dilluns, 29 d’abril del 2013

"Fabrico cosas chulas" - Tony Stark

Amics cinèfils, aquesta vegada començo l'entrada del blog ampliant la frase del títol. La frase complerta es "Fabrico cosas chulas, tengo una novia genial y de vez en cuando salvo al mundo". Crec que això resumeix perfectament el caràcter del nostre protagonista d'aquesta setmana:


Perquè em sembla que aquesta setmana no hi ha debat sobre quina peli cal anar a veure. L'únic on hi pot haver certa emoció bloguera es a l'hora de triar la sessió.

Els horaris son els següents: 22:00h, 22:45h i 22:15h en 3D

Quina ens va millor?

7 comentaris:

  1. La peli dura 130 minuts
    A mi tant les 22:00 com les 22:45 em van bé. La 3D no crec que calgui...

    A veure si som molta colla, que diuen els que l'han vista que és la millor de les tres pelis d'Ironman, i mira que a mi les dues primeres (sobretot la 1) em van agradar molt!

    ResponElimina
  2. M'encanta! Fabrico cosas chulas xDDD

    Jo també prefereixo les zero-zero :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Continuo pensant que el Ironman-mouse fa per tu, Marc ;P

      Elimina
    2. Jejeje, no dic que no m'agradi ;), però no sóc gaire fetitxista. I bueno, això encara em resultaria pràctic, però els 'pongos', per xulos que siguin, van al calaix xD

      Elimina
  3. Jo també voto a la primera sessió de la nit, així no acabem tan tard i, si no plou, podem fer una mica de tertúlia :-)

    Quines ganes de veure aquesta peli, promet!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I dormirem una miiiiiica més ;-)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....