimina
    2. Jaume, i tu, que no votes?

      Elimina
    3. Ja Ja Ja!!!

      Estava votant!!!

      :-D

      Elimina
  7. - Anna Karenina (130'): 22:45h
    - The Host (125'): 22:45h
    - GI JOE: LA VENGANZA 3D (110'): 22:15
    - GI JOE: LA VENGANZA v.dig (110'): 22:40
    - Una bala en la cabeza (92'): 22:30h

    ResponElimina
  8. A mi, les que em criden mes l'atenció son:
    The Host, GI Joe i Los Ultimos dias

    Uf... quina indecisio... ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Podriem anar al cine dimecres, dijous i divendres??

      :-P

      Elimina
    2. Segur que les dos últimes a la Yolanda també li agraden...

      (s'ha notat la subtil intenció de dirigir el vot cap a la primera? jajaja)

      Elimina
  9. Doncs jo tinc un gran dilema entre GIJOE(V.Dig) i Una bala en la Cabeza. M'agradaria veure totes dues.

    QUAN???

    Si Mari té clar que vol veure The Host, podeu anar avui (dijous no us va bé, oi?), i si naltros ens decidim per una altra, podem anar-hi demà dijous, sense presses.

    En fi, ho parlem!

    ResponElimina
  10. Bé, la de GI JOE haviem pensat deixar-la per la setmana vintent... i també vull veure la de Los Últimos Dias, però voto The Host perquè no sé si el Paco aguantarà una altra del Coronado, jajajaja.

    Jaume, tu que dius? T'animes a the Host avui? Aquesta setmana podries fer doblete :p

    ResponElimina
  11. Coronado otra vez nooo!!!
    The Host ya me va bien para hoy

    ResponElimina
  12. Un fan del Coronado27/3/13 17:40

    coronado no, pero si son sus últimos dias, pa no verlo nunca mas ... que us vagi molt be aneu a veure lo que trieu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qui ets, fan anònim/a?

      Elimina
    2. Per l'estil i humor, jo juraria que uno que "empiesa" por J y acaba por N (amb dos vocals al mig :P)

      Elimina
    3. El Paco va arribar a la mateixa conclusió B-)

      Elimina
    4. Un poco-fan del Coronado28/3/13 18:15

      aix, ya no hay intimidad

      Elimina
  13. Eiii, què tal The Host????

    Us ha agradat? està bé? (oju, són dos preguntes diferents xD)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....