dimarts, 2 d’abril del 2013

"Regla 31: Revisa el asiento de atrás" (Bienvenidos a Zombieland)

Aquesta setmana hem rebut una petició especial: quedar per anar al cine el dimecres, en lloc de l'habitual dijous, per tal que l'amic insigne Gems pugui adaptar el seu horari i poder assistir a l'event cinèfil d'aquesta setmana. Algú té algun impediment per anar al cine dimecres? Si es aixi que s'expressi ara o calli per sempre...

Respecte a la pel·lícula d'aquesta setmana... El tema ja va quedar bastant "sanjadu" la setmana passada i donat que no hi ha estrenes (les van avançar a dimecres)... La pel·lícula escollida es el drama Shakespearià "G.I. Joe: La venganza"


"J.I. Joe: La Venganza" (110min) - 22:40h

P.D. off-topic: Marc!! Espectaculars els dracs pintats!! 


12 comentaris:

  1. G.I.Joe!!!!! síiiiiiiiiii!!!, això del drama shakespearià ha sigut el que m'ha acabat de convèncer xDDD. Bona aquesta ;)

    Per mi ok dimecres!!

    PD: xamba! la sort del principiant :P. Tenen molt de relleu i són 'agraïts' de pintar. Ara mateix estic fent una xapussa amb unes personetes xDD. Stay tuned ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje... Jo encara dec tenir vora un centenar de "minis" de warhammer pendents de pintar... si vols ajudar, ja saps

      Elimina
    2. Uffff quina pila!!!
      Guaita, si el Gerard em dóna permís m'agradaria pintar també les del Caos O_o, que deuen ser unes 40 o així, però abans de destrossar-vos res he d'agafar confiança ;)

      Elimina
  2. Molt guais els dracs, sí senyor!
    Pel que fa al cine, per mi OK a tot! Aixó sí, crec que el dijous m'aniré arrosegant per la feina, jajaja! Sort que acabem de tornar de les vacances i vaig sobrada de forces :-)

    Ahir vaig llegir una critica d'aquesta peli que em va fer venir ganes de veure-la, què bé!

    ResponElimina
  3. A mi a la feina avui me n'han parlat bé també (algú per qui qualsevol peli on surti el Bruce Willis és bona :S), així que bueno, no serà la peli de l'any però esperem almenys que sigui entretinguda :).
    Mus veiem demà!!!

    ResponElimina
  4. Demà és dia de l'espectador.
    En lloc de quedar una mica abans, a algú li vindria de gust quedar per sopar? Per exemple cap a les 21:30? Per exemple al burriking o a la torre?

    Si us ve de gust, a mi qualsevol hora i lloc em va bé, demà ( ho dic perquè al matí no podré fer cap intervenció al blog...). Si no us ve de gust quedar per sopar, proposeu una hora per quedar a comprar les entrades, OK?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs nosaltres aquest cop no: avui hem començat una mica de dieta (després dels excessos de les últimes setmanes!) i no podem "caure" al segon dia, jejeje.

      Però cap problema en quedar un pèl abans de l'habitual (potser fer un cafetonet a La Torre).

      Elimina
    2. Jo em penso que també soparé a casa avui :). Ahir ja vaig dir que no a un sopar futbuleru de pizza i empanades per un plat de bròquil xD

      Deixem passar un parell de setmanetes i m'apuntu al birrikin :)

      Elimina
  5. Jajajaja! Esteu en baixa forma, eh?
    ;-)
    Bé, lo dicho: digueu lloc i hora per quedar, amb o sense café.
    Fins tonight!

    ResponElimina
  6. El Paco i jo anem amb les piles carregades!! Ahir vam veure G.I. Joe (la primera) i avui estem desitjant veure "la venganza"!
    Suposo que arribarem a Les Gavarres d'hora, pero tampoc cal que sigui "molt" d'hora: sobre les 22:10-22:15 pot estar be, no?

    ResponElimina
  7. Sembla ser que la proposta del Birrikin no ha acabat de quallar, aixi que queda post posada per a properes setmanes.

    Això si, tenint en compte que avui es dia de l'espectador, pero que també ara tots els dies ho son amb els vales de descompte, podem quedar a les 22:20 davant les taquilles per comprar les entrades.

    Fins aquesta nit!!

    ResponElimina
  8. C U 2nite!
    ;P

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....