dimarts, 2 de juliol del 2013

"Yo soy tu padre" (qui no sàpiga de qui és la frase queda expulsado de la casa)

Comencem la temporada estiuenca de cinema amb una estranya película. Super producció de ciencia ficció, amb un actor de primera fila com a prota i l'historial de que no ha acabat de funcionar en mercats com l'americà...



After Earth (101 min) - 22:00h o 22:40h

Tot i que hi ha alguna alternativa que empeny amb força:

Monstruos University (104 min) - 22:00h o 22:45h

Tot esperant el plat fort de la setmana vinent: STAR TREK!!!!

Llarga i pròspera vida

12 comentaris:

  1. Acostumo a passar-m'ho bé amb les pelis del Will Smith, però ja sabeu que aquesta setmana el meu vot és per Monstruos University ;-)

    ResponElimina
  2. El meu vot, d'important pes específic, es per a After Eight a les 22:00h

    ;-)

    ResponElimina
  3. Sí, a mi les del Will Smith també m'entretenen bastant. I tot i que aquesta té pinta de trunyo monumental (i més considerant que el prota prota serà son fill), tinc ganes de veure-la.
    Així que un altre vot per After Eight xD.

    I per avui als focs com quedem? a les 22.25 al Bingo?

    Yolanda, quan et porto el disc dur? avui als focs o dijous al cine?

    PD: NOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooo!!!! (és la resposta al títol del post :P)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al final no podrem anar als focs avui :-(
      Fins quan són? Si encara els fan, intentarem anar dissabte.

      Elimina
    2. Comencen avui dimecres i fins dissabte!

      Jo avui tinc coses a fer per la tarda i hauré de córrer per arribar als focs, però igualment vindria si fóssim uns quants (que fer Oooohhhhh! està xulo si es fa a coro xD)

      A hores d'ara, Jaume, Paco i Mari diuen que no vindran, i dels demés no sé res... així que per part meva, segurament tampoc hi vagi si ningú més diu res.

      Elimina
    3. Jo volia venir, però estic contracturada i m'estimo més no anar als focs :-(
      A veure si la cosa no va a més, perquè si no m'hauria de replantejar també el cine :-S
      (però de moment per demà compteu amb mi)

      Elimina
  4. Jo també voto per la de la família Smith ;-)

    ResponElimina
  5. Així, doncs, After Eight a les 22:00 i quedem a les 21:50?
    ;-)

    ResponElimina
  6. Si, Yolanda. Han quedat aixi pel whatsup.
    El Paco i jo no podem venir perquè em fan treballar fins tard avui :-(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per la confirmació, Mari :-)
      Llàstima que no vingueu avui. La setmana que ve sí, eh?, que suposo que tocarà ja Star Trek!!!

      Elimina
  7. Ai, Marc, que no havia vist que ahir em vas preguntar que quan em portaves el disc dur! Ho acabo de veure ara, sorry...
    I la resposta ja l'has deduït,oi?
    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Of course :)
      Te'l porto avui.
      A les 21.50 dubto que hi siguem, però a menys 5 espero que sí :P

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....